23 Haziran 2009 Salı

EVEEETTT BİZ BULUŞTUK (II)

Bu fotoğrafı iki yıl önceki İzmir buluşmamızda çekmişiz. Bursa fotoğraflarını daha sonra yayınlarım...

Bu da otuz beş yıl önceki biz... Neydik, ne olduk, ama arkadaşlarımın şu anki durumlarına bakınca yılların o kadar da acımasız olmadığını anlıyorum. Onlar da benim için aynı şeyleri söylediler. Artık züğürt tesellisi mi bilmem...

Efendim şimdilik hızlıca ana hatlarını yazacağım. Yolculuk var bugün, biliyorsunuz. Sonra Bursa gezisini uzun uzun anlatmak istiyorum. Çünkü geçiştirilemeyecek kadar özel ve güzeldi...

Bursa Terminalinde 15.50'de otobüsten indim. Gezimizi planlayan Bursa'daki arkadaşım Sevgili Safiye'yi aradım, "38 n'olu belediye otobüsüne bin, Ulu Cami'de in, beni ara!" dedi. Ben de dediği gibi yaptım. Ulu Cami'de indim, aradım. "Bekle almaya geliyorum." dedi, kısa sürede de geldi. Eşyalarımı Öğretmen Evinde diğer arkadaşların valizlerinin yanına bırakıp Koza Hanı'na geldik. Bizim kızlar ipekler arasında kaybolmuştu. Bulduğumu öptüm, ben de aralarına karıştım.

Daha sonra sanırım Bursa'nın buluşma merkezi Koza Hanı'nın bahçesinde oturup arkadaşları beklemeye başladık. Nilgül'ü aradım. Hemen geliyorum, dedi. Yarım saat oldu mu bilmiyorum, baktım giriş kısmında iki kişi duruyor, işte, dedim Nilgül bu... Hiç değişmemiş. Seslendim, koştu geldi. Sarıldık, sarıldık, sarıldık... Yıllar hiç geçmemiş gibi... Buradan eşi Ertuğrul Beye arkadaşımı bana getirdiği için çok çok teşekkür ederim. O, bırakıp gittikten sonra saatlerce konuştuk. Tüm arkadaşlarımla özlem giderdim. Sonra birlikte Ulu Cami'yi gezdik. Akşam yemeğini Şehri Sefa denilen yüksekçe bir yerde yedik.

Yemekten sonra, biz Muradiye Turizim Uygulama Oteline, Nilgül evine gitti.

Buradan Sevgili Arkadaşım Safiye'ye, eşi Yunus Beye Bursa gezisini bizim için unutulmaz yapmak için ellerinden gelenin fazlasını yaptıkları için çok çok teşekkür ederim.
Arkadaşım Nilgül'ü bana kavuşturan Blog arkadaşım Banu'ya, arkadaşı Serap Hanıma çok teşekkür ederim.

Biraz daha yazarsam uçağı kaçıracağım. Devamı sonra...