23 Şubat 2010 Salı

AYAKKABI



Hepsini atasım var...

20 yorum:

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

:))))))))))))))))))))))))))))))
ayakkabıya yazık olmaz mı öğretmenim :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Hakan çok güldü ve gülmeye devam ediyoruz..
Bermuda Şeytan Üçgeni tamamlandı..

sünter dedi ki...

Aysema spersin:))))

Önce bir afalladim. Baktim dogru blogdamiyim diye. Sonra tekrar okuyunca anladim hele sükür:)))

Sevgiler

Evren dedi ki...

ben de bir an bu başka dilek herhalde dedim, baktım senmişsin :)

Banu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zuzuların Annesi dedi ki...

Bence çok iyi olur, hem birisi kesin 'hedefi' bulur:))
Siz sakın değişmeyin hocam,
nüktelerinize de,size de bayılıyorum...

sufi dedi ki...

Çelik topuklu ayakkabıların atılması gerekir.Sen çok yaşa emi dostum, güldürdün sabah sabah beni.

Şeniz dedi ki...

önce bende anlayamadım yorum olarak atmayınn bizlere bağışlayın yazacaktım. sonra fark ettim. Ne yazık ki ben atamam çünki hiç yüksek topuklu giymem. ama bi dakka gelinlik ayakkabım var topuklu o olur mu?

beenmaya dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bekriya dedi ki...

aaa atma ayakkabı atılır mı yaw, atacaklarını bana kargolayabilirsin :D

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

ay atma ihtiyacı olana ver bunlar çok güzel, başka bir şey at:)).

Efsa dedi ki...

Aynı cümleyi babam da kuruyor bize. :)) bizde her seferinde hayırrr diyoruz.

Aydan Atlayan Kedi dedi ki...

En iyisi altı delinmiş olanları atmak. Hem onlar hedefi iyi tuttururlar gibi geliyor bana...

JİVAGO dedi ki...

Ayakkabılarda pek yeniymiş.Atıldığı
yerde,kafada hasar görmese:)

Sevgilerimle,

reality dedi ki...

Beyefendinin askerlikten kalma
postal ayakkabıları daha yakışırdı.
Sizi arkadaş listeme aldım,mahsuru varsa söyleyin silerim.

Esen kalın.

Çınar dedi ki...

Ay sen çok yaşa emi:))

Moda sayfasına düştüm sandım ve yanlış girdiğimi düşünüyordum kii, hah tamam dedim, benim arkadaşıma da bu yakışır:)))))

Ama bunlar pek zarifler, hem daha giyilirler yazık, bunlar olmazz. şöylee ortopedik olanlar vardır ya, hani çelikten. Onlardan ayakkabın yok mu? onları atsaydınn:)))

İnce zekanı kutlayarak öpüyorum canım

buraneros dedi ki...

Müthişti:))) Çoğaltılabilir bir eylem. Ayakkabalarımızı atalım kampanyasına ışık olsun.

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Öğretmenim buralarda mısınız?

kamikaze dedi ki...

Aysema öğretmenim çok güzel yazmışsınız:) Nüktelerinize bayılıyorum.

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ben anlamadım ayakkabıları fazla heralde dedim:)) sonra jetonum düştü..siz çok yaşayın öğretmenim