11 Ekim 2009 Pazar

KARANLIKTAKİLER



Cumartesi günü (dün), eşimle ne yapalım, diye düşünürken sinemaya gidelim, sonra da balık yerizde karar kıldık...

İyi ki de öyle yapmışız. Çağan Irmak'ın yeni filmi "Karanlıktakiler"
izlemek istediğim bir filmdi, ama bu kadar erken izleyeceğimi de düşünmemiştim doğrusu. DemirPark üçüncü salonda afişini görünce hemen bilet aldık. Film başlayalı iki dakika olmuş! Neyse diyip girdik içeri...

Eşim biraz sıkıcı bulsa da ben beğendim.

Bu tam bizden bir film olmuş.

Çok daha kötüsünü anahaber bültenlerinde izlediğimiz,artık gazete birinci sayfalarında okuduğumuz olaylardan bir kesit sergilenmiş. Ancak önemli olan sadece olay değil ki! Olaylar yaşanıp geçiyor. Ya bıraktıkları, yaptığı tahribatlar, bıraktığı acı izler...

İşte film olaydan sonrasını irdeliyor. Yitirilen yaşamlar, ödetilen bedeller ve asıl suçluların sütten çıkmış ak kaşık gibi yürüyüp gitmesi üzerinden yürütülüyor...

Oyuncuları kutluyorum. Hepsi çok başarılıydı. Pek çok şey dokundu yüreğime, ince bir sızı kaldı içimde...
Anne- Meral Çetinkaya, Egemen-Erdem Akakçe, Umay-Derya Alabora , diğer sanatçılar ve Çağan Irmak ve emeği geçen herkes övgüyü hak ediyor bence.

En çok da şu sahne gönül tellerimi titretti... Yalnızlık ancak bu kadar güzel anlatılırdı!




16 yorum:

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Dilekcim bu sabah Yaşamdan dakikalarda bu film konu edildi bir ara. Çağan Irmak'ın Babam ve Oğlundan sonra Anam ve Oğlum filmi olmuş dedndi. Eleştiriler olumlu yöndeydi seninde yazdığın gibi. Ben de bu hafta izlemek istiyorum. Sevgilerimle

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Aksiyon filmi bekleyenler sıkılabilir bu filmden, ama izlenmesi gereken bir film bence. İzledikten sonra senin değerlendirmeni de merakla bekliyorum. Yaşamdan Dakikalar hangi kanaldaydı. Keşke izleyebilseydim.

Sevgilerimle...

bahar gelsin dedi ki...

ben de izledim
http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/10/karanliktakilercagan-irmaktan.html

aysema dedi ki...

Sevgili Bahar Gelsin,

Hemen bakmaya geliyorum.

nazpek dedi ki...

merak ettiğim bir filmdi sizi okuduktan sonra kesin izleyeceklerimin arasına girdi.İyi pazarlar

Haykırış dedi ki...

Oldum olası sinemayı sevmem çünkü hiç uykum olmasa dahi o loş karanlık bana hep uykuyu hatırlatır. Uyurum sürekl. Başından sonuna değin bir film izlediğimi hatırlamadığım için sinema tadı nedir hiç bilmem.
Sevgi ve saygılar.

aysema dedi ki...

Sevgili NazPek,

İzlemek isteyenlerin tadını kaçırmamak için fazla ayrıntı vermemeye çalıştım. İzledikten sonraki değerlendirmeni merak ediyorum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

O zaman kesinlikle gitmeyiniz bu filme. Biraz fazla durağan çünkü. Ben sinemada izlemeyi seviyorum.
Sevgilerimle...

UÇURTMA;) dedi ki...

Bizde dün gidicektik nasip olmadı ama aklımda

aysema dedi ki...

Sevgili Uçurtma,

Hoşgeldiniz. İzleyin, umarım beğenirsiniz...

sufi dedi ki...

Önce izlemeliyim, yorumumu sonra yazacağım.Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,
Bekliyorum canım. Sevgiler...

Zuzuların Annesi dedi ki...

Hımmm....Önerilerinize saygılıyım hocam,not aldım....

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,
Teşekkür ederim.

Zeugma dedi ki...

Çağan Irmak yapımlarını hep beğenmiş ve etkileyici bulmuşumdur..
Siz de beğendiğinize göre..
Çok severek izleyeceğimden eminim..
Sevgiyle...

aysema dedi ki...

İzledikten sonraki yorumlarını bekliyorum. Sevgilerimle...