16 Mart 2009 Pazartesi

YAĞMUR BEBEKTEN YAĞMURLAR PRENSİNE



Sevgili PRCNDRN Abiciğim,

Ben çok büyüdüm biliyor musunuz? Anneannem, senin benim için yazdığın şiiri bana okudu, çok beğendim. Lütfen bana bir yeni şiir daha yazar mısın? Ama biraz bebekçe olsun, ben büyüdüm, ama o kadar da büyümedim sonunda... Hepsini anlayamadım.

Önceki şiir için de çok teşekkür ederim... Seni seviyorum Prncfrn Abicim...

Merakla senden haber bekliyorum. Biraz çabuk olur musun lütfen... Bak uyumadan bekliyorum... Hadiii ama...

11 yorum:

beenmaya dedi ki...

şu anda kendisi haber ulaştıramasa da en azından ben sağlığının iyi olduğunu ve en kısa sürede sana yeni şiirler yazacağının haberini verebilirim :)))

aysema dedi ki...

Teşekkürler Beenmaya... Çok sevindik...

Sevgiler...

Parpali dedi ki...

Yüreğim ağzımda okudum bir çok blogta aynı kişi için yapılmış acil bilgi çağırılarını. Sevindim ben de.

aysema dedi ki...

Biz de çok endişe ettik Sevgili Parpali... Çok şükür iyiymiş...

Sevgiler...

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Karamu visit you

aysema dedi ki...

PakKaramu,
Thank you...

pRncfRn dedi ki...

Yağmur bebeğim... Yazacağım sana en kısa zamanda o kadar sevdim ki dokunmadan seni!

aysema dedi ki...

YAĞMUR BEBEK dedi ki...

Ben de ben de seni çok sevdim görmeden, PRNCFRN Abiciğim...

Biz bugün anneannemle başbaşa kaldık. Annemi kuaföre gönderdik. İkimiz de seni çok merak ettik. Anneannem ben kucağındayken gelip gelip senin bloguna bakıp durdu. Sonra da ohhh dedi,sevindi. O sevinince ben de çok sevindim. Senin yazdığın şiiri okudu, ben de yine yine diye tutturdum.

Bizi kırmadığın için çok teşekkür ederiz, bekliyoruz. Acele etme, içinden gelince yazarsın. Cop cop öpüyorum...

вєndєníz...(иυянαиσzкαи.¢σм) dedi ki...

şükürler olsun ki gencecik bir hayat gözümüzün önünde yitip gitmedi..daha çook şiirleri,senaryoları öyküleri var paylaşacak..

aysema dedi ki...

Sevgili Bendeniz,

Dün çok korktum ben de... En güzel çağında olacak şey mi bu! Yaşam yeni başlıyor oysaki... Kimbilir ne güzellikler yaratacak daha, senin de söylediğin gibi...

Hassas, duyarlı insanlar biraz daha çabuk kırılıyor galiba... Neyse tatlıya bağlandı ya!

Sevgiler...

LOAN COMPANY dedi ki...

Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu e-postayi basvurun. Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com) Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor.