14 Nisan 2009 Salı

KİM NEDEN KORKUYOR?

10 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Allah'ım bu ne güzelliktir!!!

aysema dedi ki...

Güzellik görenin bakışlarındadır Sevgili pRncfRn...

beenmaya dedi ki...

yerim ben onu tombul şey nasıl da biliyor kurulacağı yeri :)))

aysema dedi ki...

Hemen yanındaki kitaba dikkat ettin mi Beenmaya?
"Her Eve Bir Karakol" Yazarı, Muzaffer İzgü

Kedi duracağı yeri iyi biliyor.

beenmaya dedi ki...

aman ha dikkat etsin durduğu yere malum dalgalar boyu aştı :))

aysema dedi ki...

Dalgalar da durulur bir gün. Geride fazla hasar bırakmasa bari.
Sevgiler Beenmaya...

pRncfRn dedi ki...

Evet boğulanlar olmadan umarım!

aysema dedi ki...

Sevgili pRncfRn,

Bence de boğulanlar olmasın...

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

bi benim böyle bir kedim olamadı..:(
çok güzel yumuk yumuk..
yüreğinize iyi bakın..

aysema dedi ki...

Sevgili Gayyor,

Kedi benim değil, kızımın kedisiydi.Bebek olunca bir arkadaşına verdi. Fotoğraflarıma bakarken arasında gördüm. O zaman çekmiş çocuklar. "Her Eve Bir Karakol" kitabını da diğerlerinin arasında görünce paylaşmak istedim.

Sevgiler...