9 Ekim 2009 Cuma

YENİ BLOGUM ve İLK SESLENİŞİM

Yeni Blogum ve oradaki ilk yazımı sizlerle de paylaşmak istedim.

ÇIRILÇIPLAK KAYALARDA YEŞERİR İNCİR AĞACI





Ankara'daydım bir süredir, yeni döndüm... Döner dönmez de Sevgili Gülen'in önerisini ciddi ciddi düşünmeye başladım.

Yazılanları okudum. Ankara'dayken gönderdiği logoya bir kez daha baktım ve "Neden olmasın?" dedim. Neden olmasın?

Dostlar emek vermiş, her şeyi hazırlamışlar. Çok da güzel olmuş. Ben hazıra kondum anlayacağınız. Emeği geçen arkadaşlarımızı kutluyorum.

Her yeni başlangıç yeni bir umuttur. Tüm umutlarımızı birlikte yeşertmek için ben de varım, ben de buradayım...

Bu ilk seslenişimde sizleri Arif Damar'ın "Gitme Kal" isimli şiirinden bir bölümle selamlamak istiyorum:


"Kıraç mı kıraç toprakların üstüne
Güneşler açar yağmurlar kesilince
Çırılçıplak kayada yeşerir incir ağacı
Dağların kuytusunda bir uslu çiçek
Dağıtır mavisini kendi kendine
Gitme beraberlik içinde
Nasıl sevinirdik aklına getir

Her şeyi her şeyi aklına getir
Gece yarılarını aklına getir
Söylediklerini aklına getir
Sinsi yağmurlar yağıyordu

Soğuktu

Yaktığımız ateşi aklına getir


Nelerden geçiyorsun aklına getir
Gitme dünyamızın her yerinde
Yorgun eller gülleri derleyince
Ellerin sevincini aklına getir
Güllerin sevincini aklına getir"


23 yorum:

neşe dedi ki...

yeni bloğunuz hayırlı olsun.

Haykırış dedi ki...

Sevgili kardeşim uğradım baktım ve yorumumuda yazdım "kelime doğrulama" çıkar diye endişelendim ama yok çıkmadı sevindim. Çok hoş bir blog olmuş emeği, geçenlerin eline koluna sağlık. Hayırlı ve uğurlu olması dileğiyle güzel günlerinizin şen, şakrak havası essin sürekli.
Emek veren ve başarılı olan kardeşlerimide kutluyorum ayrıca.
Sevgi ve saygıyla

Zuzuların Annesi dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun hocam...
Kaleminizin ucu hiç bitmesin...
Sevgilerimle...

Esmir dedi ki...

Yeni bloğunuz hayırlı olsun. Büyük bir keyifle okuduğum blog yazarlarının ortak bir platformda bir araya gelme düşüncesi çok isabetli olmuş. Emeği geçen tüm arkadaşlara sonsuz sevgilerimle...

Her bir yazarın yüreğine ve kalemine sağlık...

Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

orayada gittim hayırlı olsuna ama bir de buradan söylemek istedim :)))

Angel dedi ki...

hayırlı olsun, daim olsun çok sevindim.

Prima Rima dedi ki...

Hayırlı olsun hemen oraya dogru yol alıyorum.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun.
EMİR:)

aysema dedi ki...

Sevgili Neşe,
Çok teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Desteğiniz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların annesi,

Kimsenin kaleminin ucu bitmesin, hep paylaşmak dileğiyle...

zihni dedi ki...

25 günlük ankara-adana-maraş gezisinden sonra mekana dönmüş bulunuyorum,

evet, Sevgili Hocam, aklımızda,
unutur muyuz hiç:)
aha burdayım işte bu yüzden,

Çırılçıplak kayada yeşerir incir ağacı yeşertmek için buralarda olmaya devam edeceğiz.

zihni dedi ki...

"Çırılçıplak kayada incir ağacı yeşertmek için buradayız"

olacaktı

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,

Destekleriniz bizi yüreklendiriyor, teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Teşekkür ederim canım...

aysema dedi ki...

Sevgili Angel'im,
Umarım iyi olur. Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Pirima Rima,
Her zaman bekleriz, teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Emir,
Yeniden hoşgeldiniz. Teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,
Merak etmeye başlamıştık. Hoşgeldiniz.

Çırılçıplak kayalarda bile yeşertmeliyiz ağaçlarımızı, umutlarımızı...

ELİF..den dedi ki...

Ögretmenim...
Hayırlı olsun blogunuz...
Eminim ki üstesinden gelirsınız...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif'cim,
Çok teşekkür ederim. Umarım öyle olur.
Sevgilerimle.

Zeugma dedi ki...

Güzel yazılarınızla orada da yer almanız harika bir şey.Kaleminiz hiç susmasın.
Ve hayırlı olsun.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,
Çok teşekkür ederim. Sizden böyle güzel sözler duymak beni çok mutlu ediyor.

Sevgilerimle...