14 Nisan 2010 Çarşamba

İKİ BAYRAM BİRDEN

Zamanlama harikaydı. Yine haberlerden bunaldığım bir zamanda geldi müjdesi!

Tam zamanıydı gerçekten. Telefonu kapatır kapatmaz perdelere saldırdım hemen!

Perdeleri makinaya, kendimi çarşıya attım. Aslında alışverişi hiç sevmem. Ama bu başka, kendimden geçiyorum çocuk giysileri karşısında. Yazlıklar da çıkmış. Hangisini alacağımı şaşırarak, yoksa hepsini mi alsam saçmalamaları sonunda, alacaklarımı aldım, geldim eve...

Şimdi evi tepeden tırnağa temizlemem gerekiyor. Her yer ak pak olmalı...

Bayram geliyor. Bayramın adı bu kez Ela Yağmur olmuş bizim için. İki bayram birden...

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ve Ela, Ela'mız; mutluluk Yağmur'umuz geliyor. Ben bayrama sarılacağım,çocuklaşacağım bir süreliğine. Çocuklar gibi oynayacağım, zıplayacağım kimse kusura bakmasın.

Tüm çocukların bayramını kutluyorum, hepsini ayrı ayrı öpüyorum, sımsıkı kucaklıyorum...

8 yorum:

Handan dedi ki...

Gözün aydın :)

Pilli Petro dedi ki...

demek ki bize yazacağınız çok anınız olacak :) gözünüz aydın :)

aysema dedi ki...

Sevgili Handan,

Teşekkür ederim.
Sevgiler...

aysema dedi ki...

Sevgili Pilli Petro,

Bu bir hafta çabuk geçsin o zaman...

Sevgilerimle...

nuray ege dedi ki...

keşke bende yine çocuk olsam.doya doya yaşamış olduğum çocukluğuma tekrar geri dönebilsem. iş telaşı hayat koşuşturmasını düşünmeden yaşasam :))) ne güzel olurdu değilmi??? ama artık çocuklarımıza yaşatacağız inşş. elayı öpüyorumm

aysema dedi ki...

Sevgili Nuray Ege,

Hoşgeldin. Biliyor musun, insan çocukları olduktan sonra yaşamı daha farklı ve güzel boyutlarda yaşamaya başlıyor. Her türlü güçlüğe seve seve katlanmanın bir nedeni de bu sanırım. Torun ise yaşama bal kaymak katıyor ne diyim...

sufi dedi ki...

Sende: Ela Yağmur, Bende: Ege, Ata, Eren, Yasemin... Bayramların en güzeli herikimiz için de bu bayram olacak şüphesiz.Daha perdeleri yıkamadım, sırada en son onlar var.Kolay gelsin canım, mutluluk ve neşe odalarından taşsın dilerim tüm hanene sevgilerimle.

aysema dedi ki...

Sevgili Sufi'm,

Ege, Ata, Eren, Yasemin ne güzel böyle... Tüm çocuklarla birlikte hepsi mutlu olsunlar diyorum.

Kısa bir mola vermiştim işlere, sana da kolay gelsin...