3 Mayıs 2009 Pazar

RUHAT MENGİ ve STAR TV PAZAR GÜNLERİNİN VAZGEÇİLMEZİ


Pazar günleri saat 12.30'da Star TV'nin karşısında yerimi alıyorum. Bu pazar da öyle yaptım...

Bugünkü programın konukları CHP Grup Başkanvekili Kemal Kılıçdaroğlu, Meclis Eski Başkanımız Hüsamettin Cindoruk, Taraf Gazetesi Yazarı Ayşe Gül, Deniz Feneri Davasında sanık olarak adı geçen Zeki Karamanı'ın Avukatı Ersan Şen ve Emekli General Osman Özbek'ti...

Artık Adalet Eski Bakanı olan Mehmet Ali Şahin de telefonla programa katıldı.

Ergenekon Davası, Deniz Feneri Davası , terör belli başlı konulardı.


Konuşmacıları değerlendirdiğimde Hüsamettin Cindoruk, Kemal Kılıçdaroğlu ve Osman Özbek benden tam not aldılar. Konuya hakim, dersini çalışmış, belgeleri konuşturdukları için inandırıcı, güven ve umut veren bir tartışmacı profili sergilediler...

Adalet Eski Bakanı , telefonla katıldığı programda, kendisini ne kadar savunmaya çalışsa da televizyon mikrofonlarına kendi sesiyle yansıyan çelişkili konuşmaları beyinlere yer ettiğinden, inandırıcı olamadı. Başarısız olduğu için ya da Deniz Feneri Davası'ndaki tutumuyla ilgili, CHP tarafından verilen gensorunun, mecliste görüştürülmesini engelleyerek halkın gözünden kaçırma çabalarının sonucunda artık eskiler arasına o da katıldı.

Avukat görevi gereği taraflıydı, tarafı olduğu davayı savundu.Mesleğinin gereği davayı kazanınca emeğinin karşılığını alacak... Ona bir şey demiyorum.

Ona demiyorum, ama Taraf Gazetesi Yazarı Ayşe Gül'ün kimin adına, kimin tarafına, ne karşılığı konuştuğunu doğrusu anlayamadım. Tek anladığım TARAF oluşu, TARAFLI oluşu... Bence o sınıfta kaldı. Çünkü söylediklerinin hiçbirine kimseyi inandıramadığı gibi, kendisini de inandıramadı.

Vatan Gazetesi Yazarı Ruhat Mengi'yi kutluyorum.Başarılı bir program sunucusu bence. Bir de sitemim var kendisine: Pazar günü gezinti programımızı ertelememize neden oluyor, üç-dört saatimizi ekrana kilitliyor diye...


Pazar gününü evde geçirenlere öneriyorum bu programı. İzleyin, ülke sorunları üzerinde düşünün lütfen...Bu ülke bizim...



Not:
Haaa bu arada yeni bir haber, programda açıklandı. Hüsamettin Cindoruk DP Genel Başkanı olacakmış.Çalışmalar sürüyormuş . Ona da başarılar dilerim. Kendisini hep saygın bir hukukçu ve siyasetçi olarak biliyorum. Gerçi içinde olduğu hiçbir partiye oy vermedim, ama hep saygı duydum kendisine...

13 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Öğretmenim; Pazar günlerini katlanabilir bir programı uykuya tercih etmek isterdim ama ne yazıkki yoğun uyku halimde bu hafta izleyemedim :( çok da üzüldüm.

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen Tezer Üstün,

Üzülmene gerek yok, sen her konuda duyarlı bir insansın. Zaten biliyor, takip de ediyorsun. Uyku da önemli. Sağlığımıza özen göstermeliyiz değil mi? Bunu sadece kendimiz için değil, ülkemiz için de yapmalıyız. İyi yetişmiş insanlarımızın sayısı o kadar az ki... Sevgiler canım benim..

Prima Rima dedi ki...

Her pazar eşim ve anneannemin izlemeden duramadıkları bir programdır öğretmenim:)

aysema dedi ki...

Sevgili Prima,

Başka tartışma programlarını da erken saate alsalar çok daha fazla kişi izleme olanağı bulur. Sevindim izlemelerine... Bu tür programlar gerçekleri daha kolay görmemizi sağlıyor. Sevgiler...

uykusuz dedi ki...

Bu iktidarın göreve başlamasından bu yana, gazetecilik veya habercilik etiketini hiçbir şekilde taşımayı hak etmeyen insanlar yandaş medya tarafından her programa çıkarılmakta boy göstermektedirler.
Taraf gazetesi kimler tarafından kurulduğu bilinen, aydın geçinen, taraflı , Türklüğe karşı, bölücü bir yayın organıdır.

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

Söylediklerinizin her sözcüğüne katılıyorum. Ek olarak son zamanlarda papağan gibi ezberletileni söyleyen garip görünüşlü gazetecicilik oynayan kuklalar da kanal kanal gezdiriliyor.

Taraf F Tipi örgütle 2. cumhuriyetçilerin ortak amaçları için kurdurulan taraflı bir yayındır.Türkiye Cumhuriyeti ve Türk Ordusunu yıpratmak için ne mümkünse, her yol mübah anlayışı içinde, çırpınıp duruyorlar.Çok da komik görünüyorlar... Başaramadılır, başaramayacaklar...

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Pazar günleri ben eşim ve çocuklarım mın vaz geçilmezi Ruhat mengi ve STAR TV idğer günler izlemem cunku aydın doğanı sevmem oda ayrı bir dert cunku...Sayın UĞUR DÜNDARIN HATIRINA arada bir haberleride izlerim Sayın Başbakan Ben AKP nın tek adamıyım diyor ve başarız olanlarıda tasfiye edip kendine daha sadık ve memleketlerinde başarılı olanları ödüllendirdi bunlardan biride Sadullah Ergin Artık Antakya Adliyesinin Kapsından Ayrılmaz oda...::))))))))))

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sayın Cindoruk ne derece başarılı olur bilemiyorum ama umudum yok DP yi zor toparlar ancak ve ancak DP ve ANAP kurmayları birlikte çalışıp tek parti altında toparlanırlarsa o zaman AKP nin beli kırılır buda ABD'den icazet ister...

aysema dedi ki...

Ruhat Mengi'nin hazırladığı bu program çok kişi tarafından izleniyor bence de Sevgili Şükrü Bey... İyi bir şey yapılınca izleniyor. Gerçeklerin anlatıldığı daha çok programa gereksinim var. Ne yazık ki medyanın bir kısmı satın alınmış durumda....

aysema dedi ki...

Sevgili Şükrü Bey,

Hüsamettin Cindoruk dilerim başarılı olur. Merkez sağı toparlar...

Saygılar...

Adsız dedi ki...

Ruhat Mengü'nün pazargünkü programını büroda soluksuz izledim. Son program olduğu için mi bilinmez uzun sürmesine rağmen vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım. Hele Konuk Avukat'ın birbirinden şahene bilgileri ile dağarcığım biraz daha zenginleşti. İyi ki kaçırmamışım. Ruhat Mengü'nün proğramının devamından yanayım.
A.ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

Ruhat Mengü'nün pazargünkü programını büroda soluksuz izledim. Son program olduğu için mi bilinmez uzun sürmesine rağmen vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım. Hele Konuk Avukat'ın birbirinden şahene bilgileri ile dağarcığım biraz daha zenginleşti. İyi ki kaçırmamışım. Ruhat Mengü'nün proğramının devamından yanayım.
A.ÖZTÜRK

Adsız dedi ki...

Ruhat Mengü'nün pazargünkü programını büroda soluksuz izledim. Son program olduğu için mi bilinmez uzun sürmesine rağmen vaktin nasıl geçtiğini anlayamadım. Hele Konuk Avukat'ın birbirinden şahene bilgileri ile dağarcığım biraz daha zenginleşti. İyi ki kaçırmamışım. Ruhat Mengü'nün proğramının devamından yanayım.
A.ÖZTÜRK