20 Nisan 2010 Salı

BÜYÜMÜŞ DE GELİYOR



Bugün mutlu bir gün, saatler kaldı. BEKLİYORUM...

11 yorum:

sufi dedi ki...

Ben de bekliyorum. Bornova'dan girdiler çok şükür.Adım adım İstanbul İzmir arası yollarda ben de onlarlaydım.Allah kavuştursun can dostum sevgilerimle.

ayşegül dedi ki...

Amanda bıdık bıdık ne sırın sey o ole
örtmenım.Ela bebekı beklıoruz,bando
mızıka ekıple hayırlısıla :D

Sevgılerrr

MAVİANNE dedi ki...

çok şeker maşallah

Handan dedi ki...

Ne güzel bir bekleyiş bu. Gelince bizim yerimize de koklayıp tadını çıkartın :)

ŞANSLI dedi ki...

Allah kavuştursun.
Sevgiler:)

Yelish dedi ki...

Mutlu kavusmalar !
cok seviniyorum sizin adiniza ,miss gibi koklar durursunuz artik :)

Efsun dedi ki...

Bu kavusmalar ne kadar güzel degilmi:) Anneanneye cok zor geliyor simdi Leon Can'siz olmak, galiba beni özlediginden daha cok özlüyor torununu:) Sevgiler

Zuzuların Annesi dedi ki...

Artık gelmişlerdir sanırım?
Gözünüz aydın:))

Newbahar dedi ki...

Saat 24.54...

sanırım beklediğiniz gelmiştir. Hatta minik bebek gece uykusuna dalmıştır belkide.

Ne mutlu, ne güzel bir bekleyiş değil mi.
Bebek kokulu ev...

Ayşe dedi ki...

ay ay... ne kadar kucukmus o zaman minnos. Sizinle ilk tanistigimiz gun geldi aklima... Daha 15 gunluktu Ela Hanimcik.

aysema dedi ki...

Sevgili
Sufi,
Ayşegül
Mavi Anne,
Şanslı,
Yelish,
Efsun,
Zuzuların Annesi,
Newbahar,
Ayşe...

Hepinize çok çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız, varlığınız güzelliklere güzellik katıyor.
Sevgilerimle...