3 Mart 2010 Çarşamba

ACELE ETME HOCAM, BANA GÜVENMİYOR MUSUN?



Yaşam devam ediyor, yaşanacak alanların düzenlenmesi de...

Evde inşaat işi zor. Hani yeniden başlansa daha kolay olacak, ama var olanı yıkıp yenilemek bu koşullarda zor.

Ve en zoru da insanlarla uğraşmak! Başlıkta sözünü ettiğim Ali Usta'yla uğraşamadık biz de. Her sözünün başında "Bana güvenmiyor musun, bana güven, gerisini merak etme sen!" dedi durdu. "Acele etme ki güzel olsun hocaamm!" da onun sözü...

Zamanımız dar, bir an önce bitsin diye bakıyoruz biz de. İlk gün geldi, başla, dedik; yarın, dedi, biraz işim var, onu bitireyim, yarın başlarım!

Oysa telefonda, boşum, dediği için geldik. "Peki, bir günden birşey olmaz." dedik bekledik. İkinci gün 9.30'da geldi, 11.30'da " Bi gidip geleyim!" dedi 16.00'da geldi. "Sizin beklemenize gerek yok, ben çok iyi ustayım, bana güvenin, ben yaparım, siz gidin!" demez mi? Zaten beklerken sinir olmuşuz, "Hadi en iyisi sen git!" diyip gönderdik Ali Usta'yı...

Ertesi gün bekçimiz bize yeni usta buldu, şimdi onlar çalışıyor evde. Bunlar iyi çıktı şansımıza. Baba oğul sabah 08.00'de geliyorlar. Banyolar değişiyor, salonun balkonların seramikleri yenileniyor, çok işimiz var çoook... Neyse ki yapılıyor. Adamlar durmadan çalışıyor, acele etmemize gerek yok doğal olarak. Ali Usta işe başlamadan acele etmeyin, uyarısında bulunmuştu. Uyanık, malzemeyi de fazla fazla aldırmış bize! Artık artanı aldığımız yere geri vereceğiz.






Burası çok güzel, her gün ağaçların mısır patlağı gibi çiçeklendiğini görmek coşku yüklüyor yüreklere, şarj oluyoruz inanın. Doğayla iç içe yaşamak gerek. Apartmanların dört duvarına şıkışıp kalmamak gerekiyor. Şansımıza, ilk gün dışında, hava pırıl pırıl güneşli, öğlen saatlerinde kısa kolla geziyorum. Ohh ne tatlı hayat!





Bu arada zeytin ağacı dikmeye karar verdik. Küçük kızımın çocuğu için olsun bu da, dedim. Bekçi ve eşi: "Neee evlendi mi?" diye hayretle sordular. Ben, gayet sakin: " Yooo, ama bir gün evlenirse, çocuğu olursa!.. Nasrettin Hoca'nın çalı hesabından daha gerçekçi değil mi? Eee Eloş'un kaysı ağacı var, onun da zeytini olsun dedik; sonra da ağaç sayısını üçe çıkardık. Gelenler arasında paylaşsın değil mi ama?

Hadi hoş kalın, sağlıklı yaşayın. Sevgilerimle...

13 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

Şu aralar benzer şeyler yaşıyoruz hocam:))Gerçi bizim ustalar biraz daha çalışkan çıktı bu sefer.Ne hikmetse?:)
Ve bizim bahçemizde de,nar,erik elma ve kiraz var...Hepimize bir tane yani:)

Efsa dedi ki...

En sevdiğim çınar ve zeytin ağaçlarıdır hep.

Allah ağız tadı ile oturmayı nasip etsin inşallah.

Geçen sene bizde de bir boyacı vardı evlerden ırak dedik resmen.

Kolay gelsin bol bol.

Evren dedi ki...

ağaçlar bana japon kiraz ağaçlarını anımsattı...
ne çok severim görüntülerini...

kolay gelsin, çok zor usta ile uğraşmak, ahlaklısına denk gelmek...

beenmaya dedi ki...

kolay gelsin o halde sizlere...

Çınar dedi ki...

Kolay gelsin zor bir işe girişmişsiniz ama bitince de ne güzel olur tertemiz.

Çiçek açmış ağaç fotoğrafına da bayıldım.

Sevgiler

saricizmeli dedi ki...

oralara benden selamlar, bilhassa UE'nin incirine. eskiden bayramlar bu vakitlere geldiğinde kaçardık oralara. bana yazdan daha güzel gelir bu vakitleri. sevgiler...

Bekriya dedi ki...

kolay gelsin iş çok sanırsam hemen kaçayım ben :)

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Neresi burası böyle ne güzel..

Gerçekten ustalarla uğraşmak herşeyden zor.

Onuncu Köyün Adamı dedi ki...

Neresi burası böyle ne güzel..

Gerçekten ustalarla uğraşmak herşeyden zor.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Kolay gelsin, yazlıkta bile inşaat zor iştir. Hele birde aynı mekanda yaşıyor isen daha da zordur. Ustalarla uğraşmakta bir başka sorun. Adları usta ama çoüu bu kelimenin yanına bile yanaşamaz. Allah sabırlar versin.

JİVAGO dedi ki...

İyi bilirim,kolay gelsin!

JİVAGO dedi ki...

Sizin ve nezdinizde çilekeş bütün
kadınlarımızın,anlarımızın
"Kadınlar Günü"nü kutlarım.

Sevgi ve saygılarımla

Çınar dedi ki...

Kadınlar günün kutlu olsun canım.

Sevgiler