6 Mayıs 2010 Perşembe

BLOG ÖDÜLLERİ

Ben yarışmaya katılmadım, ancak yarışmayı yakından takip ettim.Öncelikle ilk beşe giren blogları kutluyorum. Başarılarının devamını diliyorum. Bence bundan sonra sorumlulukları daha fazla...

Ancak dereceye giren kadar, belki onlardan daha fazla başarılı bloglar olduğunun da farkındayım. Yarışma, başarılı içerikten çok, iyi pazarlama yapabilenlerle ilgili galiba. Çağımız reklam çağı ya, herhalde ondan...

Ödülü düzenleyenleri de kutluyorum. Ancak bence de yarışmaya katılan tüm blogların, hiç olmazsa kendilerine, katıldıkları katagoride kaçıncı olduklarını, kaç oy aldıklarını bildirmeleri gerekmez mi? Otuz beş bin kişi onlar sayesinde buraya tıklama yapmış, uğraşmış, oy kullanmış, o kişileri, size yarışmacılar taşımış. Lütfen bunu yapın, bu onların hakkı, sizin de göreviniz...

İşiniz bitti gidin, diyemezsiniz. Bizler birbirimizin emeğini yok sayarsak yakışır mı?

Son olarak bu koşullarda okuyan, yazan, paylaşan (yarışmaya katılsın katılmasın) tüm bloggerleri ve onları okuyan, yorumlayan blog dostlarını kutluyorum. İyi ki bloglar var...

Sevgilerimle...

Not:
Yorum olarak yazmıştım, kendi blogumda da paylaşmak istedim.

12 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Aysema Öğretmenim rahatsızlığım öncesi idi isimlerini unuttum bir kaç arkadaş için oy kullanmak için girdim o siteye ve çok samimi söylüyorum oy kullanamadım üyelik mi gerekiyor dedim yapamadım da sonuç oy kullanamadım yani. Yazınızı okuyunca hatırladım ve şimdi soruyorum peki o bloglara oy'u kimler ve nasıl verdiler? Pek merak ettim şimdi.
Sevgi ve saygılarımla

Hilal dedi ki...

kesinlikle haklısınız, katılıyorum

beenmaya dedi ki...

valla kazara katılmış bulunmakla beraber sonrasında sistemin işleyişi hakkında çelişkiler gördüğümden pişman da oldum. ama zaten katıldığımla da kalmışım sorun yok yani :)))

kalan herkese başarılar dilerim ben de :))

bilge dedi ki...

merhabalar bende oy vermeye çalıştım ama giremedim..kazanan blog arkadaşlarımızı kutluyorum sevgiler..

aysema dedi ki...

Sevgili Haykırış,

Oy verme işlemi zordu gerçekten. Bence daha farklı bir yöntem bulunabilir değerlendirmelerde...

Biz zaten beğendiklerimizi izliyoruz değil mi? Onlar bizim birincilerimiz...

Teşekkürler.

aysema dedi ki...

Sevgili Hilal,
Çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Beenmaya,

Keşke tek tek inceleme olanakları olsa, o zaman farklı olurdu diye düşünüyorum. En başarılı bloglar arasında sen de varsın, seni hayranlıkla okuyorum.

Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Bilge,

Zordu gerçekten, ben de çok uğraştıktan sonra verebildim.

Arkadaşları kutluyoruz... Sevgiler.

oyumben dedi ki...

Yarışmak pek insanca bi şey. Bundan arınmak gerek... Araçlar amaç olmamalı kanımca.

aysema dedi ki...

Sevgili Oyumben,

Sanırım bazı gruplar burada da etkili oluyor.
Katılmamak en iyisi diye düşünüyorum, adilce bir değerleme yok çünkü...

özlem dedi ki...

Ben de katılmadım, katılmama sebebim bence çok masum; ben yarışmak için yazmıyorum ki, kendim, yaşadıklarımı paylşamak için yazıyorum, yazının yarışı çok anlamlı gelmiyor bana.
sonra blog okumayı seviyorum, günlük hayatımın bir parçası oldu ama yarışmak diyorum ya; ı ıh, ben yokum buna :))
Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Özlem,

Aslında doğru dürüst bir değerlendirme yapılsa bence iyi olurdu. Başarılı blogları tanırdık, örnek alırdık, ama bu haliyle girmemek gerekiyor galiba.

Sevgiler.