16 Mart 2010 Salı

"SİZE BABA DİYEBİLİR MİYİM?"


İstanbul'dan küçük kızımın arabasıyla döndük. Yeni değiştirdiğimiz arabamızı da ona bıraktık.

Pazartesi sabahı iş arkadaşı olayı öğrenince: "Size baba diyebilir miyim?" diyivermiş eşime! Çok güldük çoook...

Kızımız küçük bir kaza yapmıştı, çok şükür ona bir şey olmadı. Arabanın bakım ve onarımdan geçmesi gerekiyordu. İstanbul'da güven sorunu yaşıyoruz; burada tanıdık, bildik kişilerle sorunları daha kolay çözebiliyoruz. Bu nedenle değiş tokuş işlemini gerçekleştirdik.

Aslında sanırım baba deme isteği sadece bu konuyla ilgili değil. Eşimin kızlarına olan düşkünlüğünü bizi tanıyan herkes çok iyi biliyor zaten. Şimdilerde de torun sevdasını... Her gün zorla Ela Yağmur haberleri dinlemek, videolarını izlemek zorunda kalıyorlar da ondan demiştir bu sözü!

"Size baba diyebilir miyim?"


Not: Bu akşam saat 20.00'de Show TV'de
Devrim Arabaları var, ben bir kez daha izleyeceğim.

10 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

Günaydın...
Ay çok hoşsunuz siz ailecek:)
Peki ben size anne diyebilir miyim?:))))

aysema dedi ki...

Sevgili Zuzuların Annesi,

Bu beni inanılmaz mutlu eder. Ayrıca ben de seni, aileni,çocuklarını ve çalışmalarını hayranlıkla izliyorum. Teşekkürlerimle sevgilerimi gönderiyorum sana...

nazpek dedi ki...

Geçmiş olsun.
Arkadaşı haksızda sayılmaz yani:))

Parpali dedi ki...

Ama doğru demişler öğretmenim :)

Ben ilk defa izleyeceğim Devrim Arabaları'nı. Unutmazsam tabii :)

aysema dedi ki...

Sevgili Nazpek,
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Parpali,

Devrim Arabaları izlenmesi gereken bir film, lütfen unutma canım. Sevgilerimle...

Zeugma dedi ki...

Buradan eşinizin iş ortamının hiç sıkıcı olmadığını ve ayrıca çok sevildiğini anlayabiliriz :)
Esprili ortamlar hoştur ve çok komik bir cümle seçmişler gerçekten :)
Küçük Emrah patentliydi sanırım..

Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Zeugma,

Küçük Emrah patentli olduğunu bilmiyordum bu cümlenin, ama çok hoşuma gitti. Teşekkür ederim yorum için. Sevgilerimle...

Dolunay dedi ki...

ıkıncı kez ızlenecek bır fılm hocam.turkıyede hıc bır basarı cezasız kalmaz :) buda fılmden alıntı olsun :) sevgılerımle.

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,

İkinci kez izledim, aynı üzüntüyü duydum. Ne yazık ki başarısızlıklar ödüllendiriliyor artık. Başarılı olanlara da ölümlerden ölüm beğen deniyor.
Sevgiler.