25 Nisan 2010 Pazar

SİMİTÇİ GELDİİİİ VAR MI İSTEYEN?


15 yorum:

alizafersapci dedi ki...

Mutlu anlarınızın çoğalmasını dilerim.

laleninbahcesi dedi ki...

ah süper kahvaltı edilir onunla ama ben hem simidi hem simidi yiyeni isterim...

ŞANSLI dedi ki...

Çok tatlı maşallah.
Ama ben simidi yiyeni isterim:)
İkinizi de öptüm.
Sevgiler:)

sufi dedi ki...

Ne çok seviyor çocuklar gevreği(İzmir'de simite böyle deniyor ya!)Asla koparılmasını da istemezler ööyle bütün yemeleri gerek.Afiyet olsun küçük canlara bal-şeker olsun.sevgilerimle.

Newbahar dedi ki...

Ohhhh! afiyet bal şeker olsun. Yarasın bebişe:))

nazpek dedi ki...

hem simitten hem bıdıktan isteriz

hkki dedi ki...

afiyet olsun.
Simitte güzel bi yiyecek
:)

Hülya'nın Tuna'sı dedi ki...

bizim burda ona gevrek derler güzelim, elam, tepesi kuyruklum :)
afiyet şeker olsun. yanında bir de ayran iç tam olsun

Ayşe dedi ki...

ay masallah kuzucuga. O ikinci fotograf ne tatli olmus (laf aramizda benim de kocaman bir ekmek somunu dislerken bir fotografim var)...

Simit olsa da yesek burada...

Coraplari nasil onun oyle? Ayakkabi desenli gibi sanki...

Cok cok sevgiler.

Yelish dedi ki...

dunyanin en mutlu annanesi
simitci hatirasi harika olmus !
:)

Handan dedi ki...

Oy, onu yerim ben :D

Adsız dedi ki...

Kendisi çıtır, simidi çıtır, ben yerim onu kıtır kıtır

A ÖZTÜRK

aysema dedi ki...

Sevgili
Alizafertaşçı,
Lale,
Şanslı,
Sufi,
Newbahar,
Nazpek,
Jivago,
hkki,
Hülya'nın Tuna'sı,
Ayşe,
Yelish,
Handan,
Öztürk

Ela Yağmur da hepinize çok çok teşekkür ediyor, öpücüklerini gönderiyor...

Sevgilerimle...

NURAY EGE dedi ki...

afiyet bal şeker olsun ela 'ya... nasıl da iştahla yiyor kıyamam ben ona...
sevgilerimle

aysema dedi ki...

Sevgili Nuray Ege,

Tüm çocuklar gibi öyle tatlı ki, şimdiden çok özledim. Teşekkür ederim canım.