29 Aralık 2009 Salı

SAVAŞMA SEVİŞ



Sizi bilmem ama ben çok film izledim. Hatta çocuklarım bile şaştı bu işe... Beni eğlendirmek için film izletmek istediklerinde önerdikleri pek çok filmi gördüğüm çıktı ortaya...

Neyse efendim, diyeceğim şu:

Filmin en heyecanlı sahnesini gözünüzün önüne getirin.

Filmin kahramanları içerde, çeşitli planlar yapıyorlar! Kimlerin başına, ne çorap örelimin ya da birilerin başına çuval geçirelim de köşeyi dönelimin hesapları yapılıyor. Anlayacağınız kendi çıkarlarına engel gördükleri kişilere tuzak hazırlamanın peşindeler!

Dışarda, evden biraz uzak köşede bir araba park etmiş durumda. Arabanın içinde
iki kişi (biri erkek, biri dişi) suçluları yakalamak için görevlendirildikleri için pusuya yatmış bekliyor. Gözleri, kulakları o evde...

Evdekiler gizli dümenler peşinde oldukları için kapıda izbandot gibi korumalar kuş uçurtmuyor!

Tam da o sırada içlerinden biri park halindeki arabayı farkediyor, elindeki fenerin kirli ışığıyla arabaya yöneliyor...

Tehlike büyük, arabadakiler ne yapsın? Hemen klasik yönteme başvuruyorlar. Ne sihirdir ne keramet diyip el çabukluğuyla soyunup sevişmeye başlıyorlar!

Koruma bakıyor ki arabanın içinde çırılçıplak iki kişi sarmaş dolaş sevişiyor. Zavallı koruma, savaşmaktan unuttuğu bu sahne karşısında bunalıma giriyor.
Başına kendi silahını dayayıp " Kafama sıkar giderim!", şarkısını söyleye söyleye terk-i diyar ediyor!

Herkes korumanın başına üşüşüyor. Bizim gizli görevliler suç üstü yapamasalar bile, suçluların günyüzüne çıkmasını sağlayarak oradan ayrılıyorlar. Kuşku tohumları herkesin yüreğine düşüyor... Suçlular panik halinde oraya buraya saldırıyor. Kendi suçlarını gözden kaçırma telaşı içinde suçsuz insanları karalamak için delil yaratma peşine düşüyor.

Oysa ok yaydan çıkmış, korku da kuşku da dağları aşmıştır. Filmin sonunda gerçek suçlular kendi kazdıkları kuyuya düşüyor, adaletin pençesine düşüyor...

Doğru söyleyin. İzlediğiniz filmlerde buna benzer sahneye denk gelmediniz mi?

***

Yeni yılda savaşlar son bulsun. Herkes sevdikleriyle buluşsun. Sevgi tohumları düşsün yüreklere...

Hırsın gözü kör olsun. Toplumun huzurunu bozan aç gözlülerin gözünü toprak doyursun. Tüm "köstebekler" kendi kazdıkları çukurlarda boğulsun.

14 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Ohooo ben ki amerikan emperyalizminin sinemasının hayranıyım, bunun gibi bir dünya sahne gördüm. Tipsiz tipsiz insanların fıstık gibi kızlarla dikiz görevini aldıkları sahneleri nasıl unuturum. Arada bir yakışıklılarda oynuyor hakkını yememek lazım. :D

Ama gerçek hayatta özellikle de Türkiye'de filmin sonu o şekilde bitmiyor işte. Ben yolsuzluğun dibine vurupta ceza almış bir tane siyasetçi görmedim. Cezanın kralını hep suçsuzlar çekiyor...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ohoooo her filmde dizide buna benzer bir olay var. Geçen hafta Bu Kalp Seni Unutur mu dizisinde, polis arama yapmaya başlayınca bizim aranan iki kahramanımız hemen öpüşmeye başladılar:)))
Aslında gerçek hayatta da öyle değil mi? Dilekcim bizim politikacılarda hemen dikkatleri başka bir yöne çekmeiye çalışmıyorlar mı ? sıkışınca. Demek ki Amerikan takdiği:)))anla sen işte gerisini.

Şeniz dedi ki...

Ben bu filmi her akşam ana haber kuşaklarında izliyorummmm....
Hatta bununla ilgili bir yazı bile yazmıştım.
http://mvbln.blogspot.com/2009/12/hayatmz-dizi.html

Adsız dedi ki...

Ooof offff....

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Bir komplo teorisinin ilk cümlesini yazmışsın. Yazındaki tek cümleyi yakaladım. Gerisi...?

aysema dedi ki...

Sevgili mr_lonely ,

Artık yeter olsun, gerçek suçlular cezasını bulsun istiyorum...

Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili Laleciğim,

Anladım, anladım... Sıkışınca sahte belgeler servis ediliyor. Ancak artık bunun da inandırıcılığı kalmadı, hepsi fos çıktı. Yalancının evi yanmış, kimse inanmamış hesabı.

Ama "Durmak yok, yola devam!" diyip içine toz koydukları zarfları göndertiyorlar ABD'den. Maksat korku imparatorluklarını sürdürmek! Avcılık peşindeler, ama şu da bir gerçek ki "Ava giden avlanır!"

Her şeyi yüzlerine gözlerine bulaştırdılar. Takke düştü kel göründü. Gidecekler...

aysema dedi ki...

Sevgili Şeniz,

Yazını okudum. Haklısın haberler haber değil, komplo teorileriyle dolu. Kimin eli kimin cebinde belli değil... Sıktılar artık. Kabak tadı verdi diyeceğim, kabağa haksızlık olacak.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,

Of ki ne offff!

Türkünün dediği gibi: "Bir of çeksek karşıki dağlar yıkılır..."

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Bilgehan Merki,

Hangisi o cümle, merak ettim.

Ben en çok "Kirli Fenerin ışığı" cümlesini sevdim yazarken...

Teşekkürler.

beenmaya dedi ki...

canı gönülden katılıyorum dileklerinize...

düş gibi ama gerçek nice anlar yaşadığımız nice senelere...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Dilerim tüm iyi dilekler gerçek olur.

Sevgilerimle...

Zeugma dedi ki...

Yeni yılınızı kutlar,siz ve ülkemiz adına tüm güzellikleri beraberinde getirmesini dilerim..

Sevgiyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Çok teşekkür ederim. Aynı dileklere katılmamak mümkün mü? Sevgilerimle...