14 Mayıs 2010 Cuma

GİZLİ GİZLİ BEN ÇEKTİM

İşte işte, ayakkabılarının bağını çözüyor!


Eyvah! Fark etti mi ne?



Bakın bakın, merdivenlerden aşağı kata iniyor doğrudan...



Şaşırdınız mı? Ben bugün çocuğum da ondan. Babam geldiğinden beri yaramaz bir çocuk gibiyim. Baba kız birlikte geziyoruz.


Gezerken de fotoğraflar çekiyorum.

İşte babam... Seksen yaşında delikanlı o.


Bunlar da 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı provalarından sonra kendi aralarında eğlenen gençler... Çocuk Bahçesinde "Kolbastı" çalışıyorlar.

Yeşilin her tonu var burada. Canım babacığım öyle meraklı ki...

Farkettiniz mi bilmiyorum. Kuşları çekecektim, hepsi kaçıp gittiler. Bir tanesini ucundan yakalamışım sanırım.


Bunlar da tembel çiçekler! Arkadaşları meyveye dönmüş, onlar hala lay lay lom! Çıkarın artık o çiçekli giysileri, bahar bitti, yaz geldi! Bu kadar da geç kalınmaz ki...

Yar yolunu bekleyenler, akasyalar sizin için. Çok güzel açmışlar da...


"Sen de farkındasın ki bu dünyanın
Ağacına ağaç, taşına taş,
Bulutuna bulut dediğin gün;
Minaresini uzarken, balığını yüzerken,
Fidanını büyürken sevdiğin gün



İtiraf eyle ki henüz sabi,
İtiraf eyle ki henüz toydun.
Gözlerin ot kokardı
Ağzın süt.


Bir de gördüm ki insanmış her ne var alemde,


Meğer her şeyin aslı astarı insanmış.

İnsan alemde hayal ettiği müddetçe değil,
Aziz şair.

İnsanları sevdiği kadar yaşarmış.

İnsanları seven mis
Sevemeyen bir hoş kokarmış.



Bundan ötesi yalan
Allı yalan, pullu yalan.


(Çok eski bir araba, yıllardır burada durur, hep fotoğrafını çekmek istiyordum. Kısmet bu güneymiş...)

Velhasıl yüzünü güldüren cümle incik boncuk,


Bir de baktım ki dikilivermiş karşına...

Bütün heybetiyle insanoğlu


İnsanoğlu bu;
Sadece meyvalardan ve hazlardan ibaret değil.

Bir de baktım ki etrafını insanlar almış
Halka halka, dizi dizi, arşa kadar

(Çıplak kayalardan balık tutmaya çalışanlardaki yaşama tutkusunu seviyorum...
)


Bir yapı içresin ki insandan kurulmuş
Duvarları insandan örülmüş


Harcı insan, tuğlası insan

Tavanı döşemesi insan,

Acısıyla, sızısıyla
Bin türlü halleriyle insan..."

(B.R.Eyüboğlu'ndan)


Arkadaki gençler bayram çalışmalarından dönüyorlar.


Canım Babacığım, Seni Çok Seviyorum...

İyi ki benim babamsın...


Bunu da babam çekti.

Hoşçakalın...

22 yorum:

Handan dedi ki...

Allah uzun ömürler versin babana, daha nice güzel günler geçirin birlikte.

Parpali dedi ki...

Maşallah diyorum o delikanlıya. Ne güzel, kaç yaşında olursak olalım, anne-babaların yanında çocuk olmak hâlâ. Ne güzel...

Sıradan Bir Sazan dedi ki...

Maşallah, Allah uzun ömürler versin, ne güzel bir albüm olmuş, sevgiyle...

Pilli Petro dedi ki...

:)))

alizafersapci dedi ki...

Sevdiklerinizle geçireceğiniz günlerin çok olmasını dilerim. Selamlar.

Dalgaları Aşmak dedi ki...

Güzel cümleler,güzel dizelerle bütünleşmiş harika karelerdi.Babanıza da maşallah diyorum,gerçekten ihtiyar delikanlı...
Sevgiler

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Birlikte çok hoşsunuz, sevgi ve saygılar sunuyorum.

nazpek dedi ki...

allah sağlıklı ömürler versin

sufi dedi ki...

"Gizli gizli ben çektim... Şimdi ayakkabılarını çözüyor.. Şimdi merdivenden iniyor" deyince sen, "hayrola! "dedim kendi kendime. Aysema da gündeme yeni bir komplo kaset mi taşıyor acaba? Babacığınmış meğer rahatladım.Sımsıkı sarıl ona, omuzlarını ov, saçını tara,anılarını anlattır.Çünkü gittikleri zaman gelmiyorlar bir daha geri.Benim de kendilerine saygılarımı iletirsen sevinirim güzel ve hayırlı evlat Aysema'm sevgilerimle.

beenmaya dedi ki...

harikasınız ve de maşallah diyorum. bu arada zonguldak anıları canlandı ben de hayal meyal :))

Efsun dedi ki...

Masallah, Allah daha uzun ömürler versin. Amca yanlizca 60 tan fazla göstermiyor, tam delikanli:) Sevgiler

ayşegül dedi ki...

Off yaa babanıza bayıldım :DDD

Bekar mı bekarmı????Cok seker yaa :Pp
Sevgılerrr

Tabiat Ana dedi ki...

:) fotoroman gibi okudum ne güzel resimler ne güzel cümlelerle birleşmiş :)

yeniay dedi ki...

Merhabalar hayrola gizli çekilen o resimlerle şantajmı yapacaksınız yoksa :).....(moda ya)
Babanıza bizim yerimizede sarılın babalar çok seviliyor hele anneler yoksa onun da yerine seviliyor babanızın ellerinden öperim....

aysema dedi ki...

Sevgili Arkadaşlar,

Hepinize çok çok teşekkür ederim. Babam tek tek okuyor yorumları, bu işi çok sevdi. Gözü bende, var mı yeni yorum diye bakıyor.
Şimdi bu kadar kişi okudu mu bunları diye de şaşırıyor. Çok da mutlu oldu.

Sevgili Ayşegül, senin yorumunu bir iki kez okudu benden söylemesi...

Sevgilerimle...

Mavi Balon dedi ki...

Yeni bir yorumda İzmir'den gelmiş deyiverin Babanıza Aysema abla. Çakı gibi delikanlı ne güzel gezmişsiniz, gördüklerinizi fotoğraflamışsınız...Kıskandım şimdi sizi, Didim'e gidince bende bi baba-kız gezmesi yapıvereyim :)) Selamlar...

ŞANSLI dedi ki...

Canım Allah babacığına sağlıklı uzun ömür versin.
Maşallahı var.
Sevgiler:)

Ozgur dedi ki...

Fotoğraflar harika. Evcek bakıp bakıp duruyoruz.

Adsız dedi ki...

Nice yıllara. NE kadar güzel bir tablo.

A.

Adsız dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel. Memleketiniz çok yeşilmiş..

aylin

MAVİANNE dedi ki...

maşallah babacığına
Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin
ne harika baba kız fotoğraflar çekmişsiniz
birlikte olmak güzel

aysema dedi ki...

Sevgili
Mavi Balon,
Şanslı,
Özgür,
Adsız,
Aylin,
Mavi Anne,
Çok çok teşekkür ederim. Babam sevgilerini gönteriyor tüm yorum yapanlara...

Sevgilerimle...