18 Nisan 2010 Pazar

BUGÜN GÖRDÜM, GÖSTERMEK İSTEDİM

Zonguldak'a Site'den baktım...








Fener'den Zonguldak'ı çektim...

Yerdeki serçelere bakar mısınız?




"Hiçbir başarı tesadüf değildir." Doğru...

Yunus Emre:

" Sevdiğimi demez isem
Sevmek derdi beni boğar "

demiş ya, Yunus'un torunları da boş durmamış yazmış. Yazmış, ama yazdığının bir duvar olduğunu unutmuş!

Git ona git, durma söyle desem mi ki?
Ya o da duvar gibiyse n'olacak?

İsyan Şehri, diye yazan genç, acaba kendi isyanını mı duyurmak istemiş? Yoksa Emeğin Başkenti Zonguldak'ın giderek genç emekliler şehri oluşuna mı vurgu yapmayı düşünmüş? Ya da ya da İŞSİZLİK batağında debelenen kendisi gibi gençlerin dramını mı haykırmış? Kimbilir belki hepsini ve daha fazlasını...




Yukarıdaki güzellikler için söze gerek var mı?


Bu da ne, diye merak edenler için...
Ağaçların arasından görünen sistemden çöpler, küller aşağıya çöp arabasına kolayca aktarılıyor...
Yol ayrımına geldik işte... İkisi de bizi güzelliklere taşıyor, ama ben tercihimi sağdan yana kullanıyorum. Çünkü orası beni evime, yuvama götürüyor...

Kül yağmurları buralara da uzanmadan çekmek istedim...



EK 1) Kirletmeden, elimizdeki güzellikleri tüketmeden, sağlığımızı yitirmeden, insanlığımızı kaybetmeden, durup düşünmek, görüp göstermek gerekir...
Sonraki "keşke" lerin bir anlamı olur mu?

EK 2) BİR DELİNİN POLİKLİNİK ANILARI
"Tedavi Etmek ya da Etmemek" yazısını okuyun lütfen.
Sonra İZLEDİKLERİNİZİN ARASINA ALACAĞINIZI
Düşünüyorum...

EK 3) Dün gece hem ütü yaptım, hem de fotoları ekledim. Yorumsuz yayınladım, ama içim rahat etmedi. Şimdi "Her Açıdan" ı Star TV'de izlerken resim altı notlarıyla birlikte eklemeleri de yaptım. İnternet bağlantısı gidip gidip gelmiyor. Gelince yayınlayacağım.
Bu arada, Her Açıdan programına ikinci kez katılan Ceza Hukukçusu Prf Dr.Metin Feyzioğlu'nu hayranlıkla dinliyorum. Programı hazırlayıp sunanlara da teşekkür ediyorum.

İYİ PAZARLAR...

24 yorum:

aysema dedi ki...

Yelish dedi ki...

Neresi burasi ?
Tasi ,topragi cok huzel geldi Turkiyenin , tesekkurler :)
Bulutlari yarin da cekecek misiniz ? Pazar gunu Turkiye'de olacak mis kul bulutlari
18 Nisan 2010 05:36

aysema dedi ki...

sufi dedi ki...

Hani Yağmur hani Ela?
"İsyan şehri" yazıyor bir duvarda.Hangi deniz, hangi semt, hangi şehir bura?
18 Nisan 2010 10:38

aysema dedi ki...

laleninbahcesi.blogspot.com dedi ki...

Zonguldak'tan bir gece geçtim. Sonra bir daha kısmet olmadı. Objektifine takılanları iyiki de bize göstermişsin Dilekcim...
18 Nisan 2010 13:28

aysema dedi ki...

Ozgur dedi ki...

taşta biten ot isteriz:)
18 Nisan 2010 13:31

aysema dedi ki...

Sevgili Yelish,
Sevgili Sufi,
Sevgili Lale,
Sevgili Özgür,

Hepinizden çok özür dilerim. Ekleme yapmak isterken işleri karıştırdım. İnternet kesildi, silindi tekrar toparladım ve yorumlarınızı buraya taşıyabildim.

Tekrar özür diliyor sevgilerimi gönderiyorum. Teşekkürlerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Balon,

Senden de özür dileyerek epostamdan aldığım yorumunu buraya ekliyorum.
Canım lütfen kusuruma bakma. Sevgilerimle...

Mavi Anne:
"Bugün gördüm, göstermek istedim" demişsin de ben de "şimdi gördüm, görmek isterim" diyorum :((((((

Adsız dedi ki...

Sevgili hocam, Objektifiniz ile yine döktürmüşsünüz. Zonguldak'ta olduğum halde çektiğiniz resimlere hayranlıkla baktım. Zonguldak dışındakilere özlem gidertirken, Zonguldak'ta yaşayanlara da " Böyle şehrin kıymetini bilin " mesajınızı vermişsiniz. Teşekkürler hocam.
A.ÖZTÜRK

Newbahar dedi ki...

Rize, Trabzon, Ordu, Samsun, Giresun...Gümüşhane...
Karadenizin bu güzel illerini gördüm fakat Zonguldak'ı da hep merak etmişimdir. Sanırım görmek nasip olmayacak.
Sayenizde gezmiş kadar oldum. Çok güzel kareler yakalamışsınız. Yalnız şehrin kıymetini bilmeyen insanlarımız var.

Sevgiler

Newbahar dedi ki...

Rize, Trabzon, Ordu, Samsun, Giresun...Gümüşhane...
Karadenizin bu güzel illerini gördüm fakat Zonguldak'ı da hep merak etmişimdir. Sanırım görmek nasip olmayacak.
Sayenizde gezmiş kadar oldum. Çok güzel kareler yakalamışsınız. Yalnız şehrin kıymetini bilmeyen insanlarımız var.

Sevgiler

ŞANSLI dedi ki...

Zonguldak a uzun bir süre oldu gideli.Çok güzel bir yer gerçekten.Ne güzel resimler çekmişsin.İnşallah insanlar ellerindeki güzelliklerin kıymetini bilirler.
Sevgiler:)

Ayşe dedi ki...

Ne kadar guzel bir sehirmis Zonguldak... Ben daha Karadeniz'i gezemedim, bir kismet olsa da soyle siradan bir gezsem butun sehirleri...

Bu guzellikleri paylastiginiz icin cok tesekkur ederim. Ayrica gozunuz aydin, kucuk hanim ve annesi geliyormus... :) sevgiler.

aysema dedi ki...

Sevgili Ayşe,
Teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Gel, birlikte gezelim.

Sabırsızlıkla bekliyoruz yavruları.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Öztürk,

Her köşesi birbirinden güzel. Ancak sorunlar da var, biliyorsunuz.
Beğenmenize sevindim. Teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Newbahar,

Ben de Doğu karadenizi çok merak ediyorum. Ünye'den ötesini görmedim.Kısmet olur, görürüz umarım.
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Şanslı,

Zonguldaklılar sanırım değerini biliyorlar. Üniversite sonrası iş olanağı olmadığı için dönmüyor gençler, ama çok da özlüyorlar...

Teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Yelish,
Dilerim küller ülkemize gelmeden dağılır. Yeterince sorunlarımız var zaten...

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi'm,
Zonguldak burası. İlk bölümdekiler karşı kıyıdan(site semti)fenerin görüntüleri, ikinciler Fener semtinden...

Elacığım salı günü geliyor...

Seninkiler ne zaman gelecekler?

Mutluluk işte bu. Sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Lale'm,

Artık İstanbul dışında da gezmeye başlamanın zamanı gelmedi mi? Bir tur düzenlersin sen. Beklerim.
Sevgilerimle...

Handan dedi ki...

Sayende Zonguldak'ta gezmişim gibi hissettim kendimi. Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,
Yorum için ben teşekkür ederim. Sevgiler...

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Evinizden, deniz manzarası da bir ömür doğrusu. Keyfinizi kıskandım doğrusu. Sevgiyle, mutlulukla kalın lütfen..

içimdeki yolculuk (funda) dedi ki...

ne güzel kareler bunlar

aysema dedi ki...

Sevgili Merki,

Bir dostumuzun evinin penceresinden çektim ilk fotoları, bizimkinden daha az deniz görüyoruz. Pencereden görünen karşı kıyıdayız biz, fener tarafında.Ancak her yerden manzara ayrı güzel bu şehirde.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Funda,
Teşekkür ederim canım. Sevgilerimle...