18 Ocak 2010 Pazartesi

"DOKUNULMAZLIK MİMİ" NE KATILAN BLOGER DOSTLARININ DİKKATİNE


"sevgili aysema az önce sokak kedisi'nden şöyle bir yorum aldım ve hemen sana iletmek istedim ne dersin böyle bir şey yapılabilir mi acaba?

"Güzel Mim ve güzel yanıtlar, yorumlar, katılımlar.

Tüm yanıtlayanları takip etmek istiyorum fakat mim dağıldıkca bu çok zor olacak.

Her yeni mimlenen arkadaş yanıtlarını mim'i başlatan Sevgili Aysema'ya da göndermiş olsaydı ve Aysema da bizim gibi takip etmek isteyenler için tüm yazıları bir postta toplasaydı daha kolay olurdu diye düşündüm.

Hazır yeni başlamışken yapılamaz mı böyle bir düzenleme ? "

18 Ocak 2010 14:33


Sevgili Blog Dostları,

Yukarıya aynen kopyaladığın öneri Sevgili Beenmaya'dan bana geldi. Ona da Sevgili Sokak Kedisi'nden gelmiş. Sizlerle paylaşmak istedim.

Ben de bu mime katılan tüm dostlarımızın yazılarını okumak istiyorum. Şu ana kadar olanları da okudum. Yalnız bir yerden sonra takipte zorlanacağız.

Bu konudaki öneriye ne dersiniz? Ya da aklına başka çözüm gelen arkadaş varsa lütfen paylaşsın.

İsterseniz "Aysema'dan Blog Dostlarına Sobee" sayfasına not düşsün. Biz de blogunu ziyaret edelim.

Ne dersiniz?

Not: Mimlediğiniz arkadaşlara bu notu iletirseniz, takip etmemiz kolaylaşır.

Sevgilerimle...

10 yorum:

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim ben de size teşekkür edecektim.Böylesine güzel,anlamlı mimi başlattığınız için.ben de sevgili Özgür kardeşimin vesilesiyle katıldım.kendisine bir kere daha teşekkür ediyorum.ben de herkesin mimini okumak isterim.benim mim şurda.

http://lunaparktayasamak.blogspot.com/2010/01/2010un-ilk-mimisobesi-ve-gunes-isg.html

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,

Bu yorumu "Aysema'dan Blog Dostlarına Sobee" sayfasına kopyaladım. İsteyan arkadaşlar oradan yazını okuyabilecekler.

Duyarlılığın için teşekkürler.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Çok iyi düşünülmüş. Sokak kedisi ve beenmaya'ya teşekkürler.Bu mimin takip edilmesinin zor olacağı konusundaki endişelerimiz aynıymış. Öğretmenim, fikrin bence gayet olumlu ve yapılabilir. Uygulamalıyız. Seni seven Gülen :)

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen'im,
Ben de seni seviyorum. Bence de iyi oldu. Arkadaşlar eklemeleri yaparlarsa onlara da ulaşabiliriz. Teşekkürler.

sünter dedi ki...

cok güzel bir fikir. Bende bu gün düsünmüstüm nasil takip edilecek cevaplar diye. Birde böylelikle henüz yazmamis olanlar daha kolay belli olur. Ayni insanlari mimlemeyeyim diye blog blog gezdim bende bu gün.
Sevgiler

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sevgili Aysema,

"islami evlilik sitesi" reklamını sevmedim. Siteye yakışmıyor.

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,
Yorumunu ilgili sayfaya kopyaladım. Gelenler görecek. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Bilgehan Merki,

O reklamı ben de sevmiyorum. Sanırım google yayınlıyor. Nasıl engelleyebileceğimi bilemiyorum. İlginize çok teşekkür ederim.

ramazan dedi ki...

Bu güzel çalışmadan ÇOBAN YILDIZI arkadaşım kanalıyla haberdar oldum.Konuyu işleyen yazım aşağıdaki adrestedir.Güzel düşünülmüş,günümüzde üzerinde tartışılan bir konu.Blog yazarları görüşlerini açıklama fırsatı buluyor.Ellerinize sağlık.
http://rmazan.blogspot.com/2010/01/blogdaslik.html

aysema dedi ki...

Sevgili Ramazan,
İlgili sayfaya ekledim yorumunuzu. Teşekkürlerimle...