20 Kasım 2009 Cuma

TÜRK KADINI ÇILDIRDI


LÜTFEN İZLEYİN...

TIK

7 yorum:

Zeugma dedi ki...

Öğretmenim teşekkür ediyorum.Çok güzeldi çok. Harikaydı.. :))

Ayakta alkışlıyorum bu kadını !!

Anadolu insanının bu bilinçte olduğunu görmek ne güzel !

Sevgilerimle..

haykırış dedi ki...

Sayın Aysema,
Biz, [ses çıkartanları el ense yapmakla övünürüz ve bir kulp takar tıkarız mahpuslara.
Sen ha sen diyerek birde azarlarız..
Sonra adına özgürlük der meydanlardan şaklabanlık yaparız. Millet inanıyor bize, size neler oluyor ki?]
İşte böyleyiz.
Ayakta alkışlıyorum.
Ve;
Helal be kadın diyorum...
Ve diyorum ki yaparsa kadın yapar, kadının gücü baskındır el atmaya görsün, attığı an ya yıkar ya yapar.
Sevgi ve saygıyla

sünter dedi ki...

Dün izlemistim bu klibi. Kizima birisi göndermis Facebooktan.

Bilincli insanlarin var oldugunu görmek insana umut veriyor.

sevgiler

Ali İkizkaya dedi ki...

Süperdi.
Bu kadar bilinçli, bilge ve net olunabilir. Önünde saygıyla eğiliyorum hanımefendinin.
Teşekkürler ve sevgiler.

sufi dedi ki...

İşte bu kadar,,,, bizim yapamadığımızı yapmış çok şükür, diline sağlık bayanın.Aşk olsun sana da ona da.

Çınar dedi ki...

Önünde saygıyla eğilmekten başka ne yapılabilir ki, bu canımın içi, özü sözü gibi,yüreğindeki dilinde olan Anadolumun kadınına...

Ben de, Aşkolsun ona aşkolsun sana Aşkolsun diyorum...

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,
Sevgili Haykırış,
Sevgili Sünter,
Sevgili Ali İkizkaya,
Sevgili Sufi,
Sevgili Çınar...

Hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki yazıyorsunuz, iyi ki duyarlısınız...

Sevgilerimle.