5 Haziran 2009 Cuma

MUCİZE


Yıllar yıllar önceydi. Henüz orta okula yeni başlamıştık. Ne zaman, nasıl tanıştığımızı anımsamıyorum. Ancak tüm zamanlarımızı birlikte geçirir olmuştuk. Üç yıl boyunca hep beraberdik. Ders çalışmak için evlerimizde de buluşuyorduk. Ancak lisede ayrıldık. Astsubay olan babasının tayini çıkmıştı, liseyi Bursa'da okuyacaktı.

Ayrılmıştık, ama kopamamıştık. Yıllarca mektuplaştık. Hala durur bazıları, saklamışım. Nişanlandığım yıl bir haftalığına gezmeye geldiğinde görüşmüştük. Sonra yazışmalarımız hep sürdü. İkimiz de evlendik, çocuklar oldu ve iletişimimiz koptu. Ama unutmadım, hiç unutmadım...

Sevgili Banu Durgunlu (Zuzuların Annesi) sayesinde yeniden buluşacağız.

19-20 Haziran'da Samsun Eğitim Enstitüsündeki arkadaşlarımla Bursa'da buluşacağım. Son birkaç yıldır değişik illerde buluşuyoruz. Yeniden öğrencilik yıllarımıza dönüyoruz. Çok da mutlu oluyoruz.

Bursa'da buluşma gündeme gelince, çocukluk arkadaşım Nilgül'le de buluşabilseydim diye düşünmeye başladım. Aklıma -olmaz ama diye diye- Bursalı blog arkadaşım Banu'dan yardım istemek geldi. O da sağ olsun, tanıdığı Bursalı Annelere haber verdi, aralarında iletiler gidip geldi veeeee arkadaşıma ulaştılar. Nilgil'ün de çok sevindiği haberiyle birlikte hem ev hem de cep telefonunu bana ulaştırdılar. Biraz önce gönderdiği iletiyi gördüm. Nasıl sevindiğimi anlatamam. Şimdi geç oldu, yarın Nilgül'le telefonlaşacağız. Sonra da Bursa'da buluşacağız...

Çok teşekkür ederim Sevgili Banu sana ve katkısı olan tüm Bursalı Annelere... Bu mucize gibi değil mi?

Ben bu gece biraz zor uyurum. Yarın telefonda çocukluğumdan bir sesle konuşacağım ve yakında Bursa'da onunla buluşacağım. Çok mutluyum çoook!

15 yorum:

Yeliz dedi ki...

Cok guzel bir haber .
Cok tatlisiniz .Eminim ki harika vakit gecireceksiniz.Sizin adiniza ben bile heycanlandim :)
Sevgiler

Dolunay dedi ki...

AYSEMA HANIM SIZIN ADINIZA COK SEVINDIM.SEVGILERIMLE.

uykusuz dedi ki...

Sevgili Öğretmenim, çok güzel birgün yaşamanızı dilerim. Mutlak surette bir ara kestane tatlısı yiyip tatlı tatlı konuşmaya devam edin

Zeugma dedi ki...

Okurken heyecanlandım çok..

Ne güzel bir şey bu..
Sizin gayretlerinizle harika bir şey gerçekleşecek. Blog yazmanın avantajlarından biri bu işte.
Ben de uzun zamandır bir arkadaşımı arıyorum.Umarım bulurum..Benimki biraz zor.Çünkü Alman.
Şu an çocukluğunuzdaki o sesle birliktesiniz büyük ihtimal..
Mutluluğunuz daim olsun..
Sevgilerimle..

beenmaya dedi ki...

ne güzel çok sevindim. gidin ve eski günleri yad ederek dostluğunuzun tadını çıkarın :)))

nazpek dedi ki...

heyecan verici bir buluşma olacak demekki ne güzel eskiyi yad etmek anılara dalmak

*ĞĂŶŶŐŔ* dedi ki...

bu gerçekten bir mucize öğretmenim..mutluluğunuzu yürekten paylaşıyorum..:)
yüreğinize çok iyi bakın..

sufi dedi ki...

Zaman gezmeni gibi hissedeceksin kendini,geçmişi şimdiye taşıyacaksın.Mutlu kavuşmalar, sevgilerimizle.

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

bir keresinde Ordu'da Efirli denilen mevkideyiz. Birden hortum çıktı,göz gözü görmez oldu. Herkes kaçıştı , bir aile bizi çadırlarına davet etti.Bizi daver edenler en yakın arkadaşımın kuzeni çıktı, hafızalarımız zorlayınca İstanbuldaki evimize arkadaşımla gelmiş olduklarını falan hatırladık. Hayat hep mucizelere tanık. Sevgiler sana Aysemacım, Bursadaki buluşmada keyifli anlar diliyorum

funda dedi ki...

hem de ne mutlu bir mucize :)

aysema dedi ki...

Sevgili Dostlar,

Hepinize çok teşekkür ediyorum. Blog yazmak kadar okumayı da seviyorum. Gerçi bu sıralar fazla zaman ayıramasam da yakında evime döneceğim. Daha bol zamanım olacak.

Bugün arkadaşımla telofonlaştık. Aynı duygularla dolu olduğunu gördüm, bir kez daha sevindim. O da beni bulma çabalarına girişmiş. Ben blog sayesinde(Sevgili Banu Durgunlu sayesinde) ona ulaştım. Bir kez daha tüm blog dostlarıma teşekkür ediyorum. Buluşmamızı da yazacağım.

Hepiniz iyi ki varsınız ve yazıyorsunuz. Durmak yok, yazmaya devam!

Sevgilerimle...

asya selda dedi ki...

ne güzel bir şey bu eski dostaları görmek onlarla yeniden bir araya gelmek ve eski anıları gülerek yadetmek:):)

ahhh özendim bak şimdi
sevgili meslektaşım :)

Banu Durgunlu dedi ki...

Aysema hn.İnanın bende sizin kadar heyecanlandım ve çok sevindim yazılarınızı okurken:)Güzel sözleriniz ve teşekkürlerinizi kendim ve arkadaşlarım adına zevkle kabul ediyorum:)
Umarım keyifli bir buluşma olur sizler için...Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Asya Selda,
Hoşgeldiniz, meslektaş olmamıza da sevindim.

Buluşmak güzel gerçekten.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Banu Durgunlu,

Bu güzellikte senin katkın çok büyük. Çok çok teşekkürler güzel yürek...