7 Şubat 2010 Pazar

KORKARIM SEN DE DÜŞÜNENLERDEN OLACAKSIN














35 yorum:

mr_lonely dedi ki...

Sevimli şey maşallah.
Allah analı babalı büyütsün.
Düşünenlerden olmasını da canı gönülden dilerim.

Çınar dedi ki...

Ahh! canım benim, çok tatlı maşallah. Allah bağışlasın.

Olsun anneannesi, düşünenlerden olsun ama düşünmekle kalmasın bizler gibi. Düşüncelerini tatbik etme şansı ve gücü de olsun inşallah.

Sevgiler canım, minişi öptüm

JİVAGO dedi ki...

Çok akıllı,şirin torununuz.Ancak

çok suçlu,çünkü düşünen bir bebiş o

ve düşünmenin suç olduğunu ona siz

öğretmelisiniz...Saygılarımla,

Adsız dedi ki...

mr lonely,
şehnazın annesisin.
yaşın 40 civarı.
milleti keklemekten
vazgeç..
bir IP hatası
bulduk seni..
kadın kimliğine
dön derhal.

aysema dedi ki...

Sevgili mr_lonely ,

Çok teşekkür ederim. Umarım öyle olur. Sevgilerimle...

Şeniz dedi ki...

Hoşgeldin bebek yaşama sırası sende
Senin yolunu gözlüyor
Kuş palazı,boğmaca,karaçiçek,sıtma,yürek farkı,kanser filan
İşsizlik açlık falan..

Hoşgeldin bebek yaşama sırası sende
Senin yolunu gözlüyor
Tren kazası,uçak kazası,iş kazası,yer depremi,kuraklık filan
Karasevda karasevda karasevda ayyaşlık falan...

Hoşgeldin bebek yaşama sırası sende
Senin yolunu gözlüyor
Hapishane kapısı hapishane kapısı polis copu filan
Senin yolunu gözlüyor
Sosyalizm sosyalizm falan...

Hoşgeldin bebek yaşama sırası sende

Nazım Hikmet
Aklıma gelen buydu :)
Çok öpüyorum torununuzu.

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar'ım,

Sağlıklı, mutlu, başarılı olsun tüm çocuklarımız. İnsana yaraşır bir düzen kursunlar, gerçek barış ve sevgi ortamında yaşasınlar...

Güzel dileklerine katılmamak mümkün mü?
Sevgilerimle...

sünter dedi ki...

Aysema,
bu blogta gördügüm en sirin post bu olmus. Öpüp koklayasim geldi Ela yagmuru:))

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,

"Düşünüyorum, öyleyse vurun!" dönemi umarım biter! "Düşündüğüm için varım" diyebilecekleri yıllarda yaşasınlar çocuklarımız.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,

mr_lonely'in kimliği sizi rahatsız ettiyse lütfen okumayın. Benim için cinsiyetinin hiç önemi yok. Yazdıkları önemli. Onları da severek okuyorum. Sayfama bıraktığı yorumlar da beni mutlu ediyor.

Sizin anlamadığınız, ya da anlamak istemediğiniz, duygu ve düşünce paylaşımının insan odaklı oluşu. Burada insan insana paylaşım var.

Blog yazarlığını başka yerlerle lütfen karıştırmayınız.

aysema dedi ki...

Sevgili Şeniz,

Bu şiir hep hüzünlendiriyor beni. Dilerim mutluluklar beklesin yavrularımızı, sevgiyle kucaklaşsınlar birbirleriyle...

Teşekkür ederim canım, sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Sünter,

Bence de öyle oldu canım. Çocuklar öyle doğal, öyle tatlı, öyle sevgi dolu ki her şey önemini yitiriyor onların yanında.

Sevgilerimle...

mr_lonely dedi ki...

Ahahahahahahahhahaha.
Şehnaz kim be?
Yahu blogumu bile isim soyisim şeklinde açtım yuh diyorum.
Yahu adsız vatandaş, benim blogda gmail adresi yazıyor gel oradan sana resmimi de göstereyim olur mu?

mr_lonely dedi ki...

Son beş dakikadır gülme manyağı oldum. Bu Adsız arkadaşın bana yazdığı bu şeyden sonra bu post amacını aşmıştır bambaşka boyutlara girmiştir artık. :)))

Buradan Adsız'a sesleniyorum. Arkadaşım burayı işgal etmeyelim gel benim bloga da oradan kanıtlayayım sana erkek olduğumu. Seve seve yaparım bu işi valla bak. :))

aysema dedi ki...

Sevgili Özgür kardeş,

Aldırma, gül geç... Ben de senin bloga baktım, yorum yamış mı diye,
yok yazmamış. Buraya yazış nedenini ve gerçek kimliğini açıklarsa sevinirim. Adsız olunca kendisine ulaşmamız da olanaksız.

Sevgili Adsız, peki ama , siz kimsiniz?

dalgasesleri dedi ki...

Çok tatlı, ayrıca üzerindeki yelekten benim kızlarımında var. İnanın çocuk neyi görüyorsa onu devam ettiriyor. Harikasınız...Hele duyarlılığınız yok mu inanın bu yönünüz beni mest ediyor. Sevgiyle....

aysema dedi ki...

Sevgili Dalgasesleri,

Çok teşekkür ederim, bence bu koşullarda blog yazan herkesin belli duyarlılığı vardır.

Yelek için teyzesi "Kamyoncu yeleğini mi giydi? Arabasını da park etmiş! " diyor.Çok yakışıyor bence.

Sevgilerimle...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

yerim O'nu bennn Can da böyle, bir de bakarken oooo demesi yok mu bitiyorum.

Çocuklar çevrelerinde ne görseler onu yapıyorlar Aysema^cım... ne mutlu Ela'ya...önündeki örnek muhteşem...

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Sevgili Aysema,
Yorumlarda ilginç bir tartışma yaşanmış. İnsanların birbirini merak etmesi güzel de bunu farklı bloglara taşıması ilginç. Neyse bu "tatlı şey"in yorumlarında ancak, mutluluk sağlık, uzun ömür, ve iyi insan olmasını dilemek gerekir. Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Lale,
Can'la maceralarınızı hiç kaçırmıyorum. Hele Zonguldak'ta isem çok kıskanıyorum, daha doğrusu özeniyorum. Özlemim artıyor.

Hep söylüyorum, çocuklarla aynı şehirde olmak lazım...

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mehmet Bilgehan Merki,

Bazı insanları anlamak zor, sizi kandırıyor, diyor adsız kişi! Sanki yazılarını zorla okutuyormuş gibi. Beğendiğimizi okuyoruz, beğenmediğimizi okumuyoruz. Kafası karışık arkadaşın. Ona blog açmayı öneriyorum. Gelsin güzel insanlarla dostluğu, güzellikleri, duygu ve düşüncelerini paylaşsın.

Yavruyla ilgili güzel dileklerinize çok teşekkür ederim.

Sevgiler...

Yaşar dedi ki...

umarım olur, çünkü çok ihtiyacımız var düşünebilenlere...

aysema dedi ki...

Sevgili Yaşar,

Ne yazık ki günümüzde düşünebilenler, düşündüklerini açıklayanlar tu kaka oldu. Ama uzun vadede gerçek değerler hak ettikleri yere gelecek.

Teşekkürler...

Sokak Kedisi dedi ki...

İşte bu güzeller bizim umudumuz...

Düşünecekler, araştıracaklar, öğrenecekler ve sonra tekrar düşünecekler. Böylece kendi fikirlerine sahip olacak ve kendi doğrularıyla aydınlanacaklar.

Hepsiyle gurur duyacağımız günler çok yakın, eminim. Allah analı babalı büyüyüp hep mutlu olmayı nasip etsin güzel miniğe

Sevgiler

sufi dedi ki...

Kimin torunu olduğu belli.Hık demiş anneannesinin gönlünden düşmüş maaşallah. Kitaplarından birini bana ödünç verebilir mi acaba? Haneye sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Sokak Kedisi,

Umarım o güzel günleri yaşarlar, tek dileğimiz bu. Düşünsünler, sorgulasınlar, araştırsınlar bilinçli yurttaş olsunlar.

Kul olma, köle olma örnekleri içimi daraltıyor son zamanlarda..

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,
Çok teşekkür ederim. Yalnız kitaplarımız çok kıymetli. Tek tek bakıyoruz. Sonra da kitapta resmini gördüğümüz şeyin aslını bulup getiriyoruz.

Ütü resmi varsa ütüye gidip bakıyoruz, meyve varsa onlara dokunuyoruz. Bugün fırından ekmek alırız, cümlesinden sonra bütün ekmeği getirdik baktık, sonra da ekmeğin başını afiyetle yedik... Çok meşgulüz çok.

Yazılarınızı hızlıca okuyorum. Sevgiler...

GünCeraN dedi ki...

Allah bağışlasın. Bir tarafta oyuncak arabası varken kitap-dergi karıştırması seçtiği yolu şimdiden gösteriyor, meraklı olduğu belli. Karşımızdakine ulaşabilmek, hayattaki en zor iş belki de, hele böyle bir zamanda. Allah bahtını açık etsin.

Meyve suyunu içerken de akıl dolu bir ifadesi var. Son resim ise okuduğum bir çizgi romandaki Nyanmaru'yu hatırlattı, çok şeker.

Sizi de, anne-babasını da tebrik ediyorum. (Akıl vermek gibi olmasın, haddimi aşmak istemem, siz de deneyimli bir öğretmensiniz nihayetinde; ne kadar zeki olursa olsun, ileride okula erken yazdırmamanızı tavsiye ediyorum öğretmenim.) Sevgiler...

Handan dedi ki...

Benim büyük oğluşum da aynen böyleydi. Şimdi de kitap kurdu:D

O şirineyi benim için de yumurun bir güzel.

Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Günceran,

Ayrıntılı yorumun için çok teşekkür ederim. Sana ne çok değer verdiğimi bildiğini sanıyorum Sevgili Günceran. Önerin çok yerinde. Bence de zamanında başlamasında yarar var.

Abisi, çok meraklı her çocuk gibi. Kitapları olduğu için bakabiliyor. Keşke tüm çocukların aynı olanağı olsa...

Henüz 13 aylık, fotografta daha büyük görünüyor. Sana el sallıyor abisi.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,

Benim de büyük kızım tam bir kitap kurdu. Daha ilkokulda kitapçıda bir kitabı bitirir diğerini alıp çıkardık. Tek kitap parasına iki kitap okumuş olurduk.

Şimdi 13 aylık kızı da aynı gibi. En sevdiği şey kitaba bakıp ordakinin gerçeğini görmek, dokunmak. Oyuncaklar kitaptaki görüntüleriyle değer kazanıyor anlayacağın.

Yorum için çok teşekkür ediyorum. Sevgilerimle...

bilge dedi ki...

maşallah savaşsız barış içinde bir dünyada büyümesi dileğiyle ..devamlı ettiğimbir duam var ''Allahım insanlarımıza düşünme gücü ver ''sevgi ve dostlukla..

aysema dedi ki...

Sevgili Bilge,

Savaşsız, barış içinde bir dünya ne güzel olurdu. Duana katılmamak olanaksız. Ve aklımız en büyük sermayemiz, kullanmak gerek...

Sevgilerimle...

kamikaze dedi ki...

41 kere maşalllah çok tatlı.Allah analı babalı büyütsün.Çok çok öpüyorrum:)

aysema dedi ki...

Sevgili Kamikaze,

Çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...