5 Ocak 2010 Salı

UMUT'TA BULUŞTUK



Bu yıl yeni yılla birlikte Yağmur'umuzun da birinci yaşını kutladık.
İyi ki doğdun, iyi ki girdin dünyamıza Sevgili Yağmur'um... Seni çok seviyorum, bunu sen de biliyorsun artık, anlıyorsun değil mi?

Pazar gecesi yol boyu süren yağmurun eşliğinde döndük İstanbul'dan. Sabah yorgun, ama huzur içinde uyandım. Dışarda zaman zaman şiddetini arttıran kar yağıyordu, iyi ki akşamdan yola çıkmışız diye düşünerek uzun zamandır ihmal ettiğim arkadaşlarımı aramaya karar verdim. İyi ki aramışım. "Geldin mi, bugün arkadaşlarla buluşuyoruz!" dedi telefondaki ses... Nerede, soruma aldığım yanıt, heyecanlandırdı beni. "Karadenizin yöresel yemeklerini yapan yeni bir yer açılmış Balıkçı pazarının üst katında, orada." "Adı ne?" dedim. "Adı Umut'muş!" dedi arkadaşım.

Adı Umut, ne güzel!

Açılmayan valiz, evdeki işler, dışardaki kar hepsi hepsi bir anda önemini yitirdi; Umut'ta buluşmak sardı sarmaladı beni. Hazırlanıp çıktım evden. Koşa koşa yeni yılın ilk buluşmasına Umut'a gittim. Ben dün arkadaşlarımla Umut'ta buluştum.

Hepimiz hepimiz umutta buluşalım. Umutlarımızı birleştirelim. Karanlıkların üzerine umut çiçekleri serpelim. Yeşersinler, çoğalsınlar bizi aydınlık yarınlara taşısınlar...

2010 Umutlarımızın gerçekleştiği yıl olsun...

31 yorum:

Çınar dedi ki...

Ahh ne güzel yapmışsın sevgili Dilek. Umut'ta buluşmuşsun... Ne çok ihtiyacımız var hepimizin umuda, bizi de alsaydın ya yanına:) Ya da dediğin gibi umut olsun 2010. Umut tohumları serpelim tüm yuda,çoğalsın ki,karanlıklar aydınlığa çıksın bu yeni yılda...

Sevgiler canım

Parpali dedi ki...

Öyle olsun. Umarım öyle olsun...

nazpek dedi ki...

Yağmur bebeğe sağlıklı uzun bir ömür anneannesine umutlu yarınlar diliyorum.
MUTLU YILLAR

teknosaja dedi ki...

Ben de 1973 yılında tam doğum günümde buluştum büyük oğlum Umut'la ve hep hayatımın tam içinde oldu kendisi.Bundan sonra da ebede kadar hep yanımda yüreğimde UMUT olacak inşaallah.Sevgilerimle.

teknosaja dedi ki...

Teknosaja yani sufi saja dan ben dilek yorum bırakan sana tekrar sevgilerimle.

teknosaja dedi ki...

Teknosaja yani sufi saja dan ben dilek yorum bırakan sana tekrar sevgilerimle.

Ozgur dedi ki...

Ne güzel....:)

kamikaze dedi ki...

Yağmur bebeğe sağlıklı,huzurlu,mutlu sevdikleriyle umut dolu harika yıllar diliyorum.Sizin de yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlarım.her şey UMUT olsun.sevgilerimle.

Zeugma dedi ki...

Hepimizin umudu aynı.
Umarım artık en kısa zamanda gerçeğe dönüşecek..
Bu umut dolu yazı çok güzeldi..

Teşekkürler, sevgiler....

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Yağmur' a sağlıkla mutlulukla hep sevdiklerinin arasında nice yaşlar yıllara.

Bir restoran ve adı UMUTne güzel... Hep umutla sevgili Dilek....

beenmaya dedi ki...

umut...ne çok ihtiyacımız var bugünlerde ona öyle değil mi...

yağmur bebeğe de nice seneler diliyorum bu arada...

sevgiler...

Evren dedi ki...

hem yağmuru hem de yağmuru öpüyorum :))

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,

Gel, sen de gel, herkes gelsin, birlikte gidelim Umut'a, Umut'ta buluşalım...

Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Öyle olsun, çağıralım ki öyle olsun. Umuda koşa koşa gidelim, umuda sarılalım... Ahh keşke keşke!

Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Nazpek,

Kendim ve Yağmur Bebek adına çok teşekkür ederim. Aynı dilekler size ve herkese gitsin.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili teknojasa,

Ne güzel, doğum gününde Umut'una kavuşmuşsun. Hep böyle mutlu, hep böyle umutlu ol canım.

Sevgiler sana ve Umut'umuza gitsin...

aysema dedi ki...

Sevgili Dilek,

Çok teşekkür ederim ben de...
Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür,

Güzel ki ne güzel! Yaşayan bilir, yaşayan anlar değil mi?

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,

Çok güzel dilekler bunlar, aynısını sizin için diliyorum ben de. Umut hiç bitmesin. Mutlu yıllarda okuyalım, yazalım, sevgide-dostlukta buluşalım hep...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Çok teşekkür ederim. Umutlar hiç tükenmesin değil mi?

Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Yağmur adına şimdilik ben teşekkür ediyorum, biraz daha büyüsün artık teşekkürlerini o yapar nasılsa...

Umut restorant tam senlik Sevgili Lale... Mısır ekmeği mi istersin, fasulye turşusu kavurması mı, koymak mı, açık-kapalı pide mi? Çok nefis şeylerdi inan. Gelecek ayki buluşmamızı yine aynı yerde yapmaya karar verdik. Gel istersen. Çınar'ı, Parpali'yi al da gel... Misafirim olursunuz.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Çok çok teşekkür ederim. Yağmur da sevgilerini iletirdi biraz daha büyüseydi...

Umut bitmesin, tüm kapılar umuda açılsın...

aysema dedi ki...

Sevgili Evren,

Hem Yağmur, hem de yağmur sizi öpüyor... İyi ki yazıyorsunuz.
Sevgiler.

sünter dedi ki...

Yagmur´un artik yeni yili ve yeni yasi ona adi gibi güzel ve bereketli gelsin.

Adi umut olan bir mekan. Ne güzel, tebrik etmek lazim mekanina o ismi veren kisiyi. O kadar cok yabanci isimler veriyorlar ki mekanlarina sanki bizde isim yada kelime kitligi var.
Umut´ta bulusalim demek ne güzel.

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Çok teşekkür ederim. Bir gün bir yerde umutta buluşuruz umarım...

İsim konusunda çok haklısın. Bir yabancı özentisidir gidiyor. Türkçe tabela görmek giderek zorlaşıyor.Bu da ayrı bir yazı konusu.

Sevgilerimle.

mr_lonely dedi ki...

Umutta buluşmasak. :S
Çok uzak ya. Ben arkadaşlarımı orada toplamaya çalışsam gelmez ki kimse :SS

Ben Antalya'da Tophane'ye ya da Bahçe Kafe'ye toplayayım onları. :))

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür,

Mekan önemli değil, içimizde taşıyoruz her şeyi, gittiğimiz yere bizimle geliyor duygularımız da. Artık yeter, güzel şeyler ummak istiyorum ben. Oluyor mu?

Bu ülkede biraz zor. Bir haber okudum, canım sıkıldı yine...

Sevgilerimle.

Şeniz dedi ki...

Umut,
Ne anlamlı bir kelime.
Umut,
fakirin ekmeğidir derler.
bir mekana verilecek çok güzel bir isim.

aysema dedi ki...

Sevgili Şeniz,

Gerçekten çok güzel bir sözcük umut... Umutlarımızın gerçekleşmesi dileğiyle, sevgiler...

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sevgili Aysema,
Tüm yılınız "umut"lu olsun

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Bilgehan Merki,

Çok teşekkür ederim. Hepimizin tüm yılları "umut" lu olsa keşke...
Sevgiler.