23 Temmuz 2009 Perşembe

BİTEN PASTAYI BOL KESEDEN DAĞITIYORUM YERSEN


Sevgili Okuyucularım,

Ciddi konulardan sıkıldım. Şimdi sizlere pasta ikram etmek istiyorum. Buyurun doya doya yiyin. Hepinize afiyet olsun. Yalnız küçük bir sorunum var. Pastanın hepsini bizim çocuklar yemiş yemiş bitirmiş, daha yok mu diyormuş!

Pasta olmayınca pastayı paylaştırmak daha kolay...

Büyük bir parçayı dincilere gönderiyorum. Alın size kat sayı pastası! Sevinin, oyalanın biraz... Yerseniz!

Bir parça da size vereceğim sevgili Kürtçüler, ama lütfen sessiz olun, uyandırmayın uyuyan devi... Alın istediğiniz gibi yiyin, yarasın! Yerseniz tabi!

Sizi unutmadım ey güzel Türkçüler... Kaç kez bana destek oldunuz , unutmadım iyiliklerinizi,en yüksek makamı sayenizde ele geçirdik, size de kalmayan parçadan veriyorum. Alın, alın utanmayın! Olmayan pastanın kalmayan parçasını! Yerseniz!


Geriye kimler kaldı olmayan pastadan pay kapmak isteyen?


Sevgili Kürt kardeşlerim, Sevgili Türk kardeşlerim, Sevgili Dindar kardeşlerim elde var sıfır, sfırı tükettiler. Bakmayın siz afra tafra yaptıklarına, bağırıp çağırmalarına... Deniz bitti, suyun dibi göründü, pastayı bizim çocuklar bitirdi.
Size de sözde pastadan sözde pay üleştirdiklerini söylüyorlar. Biraz da böyle mi götürsünler diyorsunuz?

Olur, siz öyle diyorsanız daha çok pasta yersiniz! Hem de olmayan pastaları paylaşmak için kavga edersiniz! Sizi de birileri pasta niyetine ham yapar...

13 yorum:

desperately-in-love dedi ki...

hakkımızda hayırlısı olsun diyelim ülke olarak. gidişat kötü.böyle giderlerse kimseye bir şey kalmayacak. bir de en az 3 çocuk yapın diyorlar. hangi ülkeye? nasıl bir ülkeye ?

sünter dedi ki...

Alttaki fotografin bana anlattiklari:

Elimizi verdik, kolumuzu kopardilar.
Etrafta lagim fareleri dolu. Sizin parcalamaya kalktiginiz sey kendi bedeniniz aslinda.

Harikasin sen Aysema. Eminim cok güzel ögrenciler yetistirmissindir.
Umarim ögrencilerinin icinden senin gibi ögretmenler cikmistir.
Sevgiler

Zuzuların Annesi dedi ki...

Yorum sahiplerinden Sünter ile aynı fikirdeyim...İyi ki varsınız Aysema hocam...Sizi,her okuduğum da, 'ben niye bunu yazmayı akıl etmedim' diye hayıflanıyorum...
Pasta'ya gelince;
Görmemişler yesin!!!
Yesin de boğazlarında kalsın inşallah!!!
Sevgilerimle:)

UykusuZ dedi ki...

Doymazlarrrr, yüzlerce pasta yapıp suratlarına fırlatçaksın

PaNDoRa dedi ki...

Sevgili Aysema Uykusuzun da dediği gibi pastayı sunmasakta suratlarına fırlatsak yaa, daha iyi olmaz mıydı :)

aysema dedi ki...

Sevgili desperately-in-love,

Gecenin en karanlık zamanı sabaha en yakın zamanmış derler. Düzelecek, düzelmeli diyoruz...

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,
Çok teşekkür ederim.
Öğrencilerimin arasında pek çok meslekten gurur duyduğum öğrencim var. Öğretmen olanlar da.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Banu,

Tatlı tatlı yemenin acı acı geğirmesi vardır. Onun da zamanı gelecek. Adalet er geç suçluların yakasına yapışacak. Yaşarsak göreceğiz.

İyi ki varsın, iyi ki seni tanıdım , iyi ki yazıyorsun...

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

Doymazlar, doymazlar... Hep bana rab bana onların ki. Yoksul insanları dolandırmaktan, yetim hakkı yemekten yakalandılar yine utanmadılar.
Yargıya bu kadar baskı yapmaları korkularından. Herkesten kaçsalar kendilerinden kaçamayacaklar. Biliyorlar suçlu olduklarını. Onun için de yargılanmaktan kaçmanın yollarını arıyorlar var güçleriyle. Biraz daha çabalasınlar bakalım. Çabaladıkça çamura batıyorlar...

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora,

Suratlarına fırlatacak pasta mı kaldı? Sata sata bir şey kalmadı. Şimdi satılmışlarla günü kurtarmaya çalışıyorlar...

Belkıs dedi ki...

Yeni yeni keşfediyorum sizi ve blogunuzu ben, süpersiniz, tek istediğim pasta niyetinin tez zamanda gerçekleşmesi.

DemotikE dedi ki...

Selamlar.
HSYK son toplantı kararını sanırım öğrendiniz.
Hangi adalet ve hukuk önünde hesap verilecek?
Pasta şu anda zaten didik didik.
Herkes bir köşesinden koparıyor.
Dinciler bölücüler birşeyler kaptı ve kapacak ama Sezar'ın hakkını Sezar zaten alacak :D
Dini kullanarak aldatabilen eli kanlı caniden de tehlikelidir.
Ne yazık... Gözümüzün önünde ama hala anlayamayan çok.
Dostça kalınız.

Angel dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş aklınıza,bilginize,kaleminize,sizi yetiştirenlere sağlık olsun.
Demek ki hala benimle aynı fikirde olanlar varmış. Sadece benmi kaldım yoksa diyordum.
1-O pastayı yüzlerine fırlatsak gökten nur yağıyor deyip "Yarabbi şükür "der bunlar.
2-Pasta küflendi kokuyor bişi kalmadı sadece o pastayı kesen bıçaktaki parçalar ama onlarda kurudu sanki ?
3-bunun gibi bir yazıyıda bende bugün yazdım ne yazık ki- çok kızdığım- sezen aksunun onların dilinde şarkı söyledikten sonra
http://mvbln.blogspot.com/
gözümden düşenler diye.
iyi akşamlar