16 Haziran 2009 Salı

BİSTRO ALATURKA'DAN MEKTUP




Sevgilim,

"Hatırlar mısın beni? Bir zamanlar ne kadar çok severdim seni." hele,
"Gözlerinin içine başka hayal girmesin" diye nasıl da korkar, verdiğin
"Bir demet yasemeni aşkımın tek hatırası" diye nasıl da saklardım. İsteseydin;
"Bir gül çıkarırdım sana kalbimdeki külden..." Ya şimdi?
"Ayrılmak ne kadar zor, unutulmak ne acı"ymış! Ama inan ki,
"Unutturamaz seni hiçbir şey, unutulsam da ben". Sanki
"Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar" gibiyim.
"Gözümde özleyiş, gönlümde acı " var. Yine de,
"Kimseye etmem şikayet, ağlarım ben halime..."
"Yine bu yıl ada sensiz" di, "İçime hiç sinmedi." Bir ara
"Körfezdeki dalgın suya bak" tım.
"Geçmiş gecelerden biri" duruyor mu diye? Ama,
"Sensiz her gecenin sabahı olmayacak" mış meğer.
"Gözleri aşka gülen " sevgililer el ele
"Yıldızların altında" dolaştılar bütün gece... Onları
"Kıskandım, kıskandım." Artık iyice inandım ki
"Ayrıldı gönül şimdi yine bir tek eşinden..."
"Mihrabım diyerek sana yüz vurdum..."
"Ne olur, anla artık, anla beni..."
"Ağlamakla, inlemekle" geçen bu ömrün,
"Gündüzü seninle, gecesi seninle..." Bana
"Aşka gönül verme!",
"Kadın bir gül, aşk bir mevsim" dediler. Ama,
"Kalbe dolan o ilk bakış, unutulmaz ki!" Hem daha
"Doymadım sana, ağlarım yana yana..."
"Günlerdir içime çöktü ayrılık..."
"Artık senin adını, zehir saçan aşkını, unutmak istiyorum." Unutamazsam,
"Bir ihtimal daha var, o da ölmek mi" bilmiyorum.
"Sensiz yaşamam, bil ki bu söz bence yemindir."
"Fırtınalar koparsa kopsun..."
"Elveda hatıralar, elveda bütün gençliğim."

ELVEDA......

ŞENOL

........



Elime ne zaman, nerede, nasıl, neden, kimden geçti hiçbir fikrim yok. Sadece dolapları yerleştirirken karşıma çıktı. Atmadan paylaşmak istedim. Bir hoşluk olsun. Rahatlamaya gereksinimiz var değil mi? Sevgilerimle...

14 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Şarkı sözlerinden bir ilişki sürecini canlandırdım beynimde.
Ne kadar anlamlı ve duygu yüklüymüş şarkılarımız; kızlarla oğlanlar çakkıdı çakkıdı kaynaşıp oynaşmadan önce :(
ah öğretmenim ah...

Dolunay dedi ki...

vallahı bır ahta benden.ne guzelmıs..

beenmaya dedi ki...

her şarkıyı mırıldandım okurken çok keyifli oldu valla :))

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen,
Şarkılar klasikleşmiş, hala zevkle dinleniyor, daha da dinlenecek gibi görünüyor.

Duyguyu unutursak yarım insan oluruz değil mi?
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,

İsimleri bile ahh çektiriyor, güzel olan kalıcı da oluyor.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Yüreğimizin şarkıları hiç susmasın değil mi?
Sevgiler...

sufi dedi ki...

Ahlar 3 leşti mi ne?Bir ah da benden çünkü.

Prima Rima dedi ki...

Hepsini söylemeye çalısdım bir iki tanesı harıc bildim:) çok guzelmıs:)

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,
Bir ah çeksem karşıki dağlar yıkılır... Bu da güzel değil mi?

Ah çekmeyelim "ohh" diyelim, en iyisi bu...

aysema dedi ki...

Sevgili Prima Rima,

Dinlemek isterdim senin sesinden de. Ne güzel olurdu şimdi...

uykusuz dedi ki...

bolca bilgi ve emek harcanmış, tebrik ederim

Banu Durgunlu dedi ki...

Çoook güzeldi:)

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,
Emeğe saygı, ne güzel...

aysema dedi ki...

Sevgili Banu,
Beğenmene sevindim...