29 Ağustos 2009 Cumartesi

DENİZ BALIKLAR VE BEN

Deniz bu sabah her zamankinden de güzeldi. Öyledir ya, insan elindekindekileri yitirirken güzel yönlerini daha çok farkeder ya, benimki de öyle oldu.

Sabah pırıl pırıl oluyor zaten. Fazla kişi olmadığı için de dibindeki kumları say istersen. Ben de bir bakayım, dedim. Baktım balıklar ayaklarımın etrafında dans ediyor. Oysa kaçması gerekirdi değil mi? Hayır, kaçmıyorlar. Aksine sayıları giderek artıyor. Çünkü ayaklarımın kumları eşelemesiyle altta kalan yiyecekler ortaya çıkıyor, bu da balıklara davetiye çıkarıyor. Onlar memnun ben memnun, bir süre oynadık birlikte, deniz, balıklar ve ben...

Sonra vedalaştık. Denizle balıklar baş başa kaldı. Ben geldim.

Akşam komşulardaydık. Veda yemeği hazırlamışlar bize. Yan komşuyu da çağırmışlar. Her şey çok güzeldi. Yalnız tabağımdaki balıklarla bir süre bakıştık. Sabah tanıştıklarım değildi. Onların anne ya da babası olabilir mi ki? Birden kendimi garip hissettim. İnsan mı vahşi, doğa yasaları mı karar veremedim. Galiba güçsüzler yenilmeye mahkum! Biz de afiyetle yedik balıkları. Biraz içime oturmadı değil, ama çabuk toparlandım.

Şimdi uyuma zamanı. Yol uzun, yolculuk zor. Hoşçakal tatil...

5 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Aysema Dilek,
Günaydın Hayırlı Günler 30 Ağustos Zafer bayramımız Kutlu Olsun http://sukruyilmaz.net/images/3b.jpg
Ailenizle ve sevdiklerinizle birlikte Güzel bir haftasonu Tatili Geçirmenizi Dilerim.sevgiyle ,saygıyla vede sağlıkla mutlu esen kalın ALLAH'a emanet olun.Saygılarımla

YORUM: ALLAH Sağlıkla seneye hayırlı tatiller nasip eylesin...

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY

http://sukruyilmaz.com
http://sukruyilmaz.net

30 AĞUSTOS

Her yıl bugün olur, Otuz Ağustos
İçime bir ordu havası dolar.
Başlar dimdik, gözler çelik, yüzler pos,
Bayrak imil imil, geçer ordular...

Geçer tunç adımlar demir göğüsler,
Geçer Mehmetçikler, geçer subaylar,
Hepsinin alnında zaferden süsler.
Geçer hayalimde bir bir alaylar.

Geçer toplar, geçer atlar, yağız, al,
Geçer dağlar, geçer yollar, şehirler...
Yangınlar üstünde ince bir hilal!..
Yaralılar düşe kalka geçerler.

Çılgın bir istekle bu şan akını
Afyon'dan, İzmir'e kaçlar çağıldar.
Unutmuş at gemi, kılıçlar kını,
Can canı unutmuş zafere kadar.

Ne var bu dünyada sana yakışan,
Alnında bir zafer sabahı kadar;
Sen Mehmetçik, söyle büyük kahraman,
Sana zafer kadar yakışan ne var?

Her yıl bugün olur, Otuz Ağustos,
İçime bir zafer havası dolar.
Başlar dimdik, gözler çelik, yüzler pos,
Bayrak imil imil, geçer ordular...

Alıntı : Ahmet Kutsi TECER
http://www.dersimiz.com/esiir/siir.asp?id=1401

Zuzuların Annesi dedi ki...

Hayırlı yolculuklar:)

aysema dedi ki...

Sevgili Şükrü Yılmaz,

Yorumlarınız ve şiirleriniz için çok teşekkür ederim. Hepsi çok değerli benim için.
Dostça kalın.

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,

Ben döndüm, yerleşmeye çalışıyorum. Teşekkürler. Yavruları öpüyorum.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Webcam Erotikchat

free adult flash games

amateurs sex