13 Eylül 2009 Pazar

KÖPRÜLER YAPTIRDIM

BOŞA KOSTAKLANMA
DENGİM DEĞİLSİN

KARAM

"Köprüler yaptırdım gelip geçmeye
Çeşmeler yaptırdım suyun içmeye karam
Kavli karar ettim alıp kaçmaya
Boşa kostaklanma kostak değilsin karam

DEĞİLSİN KARAM
AMAN AMAN
DEĞİLSİN VAY VAY

Armudu dalında pazar eyledim
Kaşına gözüne nazar eyledim karam
Seksen şeftaliye pazar eyledim
Yanılmış da yüz almışam bilemem karam

BİLEMEM KARAM
AMAN AMAN
BİLEMEM VAY VAY

Çıkma pencereye zülfün tellenir
Beyaz giyme eteklerin kirlenir
Gitme meyhaneye adın dillenir
Boşa kostaklanma dengim değilsin karam

DEĞİLSİN KARAM
AMAN AMAN
DEĞİLSİN VAY VAY
"


Ne dersiniz, üçüncü köprü yapılsın mı?

10 yorum:

Angel dedi ki...

Bence yapılsın bir ucu da Amerika'ya bağlansın.
Bir ayağı İmralıda olsun.
Bir ucu arap ülkelerine çıkıversin namaz vakti Kabeye sapıversin.
Bir ayağı dolansın dolansın kendi başını yesin.
Bir ayağı köprü malzemelerine lazım olacağı için sağ cebimizden girip delik kısmından çıkıp para diye dilensin.

Kırk ayak gibi oldu be.
Karam aman aman değilsin amannn.

aysema dedi ki...

En az üç, en fazla kırka kadar yolu var! Ne güzel yazmışsın Sevgili Angel. Kırk ayak gibi...

Hatta bak ne diyorum. En iyisi üstünü kapatsınlar dere yatakları gibi... "Toptan" çözüm!

Adsız dedi ki...

"Seyredin dostlarım
Değirmenin taşını
Nasıl yuvarlanıyor!

Ne aman var, ne zaman
Sellere karışmada
Dağ gibi harman!

ŞEMSİYESİZ, ÇARDAKSIZ
AÇIKTA KALDI HIRSIZ!

Hikaye şudur:
Hava ansızın bulutlandı
Ve hemen
Aldı da bir yağmur!

YAZ
HASAD
HESAPSIZ KİTAPSIZ

BİRE ON
BİRE MİLYON
KAR
GERİLEDİ SIFIRA KADAR!
ALDI BAŞINI GİDİYOR."

Mustafa Seyit Sütüven'den...

Angel dedi ki...

Yaa unuttum hatta haremlik selamlık işi olsun. Rahat rahat gidilsin.
Köprü hac kokulu olsun, zemzem suları aksın.
Ve hatta hatta direkt SIRAT KÖPRÜSÜNE bağlansın.

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,

Sütüven'in şiiri çok güzel. En çarpıcı dizeler de:

"Şemsiyesiz, çardaksız
Açıkda kaldı HIRSIZ"

Paylaşım için teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Angel,

Köprünün sırat köprüsüne bağlanmasına gerek yok bence.

Çünkü en kolay oraya gidiyoruz toplu toplu! Yaşayanlar tesadüfen hayatta kalıyor.

MAVİANNE dedi ki...

angel'ın yorumunu çok sevdim
:))

aysema dedi ki...

Sevgili Mavianne,

Ben de çok sevdim.

Teşekkürler...

Angel dedi ki...

Ben de yorumumu sevdiğiniz için sizi çok sevdim :)

aysema dedi ki...

Sevgili Angel,
Ben de seni...