11 Mart 2010 Perşembe

YAGMUR YAGAR ISLANIRIM OYYY AMANNN

Yolculuk boyunca yagdi. Zaten gec cikmisiz yola, farlarin isiklari bir yandan goz kamastiriyor, yorgunluk ve uykusuzluk da var.

Boyle durumda yola devam edilir mi? Edilmezzz degil mi?

Hem tam da Yalova 'dan gecerken!

Yalova, Istanbul 40 dakika!
Yalova, Zonguldak bes saat...

Izmir, Balikesir, Bursa yi gecmisiz, yorulmusuz, Yalova mola icin uygun degil mi? Bin vapura gec karsiya Istanbul kanatlarinin altinda... Ohh Istanbul, Yagmurum, canlarim sukur kavusturana! Sevgili koca otobusle yola devam, uyur dinlenir degil mi ama! Valla billa ben onu da dusundum... Herkes icin boylesi daha iyi oldu. Hafta sonuna kadar Istanbul'dayim. Yasasin!!!

Ben yagmurdan yastan degil, Ela Yagmur' un askindan boyleyim...


Not| Sabah beste uyandim, herkes uyuyor. Iki satir yazayim dedim burnumdan geldi. Ozgur Anne'nin bilgisayarinda yazdim, benim laptopun baglanti sorunu var yazamadim. Su anda kendimi birinci sinif ogrencisi gibi goruyorum, okuma yazmayi yeni cozmus gibi. Kusura bakmayin, bu da boyle bir yazi oldu iste! Harfler isaretler karman corman, offf yoruldum ya! Uyunmaz bu saatten sonra , Yagmur' un uyanmasini bekleyeyim en iyisi...

6 yorum:

Banu dedi ki...

Günaydın...
Sabah mahmurluğunda ki gözlerim yazınız?özgür anne?ela yağmur? üçgeniyle faltaşı gibi açıldı sevgili hocam:)Hiç bilmiyordum,
daha yeni anladım(geç mi oldu?)
Ne güzel bir ailesiniz siz, ne güzel, yazan,paylaşan:)
Neyse bol yağmurlu günler dilerim...Sevgiler...

Parpali dedi ki...

Hoşgeldiniz Yağmur'a. Ve İstanbul'a tabii...

beenmaya dedi ki...

demek ki yağmurda istanbul'a sizinle geldi bu sabah :)))

beenmaya dedi ki...

bu arada elbette ki hoş geldiniz :))

Şeniz dedi ki...

Bu Yağmur başka yağmur.İnsanı mutlulukla ıslatan bir yağmur.

zihni dedi ki...

Asıl özgürlük bu omalı:))
ruhu özgür, beyni özgür, bedeni özgür ve bir de bunlara ek edebiyatçılık:)...