10 Temmuz 2009 Cuma

BEN DÖNDÜM

Dün öğlen saatlerinde döndüm. Eşim beni bırakıp işe gidince yatacaktım, ama yatmadan hemen bilgisayarın başına oturdum. Her şeyi özlemişim gerçekten. Tatilin bir yararı da dönüşte elinizdekilerin değerinin bir kez daha farkına varıyorsunuz. Dünyanın en güzel yaşantısı bile monotonlaşınca sıradanlaşıyor. Biteviye aynı şeyleri yapmak sıkıyor insanı. Gerçi ben bu yıl sıkılacak zaman bulamadım, daha önce de demiştim, leyleği havada gördüm bu yıl...

Neyse döndüm, evimdeyim. Biraz dinleneyim, on gün sonra yine yollardayım...

Tatilde en büyük sıkıntım internete erişememekti. Şu anda NTV'de bir uzmanın açıklamalarını izliyorum. Operatörlerde 30 Temmuz'da 3G sitemiyle internete erişim sağlanabilecekmiş. Sevindirici bir haber, gelsin bakalım. Valizin yanında lap topu da boş yere taşıdım durdum.

Alanya'dan Zonguldak'a tam 16 saatte geldim Kamil Koç'la... Yaz tatilinde otobüsler dolmuş gibi çalışıyor. Her yerde duruyor. Yolcular iniyor, yolcular biniyor. Ankara'ya bile uğradı. Ayaklarım kütük gibi şişti. Ucuz da değil, 65 bin liraya 16 saat yolculuk!

Oysa İstanbul'dan Antalya'ya uçakla bir saatte gitmiştim. Ve 85 bin liraya hem de... Dönüşte çocukların sözünü dinlemedim, otobüsle geze geze giderim diye düşündüm. Ama çok yoruldum.

Alanya'da, Bursa'da, İstanbul'da çok güzel zamanlar geçirdim. Aileme, dostlarıma,arkadaşlarıma teşekkür ediyorum bana yaşattıkları için...

Her şey çok güzeldi, haberler hariç!..

Ülkede yaşananlar gerçekten endişe verici bir duruma geldi. İyice şaşırdılar. Ülkeyi uçuruma sürüklemeye çalışan karanlık güçler, var güçleriyle çalışıyorlar. Dilerim kendi kurdukları tuzaklara kendileri yakalanırlar. Artık foyaları bir bir ortaya çıktıkça hırçınlaşıp etrafa saldırıyorlar. Son darbeyi vurmak için her türlü pisliği yapıyorlar. Dürüst insanların bunlarla baş etmesi oldukça güç. "Çamur at izi kalsın" hesabı etrafa çamurlarını sıçratıp duruyorlar. Hepsi sabıkalı olduğu için dürüst insanlara katlanamıyorlar. Ama "Sap döner, keser döner; bir gün de hesap döner." diyorum. Ve ulusu perişan eden bu kişilerin gerçek Cumhuriyet Savcılarına hesap verecekleri günü görmek istiyorum sabırsızlıkla...

22 yorum:

Ozgur dedi ki...

Hoşgelmişler:)

aysema dedi ki...

Teşekkürler Özgür, öpüldünüz...

sufi dedi ki...

Hoşgeldin dostum seyehatteyken bile bizi sensiz bırakmadığın için sana teşekkürler.Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Dost Sufi,
Çok hoşbulduk, yorumlarınla onurlandırdın beni. Sevgiler benden...

UykusuZ dedi ki...

Hoşgeldiniz Öğretmenim. O keser sap öyl ebir dönecek ki, TV nin karşısına geçip keyifle rakı yudumlayacağım bunları seyrederek

GünCeraN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GünCeraN dedi ki...

Hoşgeldiniz :)

Daha hoş karşılamak isterdik sizi ama yurt içinde artık "alışık olduğumuz (!)" durumlardan çok Türkiye dışından, Doğu Türkistan'dan gelen haberlerle moralimiz çok bozuk, boğazımız düğümlendi... Uykusuz'un dediği gibi, haberleri keyifle seyredeceğimiz günler dileğiyle...

TANRININ ÇİÇEĞİ dedi ki...

hoş geldin :D

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

O gün gelsin, rakı içemeyen ben de bir kadeh içeceğim, söz...

Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Günceran,

Neler oluyor, dünya çıldırdı mı? İnsanlık suçu her yerde. Tüm yaraları kaşıyıp bırakıyorlar. Yürekler dayanmıyor artık.

Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Tanrının Çiçeği,

Hoşbulduk, teşekkür ederim...

Prima Rima dedi ki...

Hoşgeldınız öğretmenim özledik sizi:)

sünter dedi ki...

Hosgeldiniz Aysema hanim, bende iki gün önce döndüm.
Sevgiler

Tuğçe dedi ki...

Hoşgeldiniz!
Keyifli zamanlar geçirmenize (dönüş yolculuğunun yoruculuğu hariç) çok sevindim...
Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Prima Rima,
Çok teşekkür ederim, ben de sizleri çok özledim. Bir teşekkür de BLOGSPOT'a gitsin. İyi ki var.

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Siz de hoşgeldiniz. Geç buldum, çabuk kaybettim diye üzülüyordum. Dönüşünüze sevindim. Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Tuğçe,

Yolculuk çok yorucuydu gerçekten, ama tatil güzeldi. Babamla birlikte olmak ayrıca çok mutlu etti beni.

Duru büyümüş, kocaman olmuş. Çok çok öpüyorum ikinizi de. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Tuğçe,
Bir yanlışlık mı yaptım, bilmiyorum. Sanırım Duru'nun annesi Tuğçe ile karıştırdım sizi. Blogunuza bakayım, dedim, ulaşamadım. Yanlışlık yaptımsa özür diliyorum...

Sevgiler...

Zeugma dedi ki...

Ben de bir gün bile ayrı kalamıyorum blogumdan..Yazamasam bile varlığı rahatlatıyor sanki.Anlıyorum sizi..
Tekrar hoşgeldiniz..

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Aynı duyguları taşıyan insanları buluşturması işin en güzel yanı. Yorum yazmasam da her zaman, okumayı seviyorum. İyi ki blogspot var, sizleri bulmamızı sağladığı için...
Gittiğim her yerde bir dost blogerin olduğunu bilmek beni çok rahatlatıyor. Başı sıkışınca ulaşılacak bir dost gibi görüyorum blog arkadaşlarımı. Bu zamanda güvenilecek dost bulmak kolay değilken bir de... İyi ki varsınız...

Sevgiler...

Galeni dedi ki...

Hoşgeldiniz öğretmenim. Gözlerimiz yollardaydı :) En derin sevgi ve saygılar...

aysema dedi ki...

Sevgili Galeni,
Sen de Hoşgeldin. Yazı ve yorumlarını özlebim ben de...
Sevgiler...