9 Nisan 2010 Cuma

YOKSA RÜYA MI?




Yağmur yağıyordu Zonguldak'a...


Bizse, burada Yağmur'umuzdan konuşuyorduk.
(Ela Yağmur'un fotoğrafını biraz önce Özgür Anne'nin blogundan aşırdım, buraya sonradan ekledim. AL BENİ, AL BENİ DİYOR GİBİ GELDİ DE...)

Onu ve tüm sevdiklerimizi özlediğimizden dem vuruyorduk.

Ve hepsine uzaktan sarılıyorduk...

Kısa bir düş molası" vermek için "Düş Molası" na gelmiştik...

Dışarda yağmur molasız yağıyordu...


İçerden sesler duyulmuyordu...

Ve biz yeni yaşımı böyle bir ortamda;





İşte bunlarla karşıladık...





Oysa ulusça her şeyin birbirine karıştırıldığı bir dönemden geçiyorduk ...

Kim iyi, kim kötü; kim akıllı, kim deli?
Hangisi doğru, hangisi yanlış; hangisi gerçek, hangisi sahte?
Her şey bir düş mü, yoksa rüya mı?

Kafalar hiç bu kadar karışmamıştı...

Tehlike hiç bu kadar yakına gelmemişti!

"Tam mutlu oldum derken, yıktın bütün dünyamı!"

Söyleyin yoksa rüya mı?

Keşke hepsi kötü bir rüya olsa, arınarak uyansak...

16 yorum:

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Vallahi derim ki afiyet şeker olsun. O güzel mezgitlere, bira biraz uymamış ama yanındaki harika. Bu seneki Sinop gezime kadar yutkunmaya devam edeceğim galiba...

beenmaya dedi ki...

uyanmak bizim elimizde aslında uyandırmak ta. biz bu uykuya biraz da bilerek, ses etmeyerek, onay vererek dalmadık mı...

Pilli Petro dedi ki...

her şey bir rüya olsa iyisi de kötüsüde ve artık uyansak ben böyle çok yoruldum.

Ela Yağmur öyle bakmış ki almamak olmazmış iyi ki almışsınız :)

Newbahar dedi ki...

Yağmura eşlik etmiş kutlamalar...
Ne güzel. Bu mevsimin yağmurunu seviyorum ben karadenizde.

Ufaklık benim yeğenime benziyor, resmi görünce ne kadar çok özlediğimi farkettim:)

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Offf hocam offf !
Oldumu şimdi.O nefis manzara ve nefis donatılmış masa ve yanındaki içkiler, zaten ağzım kuruydu şimdi tam kupkuru oldu. Akşamı zor edeceğim anlaşılan .Bereket dolapta balık var, yanında iki kadeh rakı ne güzel gider değilmi.
Elinize koluna sağlık,Şimdi onları hem yemiş ve içmiş gibi oldum

A.ÖZTÜRK

akheneton dedi ki...

Tam fotoğraflar ile içim açılmış iken yazının sonunda içimi hüzün bastı...

Bir de bira içesim geldi soğuk soğuk..

sevgilerimle

Mavi Balon dedi ki...

Böyle güzel bir sofraya ortama kutlanan yeni alınan yaşa gitmedi hiç. Ama duyarsızda olamıyor insan işte bee...

Çınar dedi ki...

Ohh! keyfin dibine vurmuşsunuz:) pek güzel olmuş sefanız olsun. Birlikte nice yaşlara girin, hep böyle neşeyle.

Birgün, arınarak uyanmak dileğiyle. Çok geç olmadan.

Sevgiler

aysema dedi ki...

Sevgili Merki,

Teşekkür ederim. Bira benim, maksat eşlik olsun. Diğerini hiç içemiyorum da ondan...

Eee Sinop da güzel, beklemeye değer doğrusu...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Teşekkürler... Uyanmak, uyandırmak şart oldu. Bir gün sıra bize de gelince kimseyi bulamayacağımız günleri mi bekliyoruz?

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Pilli Petro,

Hepimiz öyle çok yorulduk ki aslında.

Acak yarın yorgun kişilerin değil; rahatlarına kıyabilenlerin olacaktır.Birileri yorgunluk nedir bilmiyor.

İşte onlar için çabalamalıyız değil mi? Geleceklerini çalmasınlar diye.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Öztürk,

Siz bulursunuz bir yolunu değil mi? Afiyet olsun, ailenizle birlikte nice güzel kutlamalar dilerim size ve herkese sevdikleriyle...

aysema dedi ki...

Sevgili Newbahar,

Ben de seviyorum yağmuru...

Ahh o küçük sevgi yumakları var ya onları ölçüsüz seviyorum.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Akeneton,

"Tam mutlu oldum derken, yıktın bütün dünyamı" mı diyorsun sen de...

Valla ben masumum, ortamda TV haberleri de vardı; ondan öyle oldu!

Özür...

aysema dedi ki...

Sevgili Mavi Balon,

Bırakmıyorlar ki herkes hayatını yaşasın değil mi?

Oysa bu ülkede herkese yetecek kadar mutluluk var. Aç gözlüler hep bana, Rab bana demese...

aysema dedi ki...

Sevgili Çınar,

Çok teşekkür ederim. Evet arınarak uyanmak zorundayız, başka yolu yok gibi görünüyor...

Bu arada tekrar geçmiş olsun. Bana da evde yakaladığım hırsızımı hatırlattın. Buralarda dillere destan olmuştu bir zamanlar...

Sevgilerimle...