17 Eylül 2009 Perşembe

YASAKLAMA MI VAR BLOGLARDA? GİZLİ SANSÜR MÜ!

Denizli 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nin, 24/06/2009 tarih ve 2009/392 nolu KORUMA TEDBİRİ kapsamında bu internet sitesi (sites.google.com) hakkında verdiği karar Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı'nca uygulanmaktadır.

(The decision no 2009/392 dated 24/06/2009, which is given about this web site (sites.google.com) within the context of protection measure, of Denizli 2. Sulh Ceza Mahkemesi has been implemented by "Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı")



Bloguma giremiyordum. Google Readar'a bakarken sayfanın üstünde "sites" diye bir bölüm var. Orayı tıklayınca yukarıdaki mahkeme kararı çıktı karşıma.

Lütfen bakar mısınız, sizde de var mı? Yoksa sadece bende mi var?

SANSÜRE HAYIR DİYORUM YÜKSEK SESLE!!!






16 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

Problem hepimiz de var,gün
içerisinde çok az girebildim bloğuma,diğer bloklara ise hiç...Bahsettiğiniz mahkeme kararını ben de gördüm.
Sites.google.com hakkında verilmiş bir karar?Anlam veremedim:(
Umarım bir an önce düzelir...Ve her konum da ve koşul da SANSÜRE HAYIR! diyorum ben de...
İyi geceler hocam.

aslan dedi ki...

Bilmediğimiz ince bir iş olabilir.
Benim de aynı durumda.
Dostlukla...

Angel dedi ki...

Ben de böyle bişi çıkmadı. Web sitesi hazırlama diye bir yer çıktı.

PaNDoRa dedi ki...

Sorun bende de uzun süredir var. Ben de bana takıklar diye düşünüyordum, ama anlaşıldı ki dertleri hepimizle...

cesetizleri dedi ki...

google sites google'ın farklı bir uygulaması. O yasaklı maalesef. Onda da site hazırlanıyordu ama yasak geldi.
Blogger'a girememe sebebimiz blogger yasaklanmadı.
Blogger'a giriş yapılamama nedeni ana ip'lerinin değişmesi imiş.
DNS sorunudur bizim için de. Değiştirdiğimiz zaman girilebilmekte. Henüz herhangi bir yasaklama durumu yok.

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=16874555

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=15907934

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların annesi,

Sansürün her çeşitine hayır diyelim hep birlikte...

aysema dedi ki...

Sevgili Aslan,

İnce işlerden ben de kuşkulandım. Öyle olmadığını söyleyen arkadaşlar haklı olsun lütfen...

aysema dedi ki...

Sevgili Angel,
İyi ki çıkmamış. Çok sinir bozucu çünkü...

aysema dedi ki...

Sevgili Pandora,

Taktılarsa,takılanlardan biri de ben olurdum kesinlikle. Aman takmasınlar,fena yapıyorlar taktıklarına, görüyoruz.

aysema dedi ki...

Sevgili Cesetizleri,

Aydınlatıcı bilgi için çok teşekkür ederim. Rahatlattın bizi.

Ekşi Sözlüktekileri de okudum. Çok sağ ol. Yalnız bugün girerken yine çok zorlandım. Pek çok denemeden sonra girebildim.

Düzelsin artık...

Haykırış dedi ki...

Servis sağlayıcıma sordum İnternet neden böyle hattımda mı arıza var. Görevli Yurt çıkış kanallarında arıza olduğunu, ekiplerinin sürekli çalıştığını ve ileri ki saatlerde normale dönüşeceğini söyledi ra'stgele diyelim ne diyelim ki. Yasaksız bir Türkiye için el ele.

sufi dedi ki...

Yasaklar:
ne için?ve nereye kadar?

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

İlginize çok teşekkür ederim. Dilerim çabuk düzelir. Bugün bütün gün sorunluydu hala...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,

Yasaklardan bıktık artık. Yeni girebildim bloguma, ama diğer bloglara giremiyorum henüz...

Angel dedi ki...

Bende mahkeme kararı falan yazısı çıkmadı.hatta orada web sitesi kurmam için yerler çıktı. bende girerek site kurmak gibi bişi yaptım doğrumu yanlışmı bilemiyorum.
ayrıca her yazdığım yazıyı yayınlamadan önce eşime okuyorum sonrada diyorumki beni mahkemeye verirlermi?

Angel dedi ki...

19 eylül 2009 ne yazık ki o mahkeme yazısı bende de çıktı :(