23 Ekim 2009 Cuma

YAZ'I UCUNDAN YAKALADIM

Bir yüzdüm, bir yüzdüm, bir daha yüzdüm...

Kimseler duymasın, kimseler bilmesin!.. Ege denizi çok güzel! Duymasınlar diyorum, çünkü duyarlarsa burayı da birilerine vermeye kalkarlar diye çok korkuyorum...

Dün Bergama gemisiyle, Körfez turu yaptık. İçimden Ülker'e, Mübeccel'e, Güzin'e, Sufi'ye, Angel'e, Uykusuz'a, Kamikaze'ye, Şeniz'e ve diğer dostlara selam gönderdim. Arayamadım, buluşacak zamanım yoktu, onların da hafta içi olması nedeniyle işleri güçleri vardır diye düşündüm... Kimbilir bir gün bir yerde o da olur diyelim.

Ancak o kadar yakında olduğunu bilseydim, Sevgili Sufi'yle ayaküstü de olsa görüşmeyi çok isterdim. Üzüldüm doğrusu...

O düşmeye hiçbir şeyimin olmamasına seviniyorum. Kemeraltı'nda da yürüdüm, kordon boyunda da...

Dün gece geç saatte Dikili'ye geldik. Yazı ucundan yakaladım. İnanın İzmir'den yaz gitmemiş henüz. Denizde üşümediğim gibi çıkınca da güneş yeterince ısıtıyordu. İzmir'de yazlık giysilerle dolaştık, gece Körfez turunda da üşümedik.

Bütün bunları yaparken gözüm kulağım hep haberlerdeydi. Öyle bir akıl tutulması yaşanıyor ki ürkmemek elde değil! Ve adı "barış"kendi "savaş" olan bu süreçte, Kürt-Türk tüm sade vatandaşlar zarar görecek diye endişeleniyorum. Yanılmış olmayı da çok istiyorum.

Site bekçisinin internetinden yararlanarak yazdım,yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Yanıtlayamadığım için özür dilerim.Şimdilik bu kadar, sevgiyle kalın...


15 yorum:

Şeniz dedi ki...

Yarın saat 15,00!te Sevinç Pastanesinin önünde buluşma varmış bana da Kamikaze söyledi ;)

sufi dedi ki...

Sevgili Aysema;
Güneşimizi denizimizi güzel İzmirimizi bizlerle paylaşıp övgüler yazman bile İzmir'de yaşayan bizleri gururlandırmaya yetti.Sanki koca şehrin sahibiymişiz gibi sevindirik oldu içimiz.Bir dahaki sefere görüşmek üzere canım sevgilerimle.

kamikaze dedi ki...

eeevttt aysema öğretmenim keşkee gelseydiniz ama dikilideymişsiniz.bir dahaki sefere inşallah.sevgilerimi,saygılarımı gönderiyorum.sağlıcakla kalın.son bahardan kalan bu günlerin tadını çıkarın.sizi seviyoruzz:)

kamikaze dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Haykırış dedi ki...

Yaşam yaşanıldığı ölçüde keyif veriyor. Allah keyfinizi artırsın.
İzmir'i Çeşme'den dolayı bilirim harika yer, oldum olası hayıflanırım neden Ege'ye demir atmadıkta Ankara'ya demirledik diye. Oysa Ege'nin, yaşlıları pekte sevdiğini bildiğim halde.
İyi tatiller diliyorum
Sevgi ve saygıyla

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Aysemacım, bizde yazdan kalma günler yaşıyoruz ama İzmir gibi değil tabiki. Sefan olsun ne hoş olmuş
Sevgiler sana

beenmaya dedi ki...

ya anlamadım sizler şimdi buluşabildiniz mi buluşamadınız mı hayır ona göre kıskanıcam da :)))

aysema dedi ki...

Sevgili Şeniz,

Keşke orada olsaydım, keşke gelebilseydim. Ama dönmemiz gerekiyordu. Bir başka sefere inşallah...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,

İzmir her türlü övgüyü hak ediyor bence...

Keşke buluşabilseydik. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,

Aranızda olmayı ben de çok isterdim. Başka sefere umarım olur.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

İzmir gerçekten emekliliğin geçirilmesine çok uygun bir kent. Ankara memur kenti, çalışanlar için uygun. Ama hepsinden önemlisi sevdiklerimizle birarada yaşayacağımız mekanlar değil mi?

Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Teşekkür ederim, sevgiler benden...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Zamanım sınırlıydı, program yüklüydü... Ben kimseyle buluşamadım anlayacağın, diğer arkadaşları bilmiyorum doğrusu. Ama birgün seninle de görüşmeyi çok isterim.

Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

bende öyle :)) umarım en kısa zamanda :))

aysema dedi ki...

Umarım bir gün bir yerde... Sevgiler.