18 Mayıs 2009 Pazartesi

TÜRKAN SAYLAN'I YİTİRDİK



Son sözleri: "İftira atıyorlar." olmuş.

Türkan Saylan öldü. Türkan Saylanlar yaşasın diye yarın Zincirlikuyu'da yapılacak cenaze törenine katılacağım. Ankara'ya gidemedim, buna gideceğim.

İftira atanlar utanır mı ki? Sanmıyorum.

"Ne şeriat, ne darbe!"

Ne askeri ne sivil darbe istiyoruz. Askeri darbe düşünülmüş mü düşünülmemiş mi bilmiyorum. Ama sivil darbe göz göre göre yapılıyor. Türkiye'nin göz bebeği insanlar birer birer teşvik kurşunlarıyla yok edilmeye çalışılıyor. Bunların hesabını kim verecek?

Türkan Saylan, Çağdaş Yaşamın Simgesi Oldu. Kişiler ölür, düşünceler yaşar. Düşüncelerini yaşatacağız.

19 Mayıs'ta Samsun'dan doğan güneş sonsuza kadar yolumuzu aydınlatmaya devam edecektir. Sevgili Atatürk, " Ne Senden Geçeriz , N e Senin Eserinden..." Dostlar da düşmanlar da bunu böyle bile...

Kimse boş hayallerle kendini avutmasın. Ne kadar hileye başvururlarsa vursunlar duvara toslayacaklardır. Kaçacak delik arayacaklar, başlarını taştan taşa vuracaklardır. Ya da yine dönüp hiçbir şey olmamış gibi uygun zamanı mı bekleyecekler ?

Çok üzgünüm...

21 yorum:

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim söylediklerinize tüm kalbimle katılıyorum.Değerli Türkan hocanın yaptıklarını kimse yapmamıştır.Bize ve tüm gençlere her konuda örnek oldu.İnşallahh onun gibi olabiliriz.Allah rahmet eylesin.Hiçbir zaman yaptıkları unutulmayacak.

Dolunay dedi ki...

topluma ne kadar faydalı bır ınsanı kaybetmısız.Basımız sagolsun.mekanı cennet ollsun...

Eylem dedi ki...

bir yıldız yine akıp gitti maalesef.yıldız dediysem yanlış anlaşılmasın ışıgı herkesin ufkunu aydınlatan ve tam bir Atatürk kadını olan bir yıldız.

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,

Unutmamalıyız, unutturmamalıyız. Nur içinde uyusun.

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,
Türkan Hoca, yaşarken yolumuzu aydınlattı. Uyudu, uyandırmaya devam edecek...

aysema dedi ki...

Sevgili Eylem,

Atatürk'ten aldığı ışığı tüm yurda yaymaya devam edecek. Işıktan gözleri kamaşanlar merak etmesin. Türkan Saylanlar ölmez...

Banu Durgunlu dedi ki...

Bende çok üzgünüm:(
Genelde ölen için helallik alırlar ama bence bu sefer durum farklı..
Umarım hakkını helal eder bizlere.
Nur içinde yatsın...

aysema dedi ki...

Sevgili Banu Durgunlu,

Hepimiz ona çok şey borçluyuz ve ondan öğreneceğimiz çok şey var.

Umarım hakkını helal eder.

Türkan Saylan gibiler karşılık beklemeden topluma hizmet ederler.

Sevgiler...

zihni dedi ki...

Evet, TÜRKAN SAYLAN

Site editörü dedi ki...

Başta Allah'ın emrettiği baş örtüsü olmak üzere İslam dinine açıkça savaş açmış birine bu sitede rahmet okunmasına neden şaşırmıyorum acaba! Buranın üye sitelerinden birinde daha önce de terörist Deniz Gezmiş ve diğer terörist arkadaşları için ağıtlar yakıldığına rastladığım içindir belki de... Siz ve üyeleriniz, gebermiş İslam düşmanlarına, teröristlere ağlamaya devam edin, ben de artık görmeye tahammül edemediğim bu ve terörist sevdalısı "seçilmiş" siteleri izlemeye son vereyim. Çünkü çukura atılıp üzerine beton dökülmesi gereken pisliklerin şapşalca göklere çıkartılmasını görmek artık sinirimi zorlamaya başladı. Son sözlerimi yazdığım bu siteye, konuyla alakalı olmak üzere üstadın manidar bir sözünü yazarak noktayı koyuyorum: "Zalimler için yaşasın cehennem!"

zihni dedi ki...

Cehenne mi?
avucunu yalarsın üstad,
"cennetin ve allahın tapusu" sizleri çıldırtmış olmalı.

inancını kendine sakla,
insanlık için ne verebiliyorsun ona bakarlar.

aysema dedi ki...

Site Editörü,

Aklı olmayanların dini de olmaz. Lütfen aklınızı da kullanın.

İnsan olmak, sözleri size neyi çağrıştırıyor bilmiyorum, ama hiç olmazsa ölülerimize saygı göstermek gerekmez mi?

"Beton döküp gömmek" sözleri bana hizbullahın mezar evlerini çağrıştırdı. Herhalde siz de o vahşeti onaylamıyorsunuzdur değil mi? Yoksa...

Allah adına karar verme hakkını nereden alıyorsunuz? Size bu yetkiyi kim verdi? Hiç olmazsa Allah'a saygınız olsun. O, NE YAPACAĞINI BİLİR. Siz kendinize bakın, günahlarınızı affettirmek için insanlara iyilik yapmayı deneseniz örneğin...

Sitemde istediğim blogu izlerim, onları beğendiğim için buraya ekledim. Siz de beğendiklerinizi kendi sitenize ekleyin lütfen.

Hem izlemeyeceğim diyorsun, hem de sadece benim blogumu eklemişsin sitene! Bu biraz garip bir durum değil mi? Kimsin sen?

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,

Önce insan olmayı öğrenmek gerekiyor ve aklı kullanmak bir de...

Sonra da bol bol okumak. Okusalar gerçekleri fark edecekler, ama...

İsteyen şöyle inanır, isteyen böyle inanır, isteyen de inanmaz. Bu onları neden bu kadar ilgilendiriyor, anlamıyorum. Zorla herkesi cennete mi gönderecekler! Kendilerine yer kalmayacak...

Bu üstat kimse doğru bir söz etmiş sonunda: Zalimler cehenneme...

Dostça...

Site editörü dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Site editörü dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Site editörü dedi ki...

Site adresinizde bir hata var gibi. Şöyle düzeltseniz?

http://sansurekarsireklamyayimlarimamaisimegelmeyenyorumlarisansurlerim.blogspot.com/

ya da

http://korlersagirlarbirbiriniagirlar.blogspot.com/

İşine gelmeyen yorumları sansürleme konusunda da, terörist Deniz Gezmiş aşığı üyeniz Gülen Tezer'in yaptığı gibi sansürleme yaptınız.(Kardeşim sen de herifin yarım sayfa tutan suç dosyasını yazmasaydın, milletin sevgi sözcükleri yolladığı sayfaya:) ) Oysa benim sitemde sizin tüm eleştirileriniz hala duruyor ve duracak. Bari ana sayfanızdaki "SANSÜR" reklamını kaldırın da daha fazla komik duruma düşmeyin. Sansür kirinin bulaştığı yayın hayatınızın geleceğinin daha hayırlı olması temennisiyle...

aysema dedi ki...

Site Editörü,

Lütfen yazacaksanız kabalaşmadan ve kendi düşüncelerinizi yazın. Sizin yorumlarınıza yanıt verdim biliyorsunuz. Sildiklerim sizin değerli bulduğunuz, benim değersiz bulduğum yazarların yazılarıydı. Onları kendi sitenizde yayınlayabilirsiniz, burada değil.

"Oyun Bozan" başlıklı yazımda aradığınız yanıtları bulabildiniz mi?

Ayrıca başka bloglarla ilgili dedikoduyu da burada yapmayın lütfen. Yakışmıyor.

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Gunaydin Ailenizle birlikte Yeni Haftaniz ve Gunleriniz Hayirli Olsun.Sevgiyle Saygiyla ve Sağlikla Kalin ALLAH'a Emanet Olun. http://sukruyilmaz.net/img/gunaydin2.jpg
Kader dedim gül gec dediler,hayat dedim değer verme dediler,insan dedim üc kuruşluk dediler,PEKI YA DOSTLUK DEDIM DUNYADA TEK GERECEK DEDILER.Saygilarimla

YORUM:Merhume Türkan Saylan Hocama Allahtan rahmet ve yakınlarına sevenlerine sabırlar versin başımız sağolsun.
Türkan Saylan Hocamız Ölmedi oda ATATÜRK ve arkadaşları gibi gönlümüzde yaşıyor vede yaşayacaktır.yapmış olduğu yardımlar destekler ve eğitime verdiği hizmetler sağlığa kazandırdığı buluşlar ile o cennet ALLAHIN yanında Yer almıştır ruhu şad Mekanı Cennet Olsun ....

Sukru Yilmaz
Antakya-HATAY
Http://sukruyilmaz.net

GITME BE DOST

Yalnizim artik
Sende gidiyorsun ya be dostum
Yollarin ayrılacağini bilirdim de
Bu kadar erken olacagini bilmezdim be dostum

Gitme desem kal desem
Benı bırakma yanımda ol desem
Gidermisin yinede birakir misin
Birakma be dostum kal gitme

Illede gitmek istiyorsan bu diyardan
Benide al götür buralardan
Cünkü sen olmadan yapamam
Sensiz olmaz sensizlik olmaz be dostum

Alınti:Ahmet Çoban
http://www.siirkolik.com/siirler/54834-gitme-be-dost.asp

aysema dedi ki...

Sevgili Şükrü Yılmaz,

Şiir ve yorum için çok teşekkür ederim.

Ne yazık ki başarılı insanlar ülkemizde yaşarken cezalandırılıyor, başarısızlar ödüllendiriliyor.

Türkan Saylan son günlerinde çok üzüldü. Oysa herkesten çok övgüyü hak ediyordu. Bu da yetmedi bazı kendini bilmezler ölüsüne bile saygı gösteremediler. Kendileri hiçbir şey üretmedikleri, kimseye iyilik etmeyi bilmedikleri, karşılıksız hizmet nedir bilmedikleri için Onu anlayamadılar. Anlayacak gibi de görünmüyorlar. Ya da anlamak işlerine gelmediği için çirkinleştiler...

Tarih o kişileri tozlu sayfalarına bile almayacaktır. Türkan Saylanlar hep yaşayacaklardır.

Dostlukla...

Adsız dedi ki...

Ya terörü lanetliyoruz diye sitenin köşesine fiyonk koyuyorsunuz mit teşkilatı tarafından hazırlanmış raporda bile pkk lılara yardım ettiği bilinen, eğitime muhtac cocuklar arasında ayrın yapan insanları hristiyanlığa sevkeden beş para etmez biri için kendinizi paralıyorsunuz ilginç ve komik

işe gelmeyen yorumları siliyorsunuz Allah adına karar verme hakkını nerden buluyorsunuz diyorsunuz :) siz kendi yorumlarınıza bakın töbe haşa allahsınız klişeleşmiş bir sol beyin yapınız var düzelmeniz dilegiyle

Delikanlı dedi ki...

Merhaba arkadaşlar ,
Türkan saylan çok şeyler yaptı diyenlere tüm samimiyetim ile ne yaptığını sormak isterim.

2. olarak islam düşmanı olduğunu hepimiz biliyoruz.Peki bu ne demek Allaha inanmıyor demektir.Şayet Allaha inanmayan bir kişi için '' Allah rahmet eylesin '' diyenler var buna şaşırdım açıkçası.

3. olarak