19 Ekim 2009 Pazartesi

MİMLENDİM











Sevgili Haykırış mimlemiş beni... Hemen yazıyorum:

1. En Sevdiğiniz Üç Çiçek:

Tüm çiçekleri severim, ama üçünü yazmam istenmiş madem, gül-menekşe ve leylak diyorum...

2.Gerçekleşmesini İstediğiniz Üç Hayaliniz:

* Toplumsal anlamda ulusumuzun içinde bulunduğu sıkıntılardan kurtulması, insanların güven içinde kendi yaşamlarını sürdürmeleri, aç ve açıkta kimsenin kalmaması, ulusal kaynaklarımızı birilerinin kendi çıkarları için hovardaca tüketmemeleri, zenginliği de yoksulluğu da adaletli bir şekilde paylaşmamız... Cahilliğin, çirkinliğin, ahlaksızlığın pirim yapmadığı, saygın bilim insanlarının, yurtseverlerin horlanmadığı, gerçek suçluların yargılandığı bir düzen istiyorum...

* Küçük kızımın da mutlu bir evlilik yapması ve onun çocuğunu da bağrıma basmak istiyorum ...

* Tüm sevdiklerimin mutlu, sağlıklı olması...

3. En Sevdiğiniz ve Sevmediğiniz Üç Huyunuz:

Sevdiklerim:

*Ben acil durumlar insanıyım. Olay anında oldukça sakinim, paniklemeden sorunu çözümlemeye odaklanıyorum. Sorun bittikten sonra elim ayağım titriyor,ama önemli değil, sorun çözülmüş oluyor. Bu huyumu seviyorum.

*Vericiyim, sevdiğim insanlar için elimden gelenleri sonuna kadar yapmaktan büyük bir huzur duyuyorum.(Maddi-manevi).

*Araştırmayı, sorgulamayı, kendimi başkalarının yerine koymayı seviyorum. Her zaman başaramasam da deniyorum en azından...

Sevmediğim Özelliklerim:

*Beni yeterince tanımayanlar "soğuk" olduğumu düşünüyor. Haklılar da, rol yapmayı bilmiyorum. Oysa bazı durumlarda bu da gerekiyor.

*Yolcu ettiklerim yerine varıncaya değin fena halde tedirgin oluyorum, huzurum kaçıyor. Her telefonda panikliyorum.

*Ülke sorunlarını kendime dert ediyorum, haberleri izlemeden duramıyorum.

4. Gıcık Olduğunuz Üç Hareket:

*Saygısızlık,
*Aşırı bencillik,
*Duyarsızlık...


5. Bu Benim Bu Güne Kadar Olan En Kara Günümdü, Dünya Başıma Yıkıldı ve Bir Daha Ayağa Kalkamam Diye Düşündüğünüz Olay:

Sevdiklerimizi yitirdiğimiz anlar yaşamımızın en kötü zamanlarıdır.Hastalıklar da yaralayıcıdır.

Yaşam acısıyla tatlısıyla devam ediyor. Kendimizi bırakmamamız gereğine inanıyorum ben. Düşsek de ayağa kalkmak için pes etmemeliyiz. Güç olan mücadeleye devamdır. İnsan onuruna yakışan güç olanı başarmaktır anlayışındayım. Hem yitirdiğimiz sevdiklerimiz de bizim mutlu olmamızı isterdi değil mi?

Şimdi kural gereği bu mimi beş kişiye göndermem gerekiyor. Kimler daha önce yanıtladı bilemediğim için bu yazıyı okuyan -yanıtlamamış blogerleri- mimliyorum efendim. Lütfen siz de yazın. Sevgilerimle...

6 yorum:

GünCeraN dedi ki...

İlk cevap yazan günceci olarak derse gitmeden önce biletimi aldım sayıyorum, geldiğimde yazmaya çalışacağım :)

Biraz da huzursuz olduğum bir zamanda, son cevabınız bir ışık yaktı. Sevgiyle kalın.

aysema dedi ki...

Çok sevindim işe yaramasına Sevgili Günceran. Yazmanı bekleyeceğim. Teşekkürler ve de başarılar...

Angel dedi ki...

Ben de 2.olayım bari :))
Ama hafta sonu anca çalışıyorum ya artık.

aysema dedi ki...

Sevgili Angel,
Teşekkür ederim. Merakla bekliyorum.

Haykırış dedi ki...

Sevgili Aysema kardeşim,
MİM doğrularında listemde ilk sıraya geçtiniz. Teşekkür ediyorum. İyi ki listemdesiniz, iyi ki listenizdeyim.
Sevgi ve saygılarımla

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Sevgi ve saygılar benden de size gelsin. Çok teşekkür ederim.