15 Mayıs 2009 Cuma

NEYE NİYET NEYE KISMET


İstanbul yazla kuçaklaştı. Hatta yazın en sıcak zamanlarındaki gibi. Yağmur Bebek ve annesi hasta! Kışın soğukları dokunmadı da sıcak havalar çarptı çocukları. Durulur mu? Durulmaz...

Bu nedenle ben de duramadım, soluğu İstanbul'da aldım. Yağmur'a bebek olduğu için, annesine de Yağmur'u emzirdiği için ilaç veremiyoruz. Artık doğal yöntemlerle iyileştirmeye çalışıyoruz...

Bu arada benim Ankara'ya gitme işim suya düştü düşecek. Bakayım şartları zorlamaya çalışacağım, ama zor görünüyor. Gidemezsem gözüm, kulağım, yüreğim orada olacak. Dur bakalım...

Neyse bu sıra çok yoğunum. Fırsat buldukça yazmaya çalışacağım. Şimdilik kaçıyorum...

7 yorum:

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda iyileşirler.Allah şifa versin.İnşallah hakkınızda hayırlısı neyse o olur.sevgiler

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Öğretmenim; çok geçmiş olsun..En kısa zamanda toparlanmalarını diliyorum.Ankara işi de suya düşmesin bir zahmet:(

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum.
EMİR:)

sufi dedi ki...

Yağmur bebeğe ve annesine acil şifalar diliyoruz, sana ve ailene de sevgiler.

nazpek dedi ki...

yağmur bebeğe annesine çok geçmiş olsun.Çok Şanslılar

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

yağmur bebek de annesi de tez zamanda sağlığına kavuşsun. İkisine de geçmişler olsun.

aysema dedi ki...

Sevgili

Kamikaze, Gülen, Emir, Sufi,NazPek,Lale ilginize çok teşekkür ederim. Şimdi daha iyiceler. Sevgiler...