30 Aralık 2009 Çarşamba

BU GİDİŞLE YENİ YIL YAZISI YAZAMAYACAĞIM

"ÇOK GÜZEL ŞEYLER OLACAK " demişti.

OLANLARI GÖRDÜK...

Şimdi de:

"GELECEĞİMİZ ÇOK PARLAK OLACAK" dedi.


İNANDINIZ MI?


*Okuyun, kararınızı verin. YALÇIN KÜÇÜK anlatıyor. TIKLAYIN LÜTFEN...

* *Bir de şunu okuyun.

***KAMER GENÇ'e de bir TIK...


NOT: Gözaltına alınan askerler serbest bırakıldı. Ancak suç unsuru kağıttan hala bir haber alamadık. Askere yutturamadıkları kağıdı kim yuttu? KAĞIDIN AKİBETİNDEN ENDİŞE EDİYORUM. BİLENLERİN İNSANİYET NAMINA...

12 yorum:

Arzu Breda dedi ki...

Sakın üzülme sevgili öğretmenim..
Çok güzel bir yılbaşı yazısı olmuş bu.. :)

Ama, size inanamıyorum yani..
Nasıl böyle düşünürsünüz..
Adamların yalan mı söylediğini sanıyorsunuz?..
Doğru söylüyorlar..
Hitap ettikleri kesimlere, kendi taraftarlarına, dincilere söylüyorlar bu sözleri..
Onlara söz verdiler..
Her şey daha iyi olacak diye..
Hatta 2010'da daha iyi olacak 2009'dan..
Belki de 2011'de, 2010'dan daha iyi olacak..
2010'un 31 Aralık günü yeni yıl kutlayabilecek miyiz bakalım..
Asıl o zaman yeni yıldan bahsedebilecek miyiz, biz karşıtlar..
Yani, onlara göre darbe yanlıları..
Küfür etmeye alışsak mı diyorum..
Başka türlü içimizdekini nasıl ifade edeceğiz bilemiyorum..

Sevgilerimi sunar, (u)mutlu(!) yıllar dilerim..

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sevgili Aysema, kuşkularına katılmamak elde mi... akp+f işbirliği ve kalkışmasını görmezler dahi görüyor, her şey o kadar açık ki...Tüm endişelerimiz tek sevgilimiz, biricik varlığımız, aziz ulusumuz ve tek mirasımız Cumhuriyetimiz için...

Çınar dedi ki...

Arzu Breda arkadaşım çok doğru söylüyor. İyiye gidiyor tabii, onlar için.
Yakında çıkar ortaya ıslak ya da kuru.Yuttu da çıkardılarsa ıslak. Yutmadan elinden kaptılarsa kuru.Şu imza meselesinde olduğu gibi, yok ıslak imzaydı yok değildi diye.Sonunda ne oldu. Bir şekilde yeniden getirirler gündeme...

Sevgiler canım

haykırış dedi ki...

Sayın Aysema öğretmenim,
Üzülmüyoruz ama kahroluyoruz..
Birileri bir senaryo hazırladı, birilerine bildirdi, birileri rolleri uygun olsun diye zemin hazırladı ve olmaya(cak)n sahneyi ürettiler. Kağıt yutuldu.
Bir bebeğin dahi inanamayacağı safsataya nasıl da inandırılmak istenildik! Aynen ıslak imza gibi..
Arzu Breda kardeşim ne güzelde açıklamış;
"2010'un 31 Aralık günü yeni yıl kutlayabilecek miyiz bakalım.."
Umudumu kaybetmiyorum ama takat kalmadı..
Zor günlerin eşiğindeyiz.
Sevgi ve Saygılar

Çınar dedi ki...

Tüm sevdiklerinle birlikte, mutlu sağlıklı nice yıllar geçirmeni dilerim.

Sevgiler canım

Şeniz dedi ki...

Olucak inşallah. Daha güzel günlere doğru yürüyeceğiz. İnancımı hep böyle tazeliyorum ki gerçekleşsin.

sünter dedi ki...

Sevgili Aysema,
Ben sana ve tüm sevdiklerine yeni yilin güzellikler getirmesini diliyorum.
(Vakit darligi sebebiyle yazinda sözü gecen yerleri tiklayamadan cikiyorum)

Sevgiler

sufi dedi ki...

Sevgili Aysema'm;
Ben de bu yılbaşı denilen, aslında sonu başı benim için olmayan günde yazı yazmamaya karar vermiştim ama!!!
Sabah okuduğum haberle sevinç gözyaşları döküp umutlandım yine galiba."Anaların yüreği kurtaracak tüm zorda kalanları, ölüp ölüp dirilenleri" deyip yazdım yine de güzel dileklerimi.Sevgilerimle sevgili öğretmenim.

Sokak Kedisi dedi ki...

Güzel şeyler dilemek için umudu olması lazım insanın, bu ülkenin de hala umudu olan tüm insanlarına ihtiyacı var bu günlerde..

Aydınlık bir gelecek diliyorum ülkeme ve elbette hepimize, 2010'da 2011'de 2012'de , ilelebet...

İyi seneler Sevgili Aysema

Dolunay dedi ki...

mutlu yıllar ogretmenım.

decisions dedi ki...

Sevgili Öğretmenim, sizler bizler oldukça mutlak surette zafer bizimdir, hesabını elbet verecekler

aysema dedi ki...

Sevgili Dostlar,

Hepinize çok çok teşekkür ederim. Yeni geldim, yanıtları geciktirdim.
Umarım korkularımız yersizdir. Geldikleri gibi giderler, bu ulusa verdikleri acıların cezasını çekerler. Tekrar teşekkürler...