20 Mart 2010 Cumartesi

YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜ






RÜYAYLA
İçimdeki Ucu Bilenmemiş Kelimelerim
ve
HARUN BARIŞ
Barış Zamanı

Blogumu Yaratıcı Blogger olarak seçmişler ve ödüllendirmişler. İkisine de çok teşekkür ederim.

Rüyayla, kendine özgü anlatımıyla beni etkiliyor; bulunduğum ortamdan alıp başka dünyalara götürüyor.

Barış Zamanı ise durup soluklandığım, müzikle ruhumu dinlendirdiğim, yıkayıp arındırdığım
, kendimle barıştığım bir blog...


Benim de başkalarını ödüllendirmem gerekiyor. İşin en zor yanı da sanırım bu. Çünkü birbirinden değerli, birbirinden yaratıcı o kadar çok blog var ki hangisini seçmeli? Önce yazan-okuyan herkesi tüm içtenliğimle kutluyorum. Hepiniz her türlü övgüyü inanın hak ediyorsunuz. Özellikle de anne blogları ve yoğun çalışma ortamı içinde bloguna da zaman ayıranlar, ödüllendirdim sizleri.

Ancak aranızdan yedi(7) blogu seçmem gerekiyor kural gereği. İşte seçtiklerim:


1
KIRMIZI GÜNLÜK
"Bir elinde cımbız, bir elinde ayna, dünyanın umrunda değil, ama dünya O'nun umrunda" dese de kendisi,
Sevgili BEENMAYA blog dünyasında önemli bir kalem. Benim severek izlediğim yaratıcı bir blogger...

2
JİVAGO
"Bu Vatan'dan başka bir vatan yok, arama!
Bizden başka düşünen yok, arama!
Vazgeç ötelerden, yorma kendini!,
Bu Vatan'dan güzeli yok, arama!"

diyen ve güzel şiirleriyle yaratıcı bloger ödülünü hak eden Dr Jivago kalemin hiç susmasın...

3

OİP
Olmadık İşler Peşinde

Çok yeni tanıdığım bir blog OİP...
Bir gittim saatlerce çıkamadım içinden. Çizgilerle anlattığı "Bir Bloggerin Anatomisi" serisi hem eğlendirdi, hem de düşündürdü beni. Hepimizi zekice eleştiren bu blog da ödülü fazlasıyla hak ediyor bence.

4
ÖZGÜR ANNE

Benim en çok zaman geçirdiğim, gözümü açar açmaz ilk olarak ona koştuğum; yeni yazı göremeyince endişelendiğim, yazılarını tekrar tekrar okumaktan bıkmadığım, fotoğrafların karşısında kendimden geçtiğim bu blog, benim için çok özel. Özgür Anneyi, dünyaya merhaba demeden öncesinden beri izliyorum, izledikçe de hayranlık duyuyorum. Onu seçme nedenim sadece bu değil, onun kişiliğinde tüm Anne Bloglarını ödüllendiriyorum. Hangisini seçsem diye düşünürken ayrım yapamayacağımı anladım ve böyle bir çözüm buldum. Ödül, her anlamda "YARATICI" olan annelere gitsin, kendi aralarında üleştirsinler.

5
FACEBLOG
Ali İkizkaya

Nam-ı diğer Petit Prince(Güccük Prens). En çok sevgi yoksulu olmaktan korktuğunu söylese de ne kadar zengin olduğunu hepimiz biliyoruz. Hem birbirinden zengin içerikle yazdığı yazıları, çektiği fotoğraflardaki yeteneği ve teknik konulardaki başarılı çalışmalarıyla bu ödülü Sevgili Dost Ali İkizkaya'ya gönderiyorum...


6
SUFİ SAJA

Onu anlatmaya sözcüklerim yetersiz kalıyor. Her yazısı birbirinden güzel, birbirinden öğretici. Başlıbaşına bir okul O. Kocaman yüreğiyle herkesi kucaklayacak kadar sevgi yüklü bir bilge kişi... Hızına yetişmek zor olsa da bu ödülü fazlasıyla hak ettiğine inanıyorum.


7
LA PARAGAS
Fuayeden Yazılar

Konu çeşitliliği, bilgi birikimiyle beni kendine çeken bir blog. Kitaba, sanata,sinemaya,spora dair her konuda zevkle okuyabileceğimiz yazıların kahramanı başarılı bir bloger ödüllendirilmez mi?

Bu kadar değil, çok hem de pek çok ödülü hak eden blog var, siz de biliyorsunuz. En azından izlemeye aldıklarımız bu ödülün sahibi aynı zamanda.

Ödülün uyulması gereken kuralları da şöyleymiş efendim:


1)Sizi ödüllendiren blogun linkini veriyorsunuz.
2)Teşekkür ediyorsunuz.
3)Ödülün logosunu yayınlıyorsunuz.
4)Yedi Yaratıcı Bloger seçiyorsunuz.
5)Seçtiğiniz blogların linkini veriyorsunuz.
6)Ödüllendirdiklerinizi haberdar ediyorsunuz.

Hadi bakalım sıra sizde, kolay gelsin. Susmayın lütfen. Şekerbank reklamındaki sloganla veda edeyim size. "Üreten susarsa Türkiye susar. Üretenin yanındayız." Sevgilerimle...

14 yorum:

JİVAGO dedi ki...

Şerefle onurla ödülümü almaya geldim
ve en kısa sürede gereğini yapacağım
Sevgili dostum.

Sevgilerimle

aysema dedi ki...

Sevgili Jivago,

Teşekkür ederim ben de. Bekliyorum.

buraneros dedi ki...

Sevgili Aysema,

Çok teşekkür ederim. En zorlandığım alandan geldi yine mim ve fazlasıyla kıvırmak zorunda kaldığım- kalacağım bir hayat gerçekliği ile karşı karşıya kaldım yine... Şu an itibariyle terlemeye başladığımı belirteyim. Ve gerçekten çok anlamlı bir ödül olduğunun altını çizeyim. Lafı fazla uzatmadan da devamını blogumda getireyim. Tekrar teşekkürler ve sevgiler.

Ruyayla dedi ki...

Çok Teşekkür ederim Aysema Öğretmenim :)

Dolunay dedi ki...

tebrık ederım odulunuz ıcın.

aysema dedi ki...

Sevgili Burenarus,

Lütfen kendinizi sıkıntıya sokmayın, yazmak istemezseniz anlayışla karşılarım. Yazılarınızı beğeniyle okuyorum, okumaya devam edeceğim.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Rüyayla,
Ben de teşekkür ederim.

aysema dedi ki...

Sevgili Dolunay,

Aslında bu koşullarda yazan, paylaşan tüm bloglar bu ödülü hak ediyor, ancak seçmek gerekiyor kural gereği.

Teşekkürler canım. Sevgilerimle...

beenmaya dedi ki...

sevgili aysema;

önce sevgili haykırış sonra da siz pazar günüme güzellik, keyif ve mutluluk kattınız.

çok teşekkür ederim layık gördüğünüz, hele ki sizin gibi değerli bir insanın, öğretmenimin layık gördüğü bu ödül için. onur duydum ve çok da mahçup oldum. çok ama çok sağolun.

yürekten sevgilerimi yolluyorum size kocaman tebessümlerimle :))

not: sevgiliye mektuplara gelince şu an için sadece sahibine yazılıyorlar. ama eğer kendisi onay verirse elbetteki blogda da yayınlarım. anlayacağınız söz hakkı sevgilide :)))

olmadık işler peşinde dedi ki...

Çok teşekkürler gerçekten:)
Kısa sürede bizi bu kadar sevmenize çok mutlu olduk kutukafalarımla birlikte:))
Sevgiler ve hatta hürmetler:D)

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Mutluluklar paylaşıldıkça büyüyor, ben de mutlu oldum bu güzel yorumunla. Çok teşekkür ederim. İyi ki yazıyorsun, iyi ki buralardasın.

Sevgiliye mektuplar şimdilik saklı kalsın, dilerim benim gibi torunlarınızın başını okşarken yayınlarsınız birlikte. Yüzünüzdeki mutlu tebessümlerle...

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Olmadık İşler Peşinde,

Çok çok teşekkür ederim. Gerçekten çok sevdim, sevdiğim için de paylaşmak istedim. Hepiniz birlikte harikalar yaratıyorsunuz.

Sevgilerimle...

sufi dedi ki...

Sevgili Aysema'm;
Ödüllendirilmek; hem de şiir gününde hem de senin gibi değerli bir öğretmenin değerli görüşleri ve onayıyla...İnan ki bana bu ödül kıvanç verdi, yüreklendim sayende.Ancak bu güne kadar ne mim konusunda ne de ödüllerimi dağıtmak zorunluluğu olduğu için blogumuzda yayınlayamadım.Şimdi ben birlik bütünlük, tercihsiz ve yargısızlıktan bahsederken nasıl derim "benim en ödüle layık dostlarım bunlardır" diye? Ama yine de birşeyler yapmaya çalışacağım inşaallah.Teşekkür ve sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi'm,

Gönlün nasıl dilerse öyle yap... Seni okumayı seviyorum.