24 Ağustos 2009 Pazartesi

YAŞASIN ÖDÜLLENDİRİLDİM


Sevgili Dost Şükrü Yılmaz Tarafından Ödüllendirildim. Kendisine çok teşekkür ederim. Onur duydum.

Ödülün Kuralları:


1-Sizi Ödüllendirene Teşekkür Edin.

2- Sizi Ödüllendirenin Blog Linkini Yayınlayın. (Şükrü Yılmaz)

3- Ödülün Logosunu Yayınlayın

4- 7 Yaratıcı Blog’u Ödüllendirin. ( Ben listemdeki tüm blogları ödüllendiriyorum.)

5- Bu 7 Bloğun Linklerini Yayınlayın. ( Yan tarafta)

6- Ödellendirdiklerinizi Bundan Haberdar Edin. ( Yazlıkta internet sorunlu, yapamayacağım. Özür...)

7- Kendiniz Hakkında 7 İlginç Şey Yazın.


YEDİ İLGİNÇ ŞEY: İşte bu çok zor! İlginç ne olabilir ki?

1- Saygısızlıktan hoşlanmam. ( Kim hoşlanır ki?)
2- Bencil insanlara çok kızarım.( Kim kızmaz ki?)
3- Ülke sorunlarına duyarsız insanlara deli olurum. (Kim olmaz ki!)
4- Gece çalışmayı çok severim. (Kim sevmez ki!)
5- Yazlıktan gitmek istemiyorum. ( Kim ister ki?)
6- Blog yazmayı, blog okumayı çok severim. ( Kim sevmez ki?)
7- Yolcu etmeyi hiç sevmem. (Kim sever ki?)
(Bugün küçük kızım yolda, güle güle gitsin, yolu açık olsun...)

Gördüğünüz gibi ilginç bir şey aklıma gelmedi. Sıradan bir insan mıyım neyim ben?

Tekrar teşekkürler...

2 yorum:

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Teşekkür ederim.

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY

http://sukruyilmaz.com
http://sukruyilmaz.net

Angel dedi ki...

Ödül için teşekkür ederim.
sayfamdada teşekkürümü yazdım.
Oscar almış gibiyim yaaa.