17 Mayıs 2010 Pazartesi

KEMAL KILIÇDAROĞLU

Kemal Kılçdaroğlu'nun adaylığını açıklamasına sevindim. Ülkemiz, ulusumuz, CHP ve kendisi için hayırlı olmasını diliyorum...

Bursa Spor'un şampiyonluğuna da sevindim, kutluyorum...
Şu yakıp yıkma olaylarının mazereti yok, kazanmak kadar kaybetmeyi de olgunlukla karşılamayı öğrenmeliyiz.

Ancak bu arada aklıma takılan, İran'la yapılan şu zenginleştirilmiş uranyum takası anlaşmasının, ne anlama geldiği sorusunu da sizlerle paylaşmak istiyorum. Bilgisi olan var mı? Uranyum oldukça önemli zenginliğimiz, alelacele bu İran gezisinin getirisi götürüsü ne olacak?

Güncel politikalarla oyalanırken doğal zenginliklerimizi bir bir yitiriyor muyuz?
Son günlerde Çatalağzı Termik Santrali (ÇATES) de özelleştirildi, Acarlar almış deniyor.

Bakalım daha neler göreceğiz?

EK: Zonguldak- Karadon Maden Ocağında grizu patlaması olmuş. Yaralılara geçmiş olsun diyorum. Bir kez daha son olmasını diliyorum.

8 yorum:

Ecehan dedi ki...

Kılıçdaroğlunda hiç lider titri görmüyorum. Hayırlısı.

Beorn dedi ki...

Size ulaşabileceğimiz bir e-posta adresiniz var mı?

Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Hayırlısı olsun.

Mehmet Bilgehan Merki dedi ki...

Kılıçdaroğlu'nun dürüstlüğünü tartışmıyorum. Ancak etnik kimliğini öne çıkaran polemiğibeni rahatsız etmişti. Kuşkularım var. Hayırlısı. chp'nin artık liderden ideoloji önderliğine geçmesi gerekir.

Takas garip bir olay. Tipik bir amerikan parmağı...

aysema dedi ki...

Sevgili Ecehan,

Şimdiden kapışmaya başladılar. Oysa gün kişisel hesaplar günü değil, ülkenin içine sürüklendiği çıkmazdan kurtulması için birlikte hareket etme zamanı.

Bekleyip göreceğiz. Sevgilerimle...

aysema dedi ki...

Sevgili Beorn,
Hoşgeldiniz. Profil sayfama ekledim.
Bilginize...

aysema dedi ki...

Sevgili Adsız,

Sorun sadece CHP olayı değil, ülke sorunu... Kim başarılı olacaksa o gelsin diyorum ben de...

aysema dedi ki...

Sevgili Merki,

CHP'yi yönetmek kolay değil gerçekten. Başarıya taşıyacak kişiyi bulmak zorundalar...

Şu İran olayı önemli, yakında tam olarak anlaşılır değil mi?