4 Ağustos 2009 Salı

OTUZ ÜÇ YIL BİTMİŞŞŞŞŞ


Üç Ağustos bin dokuz yüz yetmiş altıdan bu yana kaç yıl geçmiş? Otuz üç mü, otuz dört mü? Dün bunu tartıştık. Sanırım otuz üç yıl bir gün olmuş evleneni! Çoğu blog yazarının yaşı bu kadar değil! Amma da eskimişiz. Ama çok şükür gönlümüz genç! Burada gülmek serbest...

Sevgili dostlar, Sarımsaklı ve Cunda (Ali Bey Adası) macerasından sonra akşam da komşularımızla birlikteydik. Pastamızı kestik, çayımızı içtik, meyvemizi yedik. Ve okey oynadık. Bu yıl ilk kez ben de yendim! Yaşasın!

Yorumlarınızı okuyorum. Yazılarınızı ara ara okumaya çalışıyorum. İnternet deli edecek kadar sinyal düşüklüğü yaşıyor. Bu yazının akibetinden de endişeliyim. Bakalım gönderebilecek miyim? Şimdi bütün cesaretimi toplayarak 'gönder' diyeceğim.

Çalışanlara kolaylıklar diliyorum. Unutmayın: "Vatan çalışkan insanların umuzlarında yükselir."
Tatilde olanlara da iyi dinlenceler...

Dostça kalın, sevgiyle yaşayın.

8 yorum:

aysencifci dedi ki...

Yaşı 33'ten büyük olan ben en içten dileklerimle evlilik yıldönümünüzü kutluyorum. Nice nice nice sağlıklı,mutlu,huzurlu,beraber, bol torunlu senelere.
Sevgiler,

ramazan dedi ki...

biz de aynı günlerde evlenmiştik.15 ağustos '76.
sağlıklı,mutlu nice evlilik yıldönümleri yaşayın.

Evren dedi ki...

yaşıma az kalmış :) nice mutlu, huzurlu , keyifli senelere :)

Eylem dedi ki...

daha nice yıllara birlikte girmeniz dilegiyle.

sünter dedi ki...

Sevgili Aysema,
daha nice nice mutlu yillar sizlerin olsun:)

Adsız dedi ki...

66 olunca haber verin
NİCE MUTLU YILLAR
EMİR:)

DemotikE dedi ki...

Sayıların çokluğu değil, sevginin çokluğudur önemli olan.
Tüm sevenlerinizle birlikte paylaşacağınız nice nice yıllar dilerim.
Dostça kalınız.

e-SerdarK dedi ki...

Allah uzun ömürler versin, mutluluğunuz daim olsun... Ne güzel iki insanın bu kadar zaman birbirini sevmesi... Darısı başıma :)