27 Şubat 2010 Cumartesi

KEÇİLERİ KAÇIRMADIM



Keçi yavrularının doğumuna tanık oldum. Öyle masum, öyle güçsüz, öyle çaresiz görünüyorlar ki anlatamam. İki yavrudan biri daha iyi durumda. Emiyor annesini, diğerini ise annesi okşayarak canlandırmaya çalışıyor.

Aman bende bir telaş: "İçeri alalım, sobanın yanında biraz ısınsınlar!"

Olmazmış! Yavruyu sobanın yanına getirirsek emdiği süt, anne karnında peynir olurmuş! Çok ilginç değil mi? Ben ilk kez duydum...

Yazlıktayız efendim. Kış günü yazlık biraz tuhaf olsa da yapılması gereken işlerimiz vardı, kısa süreliğine kaçıverdik. Çok da iyi geldi.

Keçi bizim bekçinin... Tesadüfen doğuma gelmişiz. Minicik yavruların yaşama sıkı sıkı tutunmaya çalışmalarını saygıyla karşılıyorum. Hepinize sevgi ve selamlarını gönderiyorum.


8 yorum:

ÇOBAN YILDIZI dedi ki...

Harika görünüyorlar !

sufi dedi ki...

Bu sıra ne çok ihtiyacımız var, gündemdeki akıl almaz olaylardan uzaklaşıp doğanın koynunda yaşamaya...Bir fotoğraf bile gülümsememe neden oldu.Teşekkürler ve sevgilerimle.

Şeniz dedi ki...

Hava nasıl diye sorsam? Umarım tatiliniz iyi geçiyordur?

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

HArika bir resim. Çok severim ben oğlakları, belkide burcum olduğu için.:) Yeni doğan bir oğlak görmüştüm bende, annesi yanından ayrılmıyordu, çok güzeldi.

nalan dedi ki...

her şeyin küçüğü güzel. biz müdahale etmek istiyoruz. içimiz elvermiyor ama tam tersine doğanın kendisine bırakmak gerek bu işleri :)

kamikaze dedi ki...

çok tatlı dünyaya hoşgeldin küçük oğlak:) iyi olmanıza çok sevindim Aysema öğretmenim.tatiliniz iyi geçsin.umarım işlerinizi halledersiniz.sevgilerimle.

Zeugma dedi ki...

Bizim buralarda pazara satmaya getiriyorlar bu minikleri..
Ben de resimlerini çekeyim bari..
Çok güzeller..

Sevgiler...

Çınar dedi ki...

Sırf o fotoğrafın gerçeğini görmek için bile onca yolu gitmeğe değer. Yeni bir hayata yeni bir umuda şahit olmuşsun ne güzel. Bahar gelmiştir şimdi oraların dağlarına. Bizim için de tadını çıkarsan biraz:)

Sevgiler canım