6 Haziran 2009 Cumartesi

AÇIK TEŞEKKÜR

Sevgili Dostlar,

Hepinize çok teşekkür ediyorum. Blog yazmak kadar okumayı da seviyorum. Gerçi bu sıralar fazla zaman ayıramasam da yakında evime döneceğim. Daha bol zamanım olacak.

Bugün arkadaşımla telofonlaştık. Aynı duygularla dolu olduğunu gördüm, bir kez daha sevindim. O da beni bulma çabalarına girişmiş. Ben blog sayesinde(Sevgili Banu Durgunlu sayesinde) ona ulaştım. Bir kez daha tüm blog dostlarıma teşekkür ediyorum. Buluşmamızı da yazacağım.

Hepiniz iyi ki varsınız ve yazıyorsunuz. Durmak yok, yazmaya devam!

Sevgilerimle...

10 yorum:

Evren dedi ki...

sen bursaya mı geliyorsunnnnnnnnnn... hoşgeliyorsun...dönüş yazıyı bekliyor olacağım :)

aysema dedi ki...

Sevgili Evren,

Çok teşekkür ederim. 19-20 Haziran'da Bursa'dayım. Hem Eğitim Enstitüsü sınıf arkadaşlarımla buluşacağız hem de orta okul arkadaşımla... Heyecan dorukta...

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Umarım her şey gönlünüzce olur...

aysema dedi ki...

Teşekkürler...

sünter dedi ki...

Sevgili Aysema hanim,
uzun bir süredir sizin yazilarinizi sessiz ama hayranlikla okuyorum. Bugün beni eklediginizi görünce nasil mutlu oldum bilemezsiniz.
Daha önce sanki biraz cesaret edemiyordum size yazmaya:)
(galiba imla hatalarindan korkuma:)
Yanlis anlamayin sakin bu sizden kaynaklanmiyor.

Neyse, beni onore ettiniz cok tesekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Demek ki karşılıklı zaman tanımışız kendimize. Yorumlarınızla dikkatimi çekmiştiniz, yazılarınızda kendimden çok şey buldum. Yorumunuz beni çok mutlu etti. Hoşgeldiniz.

Yazım hatası da olsa ben pek çok bloğu severek okuyorum. İçerik önemli.Yazım yanlışları eski bir alışkanlıkla gözüme çarpıyor sadece...Sizin zaten böyle bir sorununuz yok ki. Lütfen yazmayı sürdürün.

Sevgiler...

Dolunay dedi ki...

hersey gonlunce olsun.

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,

Aynı dilekler senin için de olsun. Sevgiler...

Banu Durgunlu dedi ki...

:)))Çok sevindim...
Merakla bekleyeceğim buluşmanızın ayrıntılı yazısını...Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Banu,
Senin sayende oldu bu. Tekrar teşekkürler...