10 Mayıs 2009 Pazar

ŞİMDİ UZAKLARDASINIZ

Canım Anneciğim, seni çok özlüyorum. Dokunsalar ağlayacağım...





Tüm Annelerin
, anne adaylarının, geleceğin annelerinin, anneleri mutlu eden herkesin "Anneler Günü" nü kutluyorum. Anneler mutlu olursa tüm toplum mutlu olur, unutmayın lütfen...

Sevgili Anneler, bahçemizdeki bu ağaç size...Daha önce armağan olarak ağaç sunan oldu mu bilmiyorum. Gerçi fotograftaki ağaç eskiden çekilmişti, ama şu anda aynı ağaçtaki leylaklar açtı. Mis gibi de kokuyor. Yavrularımız gibi. Ağaç da biz anneler gibi değil mi?





Canım Annem , ben ve ilk bebeğim... Yorgun, ama çok mutlu... Birinci yaşını kutlarken...





Canlarım benim... Mutluluk kaynaklarım... Küçük bebeğimin birinci yaşını kutlarken... O bir küçük hanfendi oldu. Şimdi Amerika'da iş seyahatinde... Dilerim bir gün onun yavrusunu da bağrıma basarım. (Kızma, henüz erken biliyorum.)


"dünyanın her yerinde çocuklar
ardarda gelen sözcükler gibidirler
birbirine çok yakışan uyaklardır çocuklar
ezgide sesler gibidir
yürüyenle yürürler, otururlar oturanla
ve uçarlar uçanla
dünyanın her yerinde çocuklar
mutlaka şarkılar mırıldanırlar
el çırparlar mutlaka
hızdan kanat taktıkça"




Bebeğim Benim... Bu yıl anne oldu, ilk kez anneler gününü kutlayacak resimdeki bebek... Ben de bebeğimin "Anneler Gününü" kutluyorum. Dilerim o da benim yaşadıklarımı yaşar, en az benim kadar mutlu olur... İnanılır gibi gelmiyor bana... Öyle güzel bir duygu ki anlatamıyorum...

Bu da Bebeğimin Bebeği... Nereden nereye geliyor insan... Mutluluk bir bebeğin gülücüğünde gizli... Bebeklerimiz, dünyanın her köşesindeki tüm bebeklerimiz hep gülsün. Biz annelerin en büyük isteği bu. Tüm çocuklarımız mutlu olsun... Tüm çabalarımız bunun için değil mi?


"bu fırsat geçmez ele bir daha
yalvarırım bırakın çocukları
bırakın çocukları koşsunlar

el çırpsınlar çocuklar
çığlık atsınlar
bu fırsat geçmez ele bir daha

şarkı söylemek demek
kanatlanmak demektir
yalvarırım uçurun çocukları

uçan kaçan bir şeylere
bindirin çocukları
bırakın denesinler kanatlarını
bu fırsat geçmez ele bir daha"


Sevgili yavrularım, hepinizi çok seviyorum. Beni hep mutlu ettiniz. Siz de hep mutlu olun. İyi ki varsınız, iyi ki benim yavrularımsınız...


not: Tırnak içindeki şiirler Hasan Hüseyin'den alıntıdır...

32 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim annem. Biz de seni cok seviyoruz. Iyi ki varsin:)

Yagmur & Annesi:)

Evren dedi ki...

ne güzel bir mutluluk... annem anne olunca anlarsın derdi de anne olamadım ne yazık ki, şimdi düşünüyorum da hep bir yani eksik kalacak sanki... derler ya torun bambaşka diye.
anneler günün kutlu olsun...

Kara Kalem dedi ki...

Canım Arkadaşım

Günün kutlu olsun.

Ahmet

Adsız dedi ki...

bu kadar güzel bir yazıya yazmamak olmazdı, anneler gününüz kutlu olsun
UykusuZ

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Aysemacım Anneler Gününü kutluyorum. Evlatlarının hep güzel günlerini gör inşalah. Mutluluk resimleriniz çoğalsın hep. Sevgilerimle

sufi dedi ki...

Sevgili Aysemam;
Bence de;
"el çırpsınlar çocuklar
çığlık atsınlar
bu fırsat geçmez ele bir daha

şarkı söylemek demek
kanatlanmak demektir
yalvarırım uçurun çocukları"
Allah doya doya anneliğini yaşamanı nasib etsin inşaallah. Mutluluğun daim olsun canım.Sevgilerimle.

Eylem dedi ki...

anneler günün kutlu olsun canım.daha nice anneler günün mutlu ve sevdiklerinle beraber geçirmen dilegiyle.sevgi hep yanında olsun.

Yeliz dedi ki...

Hep sevdiklerinizle beraber olun ve ozel anlariniz olsun bu mutlu gunde.
Cok duygusal bir yaziydi , zevkle okudum.
Bende dedim , yavrumun yavrusunu birgun kucvaklarim insallah ..
Gerci daha bir yasina bil egirmedi , bu acelede ne ama , olsun icimden geldi :)

sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Yavrum,
Bu senin ilk Anneler Günün, benim de ilk Anneanneler Günüm aynı zamanda... Dilerim sizler de o günleri görürsünüz.

Beni çok mutlu ettiniz. Hele Yağmur Bebek mutluluğumuza mutluluk kattı.Çok iyi anne-baba olduğunuzu biliyorum. Bu yönden içim çok rahat. Siz bizi geçtiniz, bununla gurur duyuyorum. Hep mutlu, hep sağlıklı olun.

Çok çok öpüyorum. Sizleri çok seviyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Evren,

Anlamak için mutlaka anne olmak gerekmiyor ki inan. Senin güzel yüreğinle bunu anladığından eminim.Annenin de...

Biz anneler çocuklarımızın mutlu olmasını istiyoruz, doğru. Ancak mutlu olmanın tek yolu yok ki... Dilerim gönlünce hep mutlu olursun canım. Senin mutluluğun annenin de mutluluğu olacak...

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Kara Kalem,

Çok teşekkür ederim...

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

O sizin yüreğinizin güzelliği, teşekkürler...

Lütfen yazmaya başlayın yeniden. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Aynı dilekler benden de sana gelsin.
Hep güzelliklerde buluşmak dileğiyle.
Kutlu Olsun...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,

Kişisel mutluluklarımız keşke yetse, ama yetmiyor. Senin de yazında belirttiğin gibi hep buruk bir yanı kalıyor. Tüm çocuklar gönlünce yaşasın, sağlıklı, mutlu, analı-babalı büyüsün...

Bu kadar şanslı olmayanlar için elimizden geleni yapmalıyız...

Çok teşekkür ederim canım...

aysema dedi ki...

Sevgili Eylem,

Senin de Anneler Günün kutlu olsun. Daha nice güzel günleri sevdiklerinizle paylaşmanız dileğiyle...

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Yeliz,

Zaman öyle çabuk geçiyor ki inan. Daha dün gibi geliyor her şey... Zamanı gelince o da oluyor.

Senin de İLK Anneler Gününü kutluyorum. Yavrunuzu öpüyorum. Güle güle büyütün. Her anının tadını çıkarın.Öyle güzel ki...

Sevgiler...

Dolunay dedi ki...

gunun kutlu olsun.

вєи∂єиιz dedi ki...

hüzünlendim,gülümsedim karmakarışık oldum..hele son iki resim gözlerimin dolmasına sebep oldu,birlikte bir ömrü yaşamak,büyümek,büyütmek ve çoğaltmak aşkı bu olsa gerek..torunlarınızla nice mutlu uzun bir ömür paylaşın dilerim...sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,

Çok teşekkür ederim.

Herkesin tüm günleri mutluluk getirsin...

aysema dedi ki...

Sevgili Bendeniz,

Yaşam bir döngü, geldik gidiyoruz. Sürüyor yaşam...Önemli olan bu süreyi insan onuruna yaraşacak şekilde geçirebilmek, sevgiyi çoğaltmak, geride güzel anılar bırakabilmek...

Ben yanarım yavruma, yavrum yanar yavrusuna... Bu anlayış içinde topluma mutlu, sağlıklı, başarılı insanlar yetiştirebilmek... Ve onların özgür,eşit,insanca yaşayabilecekleri bir ortam sağlama çabaları... Hepsi bu.

Sevgilerimle çok teşekkür ediyorum duyarlığına. Her şey gönlüne göre olsun...

Parpali dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun. Bu mutlu görüntüleri görüp, hüzünle karışık satırları okuyunca öyle çok hissettim ki bu kutlamayı. Mutlu olun, hem de çok.

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Canım benim, çok teşekkür ederim. Sen de hep mutlu ol, mutlu et... Seni tanıdığım için çok mutluyum ben... Sevgilerimle...

WindRider dedi ki...

ne kadar güzel ve ne kadar samimi bir yazı bu! yaşamınız boyunca biriktirdiğiniz güzelliklerden ve bu yazı sayesinde bizleri de hayatınıza dahil etmis olmanızdan ötürü tebrik derim sizi sevgili aysema.

gecmis dahi olsa anneler gununuz kutlu olsun, çocuklaınız ve torunlarınızla birlikte daha nicesini kutlayın sağlıklı günlerde :)

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sevgili WindRider,

Mutluluklar paylaşıldıkça artarmış. Sizin de mutluluklarınız her geçen gün artsın.

Sevgilerimle...

Galeni dedi ki...

Sevgili Öğretmenim,
Bir gün gecikmeli de olsa manevi oğlunuz olarak anneler gününüzü kutluyorum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Galeni,

Çok teşekkür ederim. İyi ki varsın, seni seviyorum. Mutlu olmanız tek derdim.

TANRININ ÇİÇEĞİ dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun ve
anneler gününüzü taçlandıran torun sevinciniz katlanarak büyüsün öpüyorum güzel yüreğinizden.

aysema dedi ki...

Sevgili Tanrının Çiçeği,

Çok teşekkür ederim. Herkesin dileği gerçekleşsin.

Sevgiyle öpüyorum seni...

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim bloğumu ziyaret ettiğiniz ve değerli yorumunuzu okumaktan büyük mutluluk duydum.Ben de sizin,annenizin ve sevgili kızınızın anneler gününü en içten dileklerimle kutlarım.Herzaman sağlıklı,mutlu,huzurlu olmanız temennisiyle.sevgiler.

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim Kamikaze,

Hoşgeldiniz. Aynı dilekler size ve herkese gitsin.

Dostlukla...

elektra dedi ki...

aysema, ne hoş bir bir anneler günü olmuş bu. günün gecikmeli de olsa kutlu olsun. sevgiler...

aysema dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sevgili Elektra... Geç ne demek, beni çok mutlu ettin. Dilerim tüm insanlarımız mutlu olsun.

Sevgilerimle...