15 Aralık 2009 Salı

ASABİYİZ


Yolun sonu görünüyor mu ne?

Çok asabiyiz çok! Artık kim ağzını açarsa ona yöneliyor çaresizliğin getirdiği öfke!

Herkes nasibini aldı. Vatandaş azarlandı, askerler karalandı, muhalefet dışlandı, sıra kendine bakanlara geldi!

Dışarda kuzu kuzu meee meee! Süklüm püklüm!

Acısını içerde çıkarıyordu eskiden, şimdi içerdekilerden de çatlak sesler gelmeye başladı. O da bas bas bağırıyor önüne çıkana!

Sağlık mı? Sus, ben en iyisini bilirim. Sen kim oluyorsun?
Başkan mı? Dövsene şu konuşanları, yoksa ben mi döveyim hııı?
Vekiller mi? Sakın ha! Zaten sesleri solukları çıkmıyor, ama ağızlarını kıpırtdatmalarına da izin yok! Hatta nefes bile almasınlar!

En büyük kim? Hadi bakalım, bir acayip yönetim. Açtıkça kapanıyor!

Gitmeyeceğim işte, gitmeeeyeeeceeeğiiiiiim! Yolun sonu görünmüyorrrr! Beraber yürüdük bu yollarda! Döverim hepinizi, yıkarım, yakarım da yine bırakıp gitmem!

Şişşttt okuyucu gülme! Bak çok asabiyim ben, sana da bir kafa!..

Haa ha haaaa! Sadece ben gülerim ona göre! Ha ha haaay!

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Biraz frene bas. Araba otomotik. SEVGİLER

Arzu Breda dedi ki...

Ne olduuu..??
Gene ağız değiştirdin bakıyom..
Ne demek gitmem..?
Millet git diyecek de gitmeyecen haa..?
Hani milli iradeye saygı..?
Ağzından milli iradeyi hiç düşürmüyordun..
Vaz mı geçtin şimdi, milli iradeye saygıdan..?
Yoo öyle kolay değil vazgeçmek..!
Yüzde kırkyedi alırken iyiydi de, aşağı inince mi kaka oldu milli irade..?
Gideceksin..! Tıpışşş tıpışş gideceksin hemde..!
Arkandan el sallarım merak etme..!
Ama, arkandan su filan dökeceğimi sanma sakın..!
Gidişin olsun sadece..!

Canım Aysemam, ben de "kapıldım gidiyorum" şarkısına benzedim..
Kaptırdım kendimi, sanki kendimi onun karşısındaymışım da, ona diyeceklerimi sıralıyor gibi hissettim bir an..

Eline, diline, yüreğine sağlık..
Çok çok teşekkürler canım..

Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

dışarda kuzu kuzu meeee bu ise. diğerleri neydi onu da yazsaydınız ya.

siyasette iyi adam yok zaten iyiler bu işylerle uğraşmıyorlar.
chp mi iyi : milletin yarısını salak sanıyor
dsp mi iyi. kesinlikle değil
anapmı : turgut özaldan sonra masonlara kaldı
mhp mi iyi: öcalanı ipten kurtardı
refah mı iyi: onun yüzünden puanım kırıldı. istediğim bölüme bile gidemedim. (bir tek beni etkilese neyseydi ama )
akp mi iyi : kesinlikle hayır toplama bilgisayar gibi. içinde bir sürü kötüsü var.

ALP

haykırış dedi ki...

Sayın Aysema öğretmenim,
İletişime başkan atamışız ulen göreviniz ne sizin, baksana şu internete ben mi gelip düzelteyim... dermiş şimdi de.. Hoş demese bu denli sansür uygulanırmıydı ki..
1960 İhtilalinde dahi bu denli sansür ve korku yoktu. Bu nasıl bir devran anlayabilmiş değilim kimi sağır, kimi kör.. Ne denileni işitiyor, ne de söyleyeni görüyor.. Kukla, uzaktan kumandalı robot vekiller olursa ahh bir de menfaat işte böyle sünepe sünepe komutla iş yaparlar.
Allah kurtarsın..
Sona geldikçe hırçınlaşan bir yolcu var, kaptan inecek vaarr...
Saygılarımla

sufi dedi ki...

Araba hem plastik hem otomatik!!!
Kimler gelip geçti bu köprünün altından, geçmem diyenler de geçer elbet bir gün o köprünün altından, aynı bir sivilceyle ve bir kıvılcımla yitip giden şeyler gibi...Sen üzme canını Aysemam.Sevgilerimle.

GünCeraN dedi ki...

Sayın Teres, bu aralar sesinizin yükselmesi suçluluğunuzdan...

"Kendine bakan" kuklalardan birini birine vuruyor.. Şimdi "muhalefet yapılacaksa onu da biz yaparız" diyor, millet de "iyi bakan-kötü bakan" cambazlığını seyrediyor..

Benim de tüm bunlardan ayrı olarak mhp'ye "öcalan'ı kurtardı" diyenlere şimdiki haşmetlülerin de içinde bulunduğu "gökkuşağı koalisyonunu" işaret edip gülesim geliyor.. (Ha, benim gözümde de bazı yanlışları var, çok küfretmişliğim var, o ayrı...)

Ama gülemiyorum, kafa gelecek yoksa..:)) Çünkü sadece o gülebiliyor, bizim anamız habire ağlıyor..

"Analar ağlamasın!" diyorlar ya, bir hikaye geldi aklıma :

adamın biri çirkin mi çirkin bir sesle Kuran okuyormuş. Yoldan geçen biri sormuş : "Niçin okuyorsun, para mı veriyorlar?" diye. "Allah rızası için okuyorum" demiş adam. Beriki adam da kızmış : "Allah rızası için okuma!"

Anlayana... Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Alp, o saydığın partilerin hiçbiri Cumhuriyetin dibine dinamit koymadı.
Cebi uğruna, tarikatı efendisi şıhı şeyhi uğruna toplanan adamların içinde iyisi falan olamaz.
En azından CHP ve DSP liler insan gibi konuşuyor hayvan gibi bağırmıyor önüne gelene, devlet adamlıkları vari terbiyeleri var.
MHP konusunu da bir bilene sormanı öneririm, akepenin söylemlerine çok takılmışsın.

G.

Adsız dedi ki...

http://www.dailymotion.com/video/x9k5tl_apoyu-ipten-kurtaranlar-ve-gokkusag_news

Seyredin Alp bey , ben size yardımcı olayım, yada google da gokkusağı koalisyonu diye bir arayın bakalım

G.

mehmet akif dedi ki...

kafamı patlat

zihni dedi ki...

Her seçim demokrasi demek değildir. ama seçimsiz de demokrasi olmaz. seçimin demokratikliği ise, özellikle iki koşula bağlıdır: birincisi, benzerler arasında değil, farklılar arasında seçim... ikincisi, her farklının kendini tanıtmada "eşit olanaklar"a sahip olması.
12 eylül "işçisiz bir sol" ve "solsuz bir demokrasi" peşindeydi. /Seçimsiz Demokrasi-A. Taner Kışlalı kitabının arka kapağından alıntı.

Şu görüntüden fazla birşey beklememk, tencere-kapak ilişkisine saymak en doğrusu. ama arada bir kızmak da gerek:9

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,

Benim frene basmam bir şeyi değiştirmez ki... Onların arabasının freni patlamış, uçuruma doğru son hızla gidiyorlar. Giderken milleti de sürüklüyorlar.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Arzu Breda,

Geldikleri gibi gidecekler bu kaçınılmaz da yıktıklarını yeniden onarmak biraz güç olacak...

Yine de gitsinler, biz her şeye razıyız.

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız Alp,

Haklısın hepsinin eleştirilecek pek çok yanı var. Ancak bunlarınkinin yanında hepsi masum kalıyor. Çünkü bunlar ülkeyi bölüp parçalayacaklar. Tehlike kapıya dayandı, vatan tehlikede olunca her şey teferruat oluyor.

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Sizin de dediğiniz gibi hırçınlaşıyorlar. Telaşlılar, gidici olduklarını anladılar. Yüzüne dikkat ediyor musunuz, artık her konuşmada kıpkırmızı oluyor. Öfkesini kimden çıkaracağını bilmiyor.

Bir zamanlar kendisinin yaptığını şimdi milletten bekliyor. Ama bu millet kimsenim önünde diz çökmez. Zamanını bekliyor. Zamanı gelince tekmeyi vuracak, neye uğradıklarını şaşıracaklar yargı önünde. Kaçmazlarsa tabi...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,

Dünya Sultan Süleymana kalmadı, bunlara mı kalacak?

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Günceran,

Suçluluğunun farkında, ondan bağırıyor, herkesi de aptal sanıyor.

Suç dosyası kabarık, hesap verecekler...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız G,

Haklısın söylediklerinde...

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız G,

İzledim ben de, ilginç.

Toplum unutsa da tutanaklar unutmuyor. Akıl unutur, kalem unutmaz değil mi?

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Akif,

Neden kafanı patlatayım ki? Anlayamadım.

aysema dedi ki...

Sevgili Zihni,

Yapılan seçim her şeyden önce dürüstçe yapılmalı değil mi? Seçimin dürüst olmadığına dair güçlü kuşkular var. Ayrıca seçim daha baştan barajlarla başkalarının hakkını engelliyor. Şu seçim barajının düşürülmesi gerekmiyor mu? Ulusun çoğunluğu temsil edilmiyor, verdiği oylar da istemediği partiye yazılıyor. Olacak şey mi?

Sevgilerimle...