24 Kasım 2009 Salı

ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLU OLSUN




"Gelecek gençlerin, gençler de öğretmenlerin eseridir."

Yazamıyorum bu sıralar. Zamanım yeterli değil, ancak yarın ( bugün oldu aslında) Öğretmenler Günü olunca yazmadan duramadım.

Tüm öğretmenlerin gününü kutluyorum. Her biri bu ulus için, bu ulusunun çocukları için var güçleriyle çalışıyor biliyorum. Tüm sorunlara rağmen, karşılıksız sevmeye devam ediyorlar, edecekler...

Değerleri bilinmese de, hak ettikleri saygınlığı göremeseler de onlar öğretmenlik gibi önemli bir mesleğin neferleri olarak gençlerimize ışık saçacaklar.

Yolunuz aydınlık, başarılarınız kalıcı olsun. Sizlerin başarısı ulusumuzu aydınlık yarınlara taşıyacaktır.

Hepinizi saygıyla selamlıyorum...



Ek: Google çok beğendim, teşekkürler.

44 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Öğretmenim günün kutlu olsun!
Öpülesi ellerinden öpüyorum..

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen'im,

Çok teşekkür ediyorum, ben de o gülen gözlerinden öpüyorum canım.
Sevgilerimle...

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Aysema DİLEK

Günaydın hayırlı günler Öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü Kutlar ve Ellerinden Öperim. http://www.sukruyilmaz.net/img/ogretmenler-gunu.jpg

Öğretmenler Günü

Toplumların uygarlık düzeyi, öğretmene verdiği değerle ölçülür.

Öğretmen bir sanatkârdır, yarının temelini o attığı gibi, değerli kişilik hamuruna da biçim verir.

Dünyanın her yanında öğretmenler, insan topluluğunun en fedakâr ve en değerli varlığıdır.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Atatürk, ülkenin çağdaş uygarlık düzeyine ulaşması için, eğitim ve öğretimin yaygınlaşması gerektiği inancındaydı.

Bunun için 1928 yılında Arap alfabesini kaldırıp, yerine bugün kullandığımız Lâtin harflerinin kabulünü istedi.

Halk, yeni harfleri kısa sürede öğrendi. Okul çağı dışında kalmış olanlar için de millet mektepleri açıldı.

Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY

http://sukruyilmaz.com
http://sukruyilmaz.net

BENİM ÖĞRETMENİM

Doğuda,batıda benim izlerim,
Güneyde,kuzeyde benim özverim.
Dağlar yol versin,ister vermesin,
Dağı,taşı deler yine giderim.

Devletin çatısı benim eserim,
Ata'mın dediği yolda giderim.
Anamdan,babamdan hatta kendimden,
Bizleri kurtaran eli severim.

İster bozkır olsun,isterse çorak,
Orası bir vatan,kutsal bir durak.
Işığı yakmaktır, benim görevim,
Bizlere yakışmaz,geride durmak.

Alıntı:Ayfer TOMRUK
http://www.dersimiz.com/esiir/siir.asp?id=312

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Dilek Öğretmenim, öğretmenler gününüz kutlu olsun. Sevgilerimle

Şeniz dedi ki...

öğretmenim, gününüz kutlu, yolun aydınlık olsun.

Adsız dedi ki...

Öğretmenler günün kutlu olsun.Tabii tüm diğer günlerininde güzel geçmesi dileği ile... AHMET

Parpali dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun öğretmenim.

aysema dedi ki...

Sevgili Şükrü Yılmaz,

"Evet, "Toplumların uygarlık düzeyi, öğretmene verdikleri değerle ölçülür."

Bugün geri geri gidiyoruz. Çünkü okulları okul olmaktan, öğretmenleri de gerçek öğretmen olmaktan çıkarmaya uğraşıyoruz...

Şiir ve yorum için teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Teşekkür ederim. Seni de kutluyorum, iki güzel öğretmen yetiştirdiğin, öğretmen annesi olduğun için...

Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Şeniz,

Çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Ahmet,

Teşekkür ediyorum, hepimizin tüm günleri güzel geçsin.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

Kitap Kurdu dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun. Sevgi ve saygılarımla.....

haykırış dedi ki...

Umut, yaşam ve şekil verdiğiniz insanların hayran kaldığı öğretmenim, meşakkatli uğraşınızın
mutluluğunu tattığınız bu günde ellerinizden öpmeye geldim. Kutlu olsun gününüz.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun hocam...Öpüyorum ellerinizden saygıyla...

aysema dedi ki...

Sevgili Kitap Kurdu,

Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Mahçup ettiniz beni, çok teşekkür ederim. Saygılar, sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,

Teşekkürlerimle ben de yavruları öpüyorum canım. Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

ben de sizin ve tüm öğretmenlerimizin gününü kutluyorum. sevgiler :)))

Çınar dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun...

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Tüm öğretmenler adına teşekkür ediyorum.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Çok teşekkür ederim. Sevgiler...

UykusuZ dedi ki...

Sevgili öğretmenim, sabahtan beri aklımdasınız ancak şimdi yazabiliyorum, sizin nezninizde tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarım

Esmir dedi ki...

Değerli Öğretmenim,
Büyük bir özveri ve sevginizle yetiştirdiğiniz öğrencileriniz için sizleri tebrik ediyor.
Bu özel gününüzü en içten dileklerimle kutluyorum...

Sevgi ve Saygılarımla...

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

öğretmenler gününüz kutlu olsun hocam.

sufi dedi ki...

Sevgili Öğretmenim;
Sevgiyi ve inancı birlikteliği ve azmi, başarmayı ve anneliği en güzel şekilde sınırsız sonsuz özveriyle karşısındakine sunabilen sana, şükran ve sevgilerimle.İyi ki varsın öğretmenim.

GünCeraN dedi ki...

Öğretmenler gününüz kutlu olsun, öğretmenim. Herşey için çok teşekkürler. Sevgiler..

Ali İkizkaya dedi ki...

Sevgili Hoca Hanım!
Resme ve resimdeki güzelliğe bayıldım. Bir de elindeki slogan çok hoş. Yazan ellerinize, öğreten akıl ve bilincinize sağlıklar olsun.
Sevgiyle...

Arzu Breda dedi ki...

Sevgili Aysema Öğretmenim,

Nezdinizde, başta siz olmak üzere, tüm öğretmenlerimizin, 24 Kasım Öğretmenler gününü kutlarım.
Bizlere, sizler gibi değerli öğretmenlerin yetişmesi için, gerekli temelleri atan Baş Öğretmen Atatürk'e de bu vesile ile bir kez daha şükranlarımı sunarım.


Sevgili öğretmenim, bu kutsal yolda sizlere başarılar diler, her zaman sizi desteklediğimizi bilmenizin, sizin azminizi attıracağı inancıyla, saygı ve sevgilerimi gönderiyorum.

İyi ki, sizler gibi değerli öğretmenlerimiz var.
Sizler var oldukça, gelecek daima aydınlık olacaktır.

Sevgilerimle..

Şükrü Yılmaz dedi ki...

Sevgili Kardeşim Aysema Dilek.

Günaydın Hayırlı Günler Kurban Bayramınzı kutlar sizlere hayırlara vesile olmasını dilerim.saygılarımla. http://www.sukruyilmaz.net/images/BayramTebrigi.jpg

Dostluğu, sevgiyi ve geleceği... Aşımızı, ekmeğimizi, soframızı... Hüznümüzü, acımızı, yalnızlığımızı paylaştığımız; birlik ve beraberliğimizi, kardeşlik ve dostluğumuzu en sıcak şekilde hissedeceğimiz mübarek Kurban Bayramınızı tebrik eder, mutluluklar dileriz.

Ayşe & Şükrü Yılmaz
Antakya-HATAY

http://www.sukruyilmaz.com
http://www.sukruyilmaz.net

KURBAN BAYRAMI

Kısmetse keserim kurbanımı
Bunun adı hayvan katliamı mı
Ah canım önce sen veriver
Şu öldürdüğün çocukların hesabını
Sevsinler senin işine geldiğince
Dünyaya bakışını
Kurbana eziyet etmeyeceksin
Bu kutlu günü kirletmeyeceksin
Başına kurdele tak
Bembeyaz yününe kına yak
Sev okşa hayvanı
Kara gözlerinde beyaz bez bağlı
Yaradan inşaalah kabul eder kurbanını
Amaç et yemeyene yedirmek
Büyüklerin, çocukların, eşin dostun gönlüne girmek
Küskünlükleri gidermek
Önce yetimleri yoksulları giydirmek
Onlarla kavurma yemek
Kavruk yüreklere sevinç serpmek
İşte bayram bu demek

Alıntı:http://ozelgunler.siirleri.net/kurban.bayrami.htm

beenmaya dedi ki...

iyi bayramlar
sevgiler selamlar :)))

ELİF..den dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin öyle içten samimi, gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin. İyi Bayramlar.

Geçmiş ögretmenler gününüde kutluyorum.Ögretmenim....

Zeugma dedi ki...

Bayramınızı sağlık, mutluluk, sevinç ve güzellikler içinde geçirmeniz dileğiyle..
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Uykusuz,

Çok teşekkür ederim. Ben de ömür boyu mutluluk dileklerimle bayramını kutlarım.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Esmir,

Sevdiklerinizle çok güzel nice bayramlar yaşamanız dileğiyle teşekkür ederim.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Funda,

Teşekkürler canım. Kurban bayramın kutlu olsun. Sevdiklerinle birarada her günün bayram gibi olsun... Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufim,

Şu blogu iyi ki açmışım, Birbirinden değerli insanlar tanıdım bu sayede. Sen de onlardan birisin. Her şey için çok teşekkür ederim. İyi bayramlar...

aysema dedi ki...

Sevgili Günceran,
Senin de bayramın kutlu olsun. Seni seviyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Ali İkizkaya,

Her şey için çok teşekkür ederim. Bayramınız kutlu olsun. Mutlu, sağlıklı nice güzel yıllar dilerim. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Arzu Breda,

Ben artık emekli bir öğretmenim. Bayrağı genç arkadaşlarıma devrettim. Her türlü güçlüğe karşın görevini özveriyle yapan öğretmenlere sevgi ve saygılarımı gönderiyorum buradan.

Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. İyi bayramlar...

aysema dedi ki...

Sevgili Şükrü Yılmaz,

Ben de bayramınızı kutluyorum. Ailenizle mutlu, sağlıklı pek çok güzel bayram geçirmenizi diliyorum.

Şiir için teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Sizinki de kutlu olsun. Mutluluk hep yanıbaşında olsun. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Elif,

Çok çok teşekkür ederim. Senin de bayramın kutlu olsun. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Aynı dilekler benden de sana gelsin. Her şey gönlünce olsun. Sevgilerimle...