1 Ekim 2009 Perşembe

ÇÜRÜĞE ÇIKMAK


Ayyyy duydunuz mu "çürüklük" de parayla satılıyormuş!.. Ben ilk kez böyle bir şey duydum! Sanırım siz de duymamışınızdır! İnsanlar bilerek, isteyerek "Bu kişi çürüktür!" raporu alıp askere gitmiyorlarmış...

Çok şükür çete yakalanmış da huzurumuz bozulmadı. Şimdi sırada "Ucu nereye giderse gitsin, kime rast gelirse gelsin" ortaya çıkarılıp bir bir afişe edilmesinde.

Yaparlar mı dersiniz? Yok canım olur mu öyle şey? Yaramazlık yapanların, muhalif tavırlar sergileyenin kulağını çekmek içindir bu tutuklamalar. Yoksa bakmayın ilk kez duydum dememe, ünlü ve güçlülerin çocuklarının raporlu olduğunu bilmeyen mi var? Sağır sultanlar bile konuya vakıf.

Kimbilir şu anda kaç kişi tir tir titreyerk etkili ve yetkili kişilerin peşinde "raporlu çürüklüğünü" gizleme telaşındadır.

Şehitlerimizin yakınları arasında onlardan birini gören var mı?





21 yorum:

beenmaya dedi ki...

herşey sadece paraya bakıyor artık sadece paraya. insanlık bile satılığa çıkmış baksana...

Zeugma dedi ki...

Öğretmenim, siz bunu yeni mi duydunuz?
Yıllardır devam eden bir şey bu.
Ama bu şekilde askerlikten yırtanların sonuna dikkat edin.. Gördüğüm epey bir örnekle sabittir ki ilahi adalet işliyor genellikle

Bu terbiyesizliği yapanlar dünyanın en büyük şerefsizidir bana göre ....

Angel dedi ki...

Sanatçı yada sporcu kariyerini devam ettirmesi için yapıyor bunları, sen bir iş bulmuşsun güç bela askere giderde geri dönebilirsen eğer o işini bulma imkanın olmuyor. Ya da askere gitmeyene ne eş ne de iş veren yok.
Hem rica ederim lütfen bizim ülkemizde böyle şeyler yok. Hepsi uydurma. Olur mu öyle şey Allah aşkına yapmayın rica ederim.
Cık cık cık cık !

Haykırış dedi ki...

Çürüğe Çıkmak: Birbiri ardına gelen şehit haberlerinden sonra etrafımızda gördüğümüz insancıkların askerden kaçmak için yaptığı adice, şerefisizce, kahpece yol. Orda Mehmetçik bizim için, güvenliğimiz için canı pahasına savaşırken, burada "bana ne, vatanı ben mi kurtaracağım" yahut "ben mi dedim onlara askere git diye" gibi sorumsuzca, terbiyesizce cümleler sarf edip birde pişkin pişkin sırıtan insanın yediği herze...

UykusuZ dedi ki...

Yok , evelsi gün çete yakalandı ya, öğretmenim ona binaen yazmış Zeugma Hanımcım, yoksa bilmemek mümkün mü.
Halbuki askere gitmek ne önemli şeydir. Herşeyden önce delikanlı yaşlarında belki lider, asi, sorumsuz,aceleci olan erkek , sabrı, itaati, paylaşmayı, grubun bir parçası olmayı öğrenir. Can korumayı, dostluğu keşfeder. Adam olmaktır askerlik, ergen olmaktır.
Gene çağırsınlar gene seve seve yaparım

MAVİANNE dedi ki...

olan güneydoğuya gidip çarpışan şehit olan gencecik yoksul gençlere oluyor
parası olan batırıyor veya torpili bastırıyor
malesef
çok acı

Dolunay dedi ki...

alıştım artık , bu ulkede artık hersey yapılıyor :(

sünter dedi ki...

Sevgili aysema,
hic bir sey diyemiyorum.Sadece aci aci yutkunuyorum.
Malesef paranin gücü her degerin üstünü örten bir memleket burasi. Bu ülkede nasil dürüst, bir evlat yetistirilir bilemiyorum.
Yada nasil dürüstce yasanir.
Sistem mi bozuk? Insanlar mi? Bazen sasiriyorum. Kuralina göre ysayanlara enayi gözüyle bakiliyor.

Sevgiler

MELİS dedi ki...

Bundan yararlanan Belediye başkanları,milletvekilleri ve
çocukları var.Şehit düşenler de
HALK ÇOCUKLARI.Parti,sivil toplum
kuruluşlarında örgütlenmeden hiç
birşey yapılamaz.
Sevgiler

MELİS dedi ki...

Özür dilerim,son bir şey:
''Kendimizi küçümsemekten,kompleks
yapmaktan vazgeçelim.Yıllardır batı
ve içimizdeki satılmış uzantıları
PSİKOLOJİK SAVAŞ ile,kendimize olan
güvenimizi yok etmek için ellerinden geleni yaptılar.Avrupa'da kaçak yaşayan
bölücüler,göçmenler bol bol ahkam kesmekte;sıkıysa yaşadıkları ülkeler aleyhinde birşey yapsınlar,anında kapı önüne koyarlar.BATI işine geldiği zaman,DEMOKRASİ YUTTURMACASI yapar.
Diğer yandan,hainlerimizi,bölücüleri demokrasi adına besler.ÇİZDİKLERİ HARİTALAR herkesin elinde!Lozan'da
başaramadıklarını,federasyon ve
ılımlı islamla yapma peşindeler.
Beni en çok yaralayan,içimizdeki
entel geçinen bölücüler.

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Para araç olmaktan çıkıp AMAÇ olursa her şey yozlaşıyor. Kazan da nasıl olursa olsun anlayışı hakim. En çok da baştakilerde. Balık baştan kokuyor, temiz kalmak güçleşiyor.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Yeni duymadım. Televizyonda haberi verirken ilk kez duyuluyormuş gibi yaptılar da...

Er geç cezalarını çekeceklerine ben de inanıyorum.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Angel,

Aslında kariyeri olan, iyi yetişmiş insanlarla ilgili bir düzenleme yapılabilir. Onlardan farklı bir şekilde yararlanılabilir bence...

Kimi beden gücüyle kimi de beyin gücüyle millete hizmet eder.

Yeter ki istensin değil mi? Ama kendileri bir yolunu buluyor zaten, niye düzenlesinler ki?

Sevgiler...

aysema dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Tümüne katılıyorum, hatta daha fazlasını da hak ediyorlar bu çürükoğlu çürükler...

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

Evet "adam olmaktır" bence de. Şu anda çağırsınlar ben de giderim, yeter ki giydirilmek istenen deli gömleğinden kurtaralım ülkemizi...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Anne,

Yine de "vatan sağolsun " diyorlar değil mi? Sefasını birileri, cefasını da yoksul çocuklar çekiyor ne yazık ki...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,

Alıştırmak istiyorlar ama biz alışmayalım. Düzeltmek için, en azından yanlış olduğunu göstermek için çabalayalım. Özellikle görevdeki öğretmenlere çok iş düşüyor.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Geçecek, bugünler de geçecek, geçmeli...

Dürüst insanlar çoğunlukta biliyorum. Onlar seslerini çıkarmaya başladıkları gün pusacaklar en azından.

Ya da öyle olmasını istiyor gönlüm.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Melis,

Yazdıklarının tümüne katılıyorum.

Şu anda psikolojik bombardıman altındayız. Kurtuluş da kesinlikle örgütlü olmakla olası.

Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

bu çoktan duyduğum bir şeydi Dlekcim. Malesefki bu bir rany yolu artık.