1 Ağustos 2009 Cumartesi

HER ŞEY ÇOK GÜZEL


"İzmir'in denizi kız
K
ızı deniz
Sokakları hem kız, hem deniz kokar"


Cahit Külebi'ye sevgiler sunarak başladım yazıya. Tam bir haftadır İzmir-Dikili civarındayım. Yazlıkçılık günleri başladı. Yazamadım bir türlü. Oysa sitede internet bağlantısı da var. Üç ayrı yere alıcı konmuş, kesintili de olsa, düşük sinyal de alsa internet var. Var ama bu kez de bende zaman yok.

Sevgili Sünter merak etmiş beni, dostlar yorumlarıyla taçlandırmışlar beni. Hiçbirine yanıt veremedim. Oysa beni ne çok mutlu ettiler ayrı ayrı. Ancak kısa bir zaman bulabildim. Hepinize çok teşekkür ederim. Yanıtlar daha sonraya kaldı artık. Özür diliyorum...

Yağmur Bebek de burda, onunla anlatılmaz güzel zamanlar geçiriyorum. İnsanın içine işleyen derin bakışları, tertemiz içten gülüşleri, mis gibi de kokusu var Yağmur'un. Hepinizin ellerinden öpüyor. Ben de dostça selamlarımı gönderiyorum. Şimdilik bu kadar. Umarım bundan sonra daha sık yazabilirim.

Sevgilerimle...

9 yorum:

sünter dedi ki...

Sevgili Aysema sevindim yazini okuyunca.
Hem kötü bir seyin olmamasina, hemde torununla cok güzel vakit geciriyor olusuna. Yagmur bebegin tam sirinlik zamanlari baslamistir artik.
Size ailece bol neseli günler diliyorum.
Sevgiler

Dolunay dedi ki...

benden de neselı gunler sıze.neşenız eksık olmasın...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ooh ne güzel sefanız olsun. Yağmur bebeğe yağmurlu İstanbuldan sonsuz sevgiler.

sufi dedi ki...

Yağmur bebeğe, güzel anneanneye sevgiler.Allah içinize sindirsin aşkla olun inşaallah.

öykününannesi dedi ki...

Yağmur'la kavuşmuşsunuz ne mutlu.
çok selam, çok öpücük yağmur'a...

Angel dedi ki...

İzmir Dikili burnumun dibindesiniz.
hoşgeldiniz.Şimdi orda olmak vardı yaa...Küçükken sahilde radyoyu açıp yunan kanallarından gelen cızırtılı sesler arasından şarkılarını dinlerdik.

Zeugma dedi ki...

Öğretmenim, Yağmur bebekle aşk yaşarken biraz zor blog başına oturmak :)
Hoşgeldiniz..
Sevgiler ..

Prima Rima dedi ki...

Öğretmenim bende uzaklardayım bende kesik kesik internetle bogusuyor arada bakınıyorum iyi tatiller:) yağmur bebege sevgıleeer.

Tuğçe dedi ki...

Güzel öğretmenim,
Keyfinizin yerinde olduğuna çok sevindim...
İyi tatiller...Sevgiler...