23 Mart 2010 Salı

ÖDÜLLENDİRİLDİM


Ödül almak herkesi mutlu eder.Beni de çok mutlu etti, onur duydum. Üstelik bu ödül kendisine çok saygı duyduğum bir bloger arkadaşım tarafından verildi...

Sevgili Haykırış, hiçbir beklenti ve hesap peşinde olmadan, içinden geldiği için böyle bir ödül hazırlamış. Çok da emek vermiş. Üşenmeden, değerli zamanını bu iş için harcamış.

Beğendiği bloglara "Kişisel Blog Ödülü" verdi. Onların arasında olduğumu görünce çocuklar gibi sevindiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Kendisine huzurlarınızda teşekkür ediyorum.

Ailesiyle mutlu, sağlıklı nice güzel yıllar yaşamasını diliyorum. Kendisinin blog alemi için büyük bir ödül olduğunu da eklemeden geçemeyeceğim. İyi ki yazıyorsun, iyi ki seni tanıdık Sevgili Haykırış...


10 yorum:

ramazan dedi ki...

Kutluyorum.Layıksınız.

aysema dedi ki...

Sevgili Ramazan,

Çok teşekkür ederim. Asıl ödülü Sevgili Haykırış hak ediyor.

Sevgilerimle...

haykırış dedi ki...

Sevgili Aysema öğretmenim,
Onore ediyorsunuz çok teşekkür ediyorum zira benim pek bir şey yaptığım yok ki gizli kalmış değerlerimizin ve hatta üzeri örtülmek istenen değerlerimizin yaşatılmasını amaçlayan dostlarımı, bir anıyla hatırlayıp anımsamalarını sağlamaktı.
İyi ki varsınız.
Sonsuz sevgi ve saygılarımla

ŞANSLI dedi ki...

Ne mutlu...Tebriller:)

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

aysema öğretmenim;bende okuyunca sevindim.kutlarımm

sufi dedi ki...

Sevgili Öğretmenim;
Sen gönüllerin tahtında oturmaya lâyıksın.Ödülün hayırlı olsun sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Tekrar tekrar teşekkür ederim.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Şanslı,

Çok teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Funda,

Sevinmemek mümkün mü? Hep sevinelim, hep sevindirelim. Sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi,

Ohh ohh, ne güzel! Bak şımarırım bu yaşta... Sevgilerimle.