28 Nisan 2010 Çarşamba

SAYIN KAMER GENÇ


İyi ki varsın, seni seviyorum.

Saygılarımla...

22 yorum:

cAt dedi ki...

aynen katılıyorum.

Pilli Petro dedi ki...

adam tek başına muhalefet ya helal olsun :)

aysema dedi ki...

Sevgili cAt,

Aynı şekilde düşünmemize sevindim.

Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili Pilli Petro,

Tek başına muhalefet partisi gibi çalışıyor gerçekten.

Sevgiler.

Yaşar dedi ki...

ben de seviyorum ben de!

aysema dedi ki...

Sevgili Yaşar,

Yaşasınnn!

Sevgiler.

DecisionS dedi ki...

ben de

nazpek dedi ki...

bizde

nazpek dedi ki...

bizde

aysema dedi ki...

Sevgili DecisionS,
Biliyordum, tahminim doğru çıktı...

aysema dedi ki...

Sevgili Naz Pek,
Harikasınız...

Mavi Balon dedi ki...

Ben de seviyorummm adam tek başına muhalefet meclise.

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Balon,

Tek başına çırpınıyor, haklısın. Pek çok kişinin de bizim gibi düşündüğünü tahmin ediyorum.
Sevgiler...

Ecehan dedi ki...

Suladığı çiçekler için mi?

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,

Meclisteki çalışmaları nedeniyle takdir edip beğeniyorum Kamer Genç'i. Ülkesi için çırpınıp duruyor.

Çiçek sulama konusuna gelince bu eşini ilgilendirir öncelikle. Bu konuda da eşinin bir TV'deki konuşmasını dinlemiştim. Gerçek olmadığını söylemişti. İngilizce öğretmeni olan eşinin söyledikleri inandırıcı ve samimiydi. Kamer Genç'e karşı sevgi ve saygı duyduğu izlenimi bırakmıştı bende.

Her zaman muhalif olduğu için iftira attıklarını düşünüyorum. Tıpkı bugünkü mecliste de başedemeyince aynı yolu deneyip komik duruma düşenler gibi.

Sevgilerimle...

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Akşam haberlerinde aynı şeyi konuştuk :) Osman Durmuş'un MHP sıralarına oturttuğu Kamer Genç'i savunup 'kolaysa gelip alın' dediğini es geçmedik :)
Ben de seviyorum tek tabancayı :)

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Bitmedi gitti şu çiçek sulama meselesi!

aysema dedi ki...

Sevgili Gülen,

Çok konuşup hiçbir şey söylemeyen Burhan Kuzu'yu çıldırttı bugün.
"Perişan edeceğim!" diye meclis kürsüsünden tehdit etti Kamer Genç'i...

İlk kez doğru bir şey söyledi galiba. Yaparlar mı yaparlar! Artık imzasız belge mi olur, gizli tanık mı olur, sahte belge mi olur bekleyip göreceğiz.

Zaten ölüm tehditleri de alıyormuş...

Küçük Teksas mı oluyoruz nedir?

Çiçek konusu espiri gibi bir şey oldu galiba.

Sevgilerimle...

Çınar dedi ki...

Kamer Genç'i, ben de çok seviyorumm.:)

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,

Kamer Genç duysa çok sevinirdi değil mi? Keşke biri duyursa ona!
Sevgiler...

Çınar dedi ki...

Aslında ben duyurabilirim:) Arkadaşımın teyzesinin kocası yani eniştesi Kamer Genç:)

Sevgiler canım

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,

Duysun duysun, sevildiğini bilsin. Moral olur.
Sevgilerimle...