2 Mart 2010 Salı

OTURUP AĞLASAM


Dünü hiç yazasım yok!

İkisi de öldü yavruların. Sabah biri, akşam diğeri! Can çekişe çekişe, ağlaya yalvara gittiler!

İyi ki ben hayvan almıyorum, biliyorum başıma gelecekleri!

Oğlaklar annesinden, anne keçi bizden yardım umarak meleşip durdular. Yapamadık, hiçbir şey yapamadık. Sesleri kulaklarımdan gitmiyor.

Aslında elimizden geleni yapmaya çalıştık, ama yetmedi. Süt gelsin diye, site bekçimiz, kendisi emdi anne keçiyi, ama süt gelmedi. Bir iki gün emebilselerdi belki kurtulurlardı. Biberonla sulandırdığımız sütü verdik, tarhana çorbası yaptık, keçinin memelerini ovmaya çalıştık hiçbiri fayda etmedi.

Üzgünüm, hem de çok!

Oturup ağlasam, delisin, derler...

9 yorum:

Şeniz dedi ki...

Çok üzüldüm. Ama inanın yapabilecek bişeyimiz olmuyor bazen. Bizde 3 kedi yavrusu bakmıştık eşimle elimizle, pamuklarla sütleri içirdik ne yazık ki bir gece içince 3 er saat arayla kaybettik üçünüde. Ondan sonra şu baktığım köpek yavruları için çok korktum ama korktuğumuz başımıza gelmedi. doğanın dengesi diyerek bir avuntu edinin lütfen.

Sokak Kedisi dedi ki...

Off içim parçalandı. O çaresizlik ne korkunçtur. Elden giden canın illaki insan olması gerekmiyor ardından ağlamak için...

Çok üzüldüm. Aynı kahroluşu tekrar yaşamamak için ben de yitirdiğim sevgili kedimin ardından eve yeni bir can alamamışlardanım.

Daha dün doğuşlarına sevindiğimiz bu canların yitip gittiğini duymak çok İçimi acıttı :(

Ozgur dedi ki...

Çok üzüldüm :(( demezler, demezler.

Çınar dedi ki...

:(((( çok üzüldümm

bilge dedi ki...

neden desinler onlarda bir can üzülmeyin siz elinizden geleni yapmışsınız benimde bir kedim ve köpeğim var iyiki var lar diyorum can dostu oluyorlar .kuş besleyemiyorum çünkü hepsi öldü bir daha alamadım dayanamıyorum..sevgi ve dostlukla...

Handan dedi ki...

Ben de bu yüzden hayvan beslemek istemiyorum :(

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

hay allah. çok üzücü. elinizden geleni yapmışsınız neticede.

Zuzuların Annesi dedi ki...

Demezler,en azından ben demem...
Ölen köpeğimin ardından,
her aklıma gelişte 2 sene göz yaşı döktüm,bilirim:(
Bu arada keçilere de çok üzüldüm...
Ahh can bu kolay çıkar mı hiç?:((

nalan dedi ki...

can, hem de çaresiz.
çok üzüldüm.