4 Şubat 2010 Perşembe

GÜLE GÜLE KAR



Bugün İstanbul'a geleli bir hafta olmuş. Zonguldak'ta bıraktığımız kar buraya da geldi. Harika manzaralar oluşturdu. Ve bugün bizi terk etti. Pencereden çektiğimiz kar manzarasını ancak şimdi bloga koyma fırsatı bulabildim.

Pencereden izlemesi çok güzeldi. Ancak Tekel İşçilerini, evsiz barksız sokaklarda kalanları, odun kömür derdine düşenleri unutmadık. Yüreğimiz onların derdiyle burkuldu.

Bir de Meclis'teki kavga sahneleri vardı ki asıl o üşüttü hepimizi. Başbakanın yerinde olmayı hiç istemezdim o anda. Kıpkırmızı yüzüyle korkuttu beni.

Neyse ben sadece güle güle demek için girdim bloguma.

Sizlere de kocaman merhaba...

Ben kaçıyorum, Ela Yağmur'la okumamız gereken çooookkk kitabımız var...


27 yorum:

nazpek dedi ki...

Merhaba

beenmaya dedi ki...

oku oku bitmez o kitaplar ama ben zaten yağmur varken okuyamam mi onu öpüp sevmekten. suç benim değil hakim bey çok tatlı kendisi aşırı tahrik var :)))

dalgasesleri dedi ki...

Sizin gönderdiğiniz kar ve soğuk bize geldi. Sivas çok soğuk ve inanılmaz bir kar var. Başbakan bence çırındıkça batıyor. En sonunda gerçek yüzleri ortaya çıktı ve birbirlerine girdiler.

Şeniz dedi ki...

merhaba :))
hep izmir hava durumuna bakan ben ankaayıda merak eder oldum tekel işçileri için. umarım içlerini ısıtacak haberler alırlar.
okuma konusunda da kolay gelsinn...

mr_lonely dedi ki...

Askere, işçiye, memura çamur atarak kışkırtıp kendilerini mazlum konumuma sokma politikaları ellerinde patladıkça sinir hastası oluyorlar. Onun için öyle kızarmaları. :))

Kar görüntüsüne gelince.
Negzeeeel. :)))

JİVAGO dedi ki...

Kar tekrar geliyor deniyor.Olsun,
daha iyi kitap okunur...

Saygılarımla,

Bekriya dedi ki...

ay ben yerim bu fıstığı maşallah :)kar buraya daha da yağsın hatta kaplasın her yeri :P

Zeugma dedi ki...

Ela Yağmur'un anneanneyle durmadan kitap okuduğu nasıl da belli :)

Size iyi okumalar..
Sevgiler...

Çınar dedi ki...

Kar manzarası harika ama gitmedi sanırım. Kar yeniden geldi değil mi, İstanbul'a?

Ankara'da da bir yağıyor bir duruyor yerlerde kar yok ama ayaz var ve çok soğuk.

Hepimizin yüreği bu soğukta ekmek emek mücadelesi veren tekel işçileriyle. Bugün onlarla olmak istedim ama çok üşütmüşüm çıkamadım dışarı:(

Ne güzel de kitap okurmuş minik Yağmur'cuk öyle. Çok tatlı maşallah.

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Naz Pek,

Teşekkür ederim canım.

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,
Hiç sorma, tahrik unsurunun biri bitiyor diğeri başlıyor. Öyle tatlı ki... Her şeyin ayrıntısını onunla yeniden farkediyorum, yeniden öğreniyorum. Öptükçe ballanıyor. Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Dalgasesleri,

Sivas'ın soğuğunu da karını da bilirim. 13 Saat trenin içinde yolun açılmasını beklemiştik Sivas'ta...

Gidecekler gidecekler, ama yıktıklarının düzeltilmesi çok zaman alacak. Gitme düşüncesi onları çıldırtıyor. Artık ne bulurlarsa ona yapışıyorlar. Türban konusunu sıkıştıkça ortaya atıyorlar. Kendilerini dev aynasında görüyorlar, artık sıradan kul olmak yetmiyor baksanıza.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Şeniz,

Ankara'nın soğuğu çok serttir, ve bu havada yiğitçe hak mücadelesi veriyor Tekel işçileri. Haklarını vermeyecekler, üstelik bunu çok çirkin kışkırtmalarla yapıyorlar.

İşsizler varmış! Peki kısa sürede zenginleşenleri neden söylemiyorlar? Yolsuzluk yapanlar ne olacak? Bankalardan yandaşlara verilen haksız krediler? Say say bitmez. Deniz Fenerini nasıl da unutturdular?

Her şeyi satıp parasını iç ettiler. İşsizlere iş olanağını kim sağlamak zorunda? Hala hükümet olduklarının farkında değiller.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür,

Başarısız oldukça saldıracak yer arıyorlar. Her seferinde de foyaları ortaya çıkıyor. Öfkelerini gizleyemiyorlar artık... Din, iman, peygamber ne bulurlarsa kullanıyorlar...

Kar evden izlenince güzel. Gezme amaçlı karda yürümek güzel de...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,

Gerçekten çok güzel kitap okunuyor. Teşekkürler...

aysema dedi ki...

Sevgili Bekriya,

Kar yağsın, bence sakıncası yok, ama işe gidenleri düşününce üzülüyorum.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Kitap okumayı çok seviyor inan. Biraz diğer oyuncaklarıyla oynuyoruz, hemen ardından kitabı alıp geliyor, tek tek parmağını üstlerine koyup soruyor: Buu?
Pek çok kez yineliyoruz aynı şeyleri, çok tatlı ablası çok...

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,
Bugün kar yok, akşam biraz yağmur yağdı.

Ankara'nın soğuğunda emekçilerimiz perişan. Hem iş yerlerini satın, hem de merhamet ettik diyin! İnsafsız bunlar...

Geçmiş olsun bu arada...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

kara çok erken güle güle demişsin çünkü yarın yine geliyormuş:)) Ela Yağmurun yanına otursam ben de dinlesem o kitapları, nasıl tatlı oluyorlar. can bir de oooo diyor sayfaları açtıkça.
Bu günün Türkiyesinde konuşulan konulardan bile utanıyorum.

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,

Sen de Can'la yaşıyorsun biliyorum. Gerçekten çok tatlılar. Nasıl da çabuk öğreniyorlar değil mi?

Sevgiler...

sünter dedi ki...

Off cok tatli ama anneannesi:)
Nasilda ciddi ciddi bakiyor kitaba.Allah nazardan saklasin.

Bu aksam tv8 de izledim Tekel iscilerini.
Insallah yilmadan devam ettirirler hakli mücadelelerini.Allah onlara güc versin. Halk , esnaf ve medya yanlarinda olmasi cok iyi.Ama umarim bir oyuna gelmezler.6 bin iscinin tazminatlari onlardan habersiz banka hesaplarina yattigini duyunca sasirdim.Adamalarin haberi yok ama basbakanin haberi olmus.Böylelilkle 6 bin kisi isten cikip parayi kabul etmis görünüyorlarmis.
Bu kadarida olamaz herhalde deyip saskin saskin izledim.
Sonu hayir olur insallah

Sevgiler

sünter dedi ki...

Off cok tatli ama anneannesi:)
Nasilda ciddi ciddi bakiyor kitaba.Allah nazardan saklasin.

Bu aksam tv8 de izledim Tekel iscilerini.
Insallah yilmadan devam ettirirler hakli mücadelelerini.Allah onlara güc versin. Halk , esnaf ve medya yanlarinda olmasi cok iyi.Ama umarim bir oyuna gelmezler.6 bin iscinin tazminatlari onlardan habersiz banka hesaplarina yattigini duyunca sasirdim.Adamalarin haberi yok ama basbakanin haberi olmus.Böylelilkle 6 bin kisi isten cikip parayi kabul etmis görünüyorlarmis.
Bu kadarida olamaz herhalde deyip saskin saskin izledim.
Sonu hayir olur insallah

Sevgiler

Çınar dedi ki...

Dilek'cim; çıkıp, işsiz bilmem ne kadar insan var, bilmem ne kadarı askari ücretle çalışmak için can atıyor bu ülkede derken, acaba hiç utanıp sıkılmıyor mu ki, bunu göğsünü gere gere söyleyebiliyor. Madem farkındasın işsizlerin ve askari ücretle işe girmeye bile canatan insanların ülkede sayılarının çok fazla olduğunun, bunun gereğini yapması gereken de sen değil misin? İşyerlerini kapatacağına, yabancılara satacağına ki, bazıları satın aldıkları işyerini ya kapatıyor ya da işçi çıkarıyorlar. Madem ki sen yönetiyorsun bu ülkeyi o insanları istihdam edecek kişi sensin. Tekel işçilerinin ne kadar haksız bir direnişte olduklarını söylerken yaptığı gafın farkında bile değil.

Sevgiler canım

sufi dedi ki...

Bakterilerin çiğ ete tasallutuna benziyordu meclisteki o görüntüler doğrusu. Ben Yağmur bebeğin görüntülerine bakmayı tercih ediyorum o minik ellerinden öpüyorum sevgilerimle güzel anneanne.

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Darısı başına diyorum, gerçekten anlatılmaz mutluluklar yaşatıyor Ela Yağmur...

Tekel işçilerini yıldırmak için her yolu deniyorlar. İnsanların dayanma gücünün de bir sınırı var. Toplum olarak haklı mücadelelerine destek olabilirsek başarıya ulaşabilirler.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,

Her sözcüğüne katılıyorum yorumunun. Ancak onların öyle bir derdi yok ki... Sanki her şeyi satıp savmak, insanları perişan etmek için özel olarak getirilmişler.

İKTİDAR olmak onlardan çok uzak. Sürekli perişan ettikleri halka mağduru oynayarak işi götüreceklerini sanıyorlar. Dilerim seçimde cevabını alırlar.

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,

Benzetme harika...

O zaman yeni fotograflar göndereyim.
Sevgiler...