12 Temmuz 2009 Pazar

İDİL BİRET KONSERİNE YAPILAN SALDIRIYI KINIYORUMMMM


Kimse durumdan vazife çıkarmasın! Neymiş bir gurup genç, afişlere bakmış, ŞARABINI AL GEL, yazıyormuş; durumdan vazife çıkarmış, saldırıya geçmiş, neyse ki kimse tutuklanmamış!!!

Ayıptır, yazıktır, günahtır, utanmazlıktır...

Bir saldırıyı gerçekleştiren kişilere bakıyorum, bir de İdil Biret'e...

İdil Biret dünyaca ünlü piyanistimiz, bizi dünyaya gururla tanıtıyor. Ya diğerleri? Ne yapmışlar, hangi başarıya imza atmışlar kukla olmaktan başka... Fırsat bulsalar 2 Temmuz Madımak katliamını yapanların aynısını yapacak yapıda görüntü veriyorlar...

Ben utanıyoruım, çok utanıyorum bunlar adına... Ne biçim bir ülke olduk ya?

Adamlar konsere saldırıyor tutuklanmıyor.

Laf attı diye bir genç herkesin gözü önünde vahşice, öldüresiye dövülüyor tutuklanan olmuyor. O dövenler , kadınlara nasıl laf attıklarını arkadaşlarına ballandıra ballandıra anlatmışlardır mutlaka bir zamanlar. Kendileri başkalarının kızlarına, kadınlarına her türlü pisliği yapacak; sıra kendininkilere gelince erkek kesilecek! Tüh sizin erkekliğinize de, adamlığınıza da! İnsan olun, insan, önce önsan olmayı öğrenin!

Seksen yaşında adam, çocuğa cinsel tacizde bulunacak; koca koca adamlar onu , yok çocuğu değil, sapık adamı kurtarma yarışına girecek! Niye ? Fırsatını bulsa o da aynısını yapacak.

Bir başkası, barbi bebekten tahrik oluyor, adına da hoca deniyor! Kendisi Jet Skilerde fink atarken millete hocalık taslıyor. Karılarını çarşafa sokuyor.Tenhalarda ne yaptığını siz tahmin edin artık.

Kadınlar eğitin bu adamları! Yüzlerine bakmayın. Erkek aldatırmış! Hadi canım sen de! Nedenmiş o? Aldatacaksa gitsin, istemiyorsa güle güle... Aldatmak neden hak olsun? Kimse kimseyi aldatmasın. Erkek de kadın da, kimse, hiç kimse... Başkasına mı gitmek istiyorsun? Dürüst ol, ayrıl; git gidebildiğin yere... Yok, ben hem rahatımı bozmam, hem de keyfime bakarım diyorsanız siz korkaksınız, dürüst değilsiniz, güvenilmez, ikiyüzlü bir kişisiniz...

Eğitilmemiş, doğuştan gelen, tesadüfen erkek olma özelliğinden başka bir yeteneği olmayan zavallıları kınıyorum. Bunlar Sivas'ta aydınları yakar. Topkapı Sarayında Dünyaca ünlü piyanistimizin konserine saldırır, karısını döver, çocuğuna saldırır. Ülkeyi ülke olmaktan çıkarır. Ortalıkta elini kolunu sallayarak da Adam yerine konur! Hadi ordan!...

10 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Kaleminize sağlık . Haberi az önce gördüm ve gözaltına bile alınma olayı olmamasına şaştım kaldım gerçektende . Bu ne cüret , bu ne karanlık zihniyet böyle . Şaraplı caz konserini kınıyorlarmış . Breh breh breh...

aysema dedi ki...

Sevgili Kuzunun annesi,

Haberi okuyunca ve görüntüleri TV'den izleyince tepem attı. Bu sakat kafalar ortalarda dolaşıp duruyor. Kimse de dur demiyor.

Eminim gizli gizli içiyorlardır şişe şişe, kadeh de değil! Padişahlar şarap içmiyor muydu? Dördüncü Murat'ı da mı duymadılar? Vakit gazetesi hedef gösteriyor, hala gazete diye satılıyor. Çok kızdım çoookk!

Yorum için teşekkürler...

Banu Durgunlu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Banu Durgunlu dedi ki...

'Şarabını al gel'...
Ne var ki bunda? Oof of:(

'Ananı da al git!'derken bazıları? O zaman neredeydi bu cesur yürekler?:((

Yüreğinize sağlık ne güzel yazdınız,iyi ki döndünüz,iyi ki varsınız...

Zeugma dedi ki...

Sizin kaleminiz hiç durmasın Hocam..
Ne güzel haykırmışsınız. Aynen katılıyorum tüm sözlerinize..
Bu örümcek kafalılar çanak tutanları çoğaldıkça palazlandılar böyle.
Balık baştan kokmuş ya artık bir kere. Hepsi aynı zihniyette..Ayıplanacak, kınanacak, yüzlerine tükürülecek türlü terbiyesizlik onlardayken ortalığa çıkıp şövalyelik yapmayı çok sever oldular..
Umarım sonları gelmiştir artık..

aysema dedi ki...

Sevgili Banu,
Sizler de iyi ki varsınız, sizler gibiler de... Yoksa bu saçmalıkları yapanlar kendilerini adam sınıfına koyacaklar.
Kendi suçlarını gizlemenin yolunu bağırarak bulduklarını sanıyorlar ve çok aldanıyorlar. Sessiz çoğunluk sabırla bekliyor. Sabrımızı taşırmasınlar...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,
Doğru söylüyorsunuz, dönüp biraz kendi yaşamlarına baksınlar... Ele verir talkımı kendi yutar salkımı hesabı her şeyi kendilerine hak sayıyorlar. Sıkıysa DOKUNULMAZLIKLARI KALDIRSINLAR, bak o zaman hem de adi suçları birbir ortalığa saçılacak.

Kendileri ne üretmiş, insanlığa ne gibi hizmetleri olmuş bu zatların? Birileri kurgulayıp ortaya sürüyorlar, koyun sürüsü gibi güdülüyorlar ancak. Ülkeyi rezil ediyorlar dosta düşmana...

Bilim insanları içerde, bu sürü dışarlarda! Polis öğrencilere, emekçilere var gücüyle vururken bunlara dokunmuyor. Bu nasıl iştir anlayamadım?

Sevgiler...

UykusuZ dedi ki...

Ben 6 yıl İstanbul Üniversitesinde okudum, kantimizin adı Hergeleydi. 6 yıl boyunca solcu öğrenciler hep polisten ve mhp lilerden dayak yedi, hi.kimse de gıkını çıkarmadı. Bundan yıllar önce bir aysa tasarısı hazırlanmıştı hatırlarsanız. Medya sahiplerinin, medya dışında iş alanlarına da açılması izni teklifi. Kabul edildi, gördük işte ne olduğunu.
Sonuç olarak benim fikirlerim radikaldir, bu insanların yaşamasını gereksiz bulmaktayım.

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

12 Eylül öncesi polise yardım ediyoruz diye çok saldırdılar, biliyorum. Ve her seferinde sağ gösterip sol vurdular.

Artık yeter diyorum ben de... Medya medya olmaktan çıktı, iş bağlamak için tehdit aracı oldu. Ele geçen gerçek belgeler saklanıyor, günü gelince, çıkarlarına dokununca ortaya bir kısmı sürülüyor. Al gülüm ver gülüm sağlanınca ses kesiliyor. Gerçek gazeteciler horlanırken yeni yetme, uzaktan kumandalı zatlar gazeteci kimliğinde tetikçilik yapıyor. Son zamanlarda iyice sayıları türedi bunların. Ortalığı karıştıracak sahte belge konusunda iyice uzmanlaştılar. Tarafsız kaç gazete, kaç televizyon var ki halk doğru haberle bilinçlensin? Kışkırt, kenardan tırnak kaşı! Yapılan bu son zamanlarda...

aysema dedi ki...

TARİHE NOT
BBP'liler (Biraz önce haberlerde izledim.)çiçek alarak İdil Biret'e gidip özür dilemiş. Güzel bir davranış. Anlaşılan yaptıkları hatayı anladılar. Sevindim.